BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi todellinen tehtävä, niin todellakin Tarina olisi kurssut koko homman.
Koska krisuhan ei ole kussut nikotiini kieltoa puhumalla nikotiini tuotteista. Siinäpä herra täydellisyys
Se ei liity viikkotehtävään mitenkään. Ihan yhtä paljon tuolla on muutkin saanut sääntörikkomuksista kuulutuksia tälläkin viikolla.
NOUSE NYT JUMALAUTA EEVIS SIELTÄ MAKUUASENNOSTA! ISTU EES JOSKUS!!! KEITTIÖÖN ET PÄÄSE HOMMIIN OSALLISTUMAAN EES, PIAN SUN MAKUUHAAVOJAS SAA MUUT HOITAA!!
Vierailija kirjoitti:
Tarina on ihan oikeasssa kun sanoo että palaute olisi voinut antaa neutraalimmin.
Ei aina voi kohdella silkkihansikkain Tarinaakaan.
Purkautumisen perusteella Krisulla on myös jotain vegejä vastaan, palapeliähän oli purkamassa myöskin Anu, joka kai on sekasyöjä? Miksi kostaisi tuon vegeille, kun yksi vege oli mukana? Toisekseen, miksi meni raivoamaan Tarinalle eikä Anulle? Käveli Anun ohitse Tarinan luokse raivoamaan?
Mielenkiintoinen asetelma.
Vierailija kirjoitti:
Tarina on ihan oikeasssa kun sanoo että palaute olisi voinut antaa neutraalimmin.
No v*tut, Tarinaahan tossa silitteli kaikki muut myötäkarvaan paitsi Krisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu, Kimmo ja Jukka juttelee justiinsa kuinka tuo palstan teilattu keitto nyt kuitenkin oli yksi parhaista ruuista talossa.
No huh, ehkä minäkin uskallan nyt rentoutua ja jatkaa elämääni, kun selvisi ettei liian isot sipulinpalat pilaakkaan ruokaa, eikä olekkaan hengenvaarallisia.
Koska luetunymmärtäminen on suurimmalle osalle ylivoimaista voin auttaa,
kyse ei ollut ruoan hyvyydestä tai huonoudesta vaan siitä että turha korottaa ja kehua yhtä puolitumpeloa kotikokkia, joka ei yksinään ole selvinnyt vielä yhdestäkään ateriasta ja joka ensimmäisenä kieltäytyy kaikesta vaivannäöstä, mutta silti ottaa muiden yhteisesti valmistamasta ateriasta koko kunnian itselleen.
Ollaanko vielä mukana?
Sipulin pilkkominen oli vain jälleen yksi esille tullut asia, joka osoitti kyseessä olevan kömpelö kotirouva.
Vierailija kirjoitti:
"Itse olen ollut ruma koko elämäni. Rumana pitäisi käyttäytyä "arvonsa ymmärtäen" eikä kuvitella omia mielipiteitään ja tunteitaan tärkeiksi."
Näin se vain on. Tarinan tyyli on 40 vuotias täti-ihminen + lesbovibat vaikkei piirteet sinänsä rumat olekaan. Epänaisellinen tyyli ja vakava nöyryyden puute = suuri ärsytys.
Mitä se nöyryys sitten olisi? Pitääkö väkisin pukeutua naisellisemmin, jos ei itse tykkää? Eiköhän jokainen saa päättää omasta pukeutumisestaan ihan itse, riippumatta siitä tykkääkö miehet tai toiset naiset siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, ja sitten palaveri... 👍
Oikea palaveri vai Tarina-kertoo-miten-asia-kuuluu-kokea -palaveri?
Kyllä se oli enemmän Krisu hokee vittua palaveri jos jotain.
Montako kertaa päivässä tissikevin vaihtaa vaatteet. Luulee olevansa catwalkilla vissiin.
Ärsyttävä snobi.
Vierailija kirjoitti:
Tarinan mielestä yksittäisten ihmisten syyttely on tässä tilanteessa turhaa, vaikka hän ja Anu mahdollisesti ryssi tehtävän itsekkäistä syistä. Mitenkähän se suhtautuisi jos palapelejä ois mennyt uudestaan kokoamaan Jukka ja Krisu ilman hänen lupaansa?
Vai niin, Tarinahan on oikeassa, ei ole viikkotehtävää, tarkoitus on saada asukit napit vastakkain ja siinä iso veikka on onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
NOUSE NYT JUMALAUTA EEVIS SIELTÄ MAKUUASENNOSTA! ISTU EES JOSKUS!!! KEITTIÖÖN ET PÄÄSE HOMMIIN OSALLISTUMAAN EES, PIAN SUN MAKUUHAAVOJAS SAA MUUT HOITAA!!
LÄÄKKEET.
Taukki ja Anu keskellä käytävää kokoamassa palapeliä kuin merihädässä. Eikö yhtään sivummalta tai keskeltä olkkaria löytyisi parempaa tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse olen ollut ruma koko elämäni. Rumana pitäisi käyttäytyä "arvonsa ymmärtäen" eikä kuvitella omia mielipiteitään ja tunteitaan tärkeiksi."
Näin se vain on. Tarinan tyyli on 40 vuotias täti-ihminen + lesbovibat vaikkei piirteet sinänsä rumat olekaan. Epänaisellinen tyyli ja vakava nöyryyden puute = suuri ärsytys.
Mitä se nöyryys sitten olisi? Pitääkö väkisin pukeutua naisellisemmin, jos ei itse tykkää? Eiköhän jokainen saa päättää omasta pukeutumisestaan ihan itse, riippumatta siitä tykkääkö miehet tai toiset naiset siitä.
Tottakai. Mutta oikeesti olet sitä mieltä että ruman ja nätin tytön kokemus elämästä on sama?
Vierailija kirjoitti:
Montakohan kertaa päivässä Krisu sanoo v-sanan? Olisi hyvä jos taloon tulisi kiroilukielto ja joutuisi vähän hillitsemään itseään.
Monta kertaa päivässä Tupu, Milla, Anu, Jukka, Kimmo, Mira sanoo v-sanan? Vai kielto vain Krisulle?
Monelta näyttää täälläkin menneen ohi, ettei Krisun vittuuntuminen liity mitenkään palapeliin eikä viikkotehtävään vaan Tarinan kaksinaismoralismiin. Ei varmaan Tarinakaan sitä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Sanelee taloon sääntöjä miten kaikkien tulee käyttäytyä.
Ei noudata omia sääntöjään.
Tarinaako tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinan mielestä yksittäisten ihmisten syyttely on tässä tilanteessa turhaa, vaikka hän ja Anu mahdollisesti ryssi tehtävän itsekkäistä syistä. Mitenkähän se suhtautuisi jos palapelejä ois mennyt uudestaan kokoamaan Jukka ja Krisu ilman hänen lupaansa?
Vai niin, Tarinahan on oikeassa, ei ole viikkotehtävää, tarkoitus on saada asukit napit vastakkain ja siinä iso veikka on onnistunut.
koherentisti Tarina ei sitä voi tuolla tietää. Voi olla tai voi olla olematta.
Kohta varmaan ottavat "talking pillowin" breaking bad tyyliin käyttöön.
No kai nyt lakimieheksi lukeva osaa puhua selkeämmin kuin perus duunari.