BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Ei toi Tupun sipulien pilkkominen kyllä siltä näytä, että usein tai osaavasti olisi tehnyt. Hahaha
Joo, ei toi ollut mitään sipulien pilkkomista, aika raffisti lohkoi ne vaan käsissään jauhelihan joukkoon. Itse tykkään myös pienemmäksi pilkotusta sipulista.
Miksei tuolla ole yhtään séxybeibeä? Niinkuin aiempina vuosina on ollut pari kiintiöblondia, nyt vaan jotain vanhuksia ja muutama erilainen nuori.
Vierailija kirjoitti:
Mitä looginen äly muka suojelis Eevistä alkukantaisemmassa yhteiskunnassa?
Sehän olisi jo
- saanut pahat seksitaudit jotka jääneet hoitamatta- tullut raskaaksi tyhmille miehille
- miettinyt ja analysoinut liikkeitään niin kauan että kohtalo olisi jo sinetöinyt.
- syönyt jotain epämääräistä ja likaista ruokaa
Ilman Eevis-levelin älykköjä et kirjoittelisi tälle palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo eläinten hyvinvoinnista välittäminen ei vaikuta minusta kovin aidolta. Hyönteisten tappaminen on Tarinan mielestä kauheaa ja julmaa, mutta hän kuitenkin hyvillä mielin syö kalaa, juustoja ja karkkia. Tehotuotanto on siis ihan ok, kun se tuottaa juustoja ja liivatekarkkeja, joista Tarina tykkää.
Moni ei tykkää satuttaa eläimiä, mutta kuitenkin syö niitä. Melkein kaikki me sekasyöjät olemme tällä tavalla "tekopyhiä".
Ei ole järkeä analysoida joku niin vialliseksi, että siitä pitää tehdä numero, jos samat perustelut eivät tee yhtä viallisia kaikista muistakin, joihin ne pätevät.
Joskus kannattaa kääntää katse itseen ja miettiä, miksi jokin/joku ihan oikeasti ärsyttää.
Minua Tarina ärsytti heti aluksi, mutta syytä en osaa sanoa. Olen sitä yrittänyt itsekseni miettiä. Kun analysoin häntä tietoisesti, en oikeasti keksi mitään sellaista vikaa, joka olisi iso vika suhteessa muiden ihmisten vikoihin. Kaikenlaisia epätäydellisyyksiä voisin luetella vaikka minkä verran, mutta silti voisi olla joku muu samoila ominaisuuksilla, joka ei ärsyttäisi juurikaan. Eli oikeasti jokin tiedostamaton asia hänen olemuksessaan ärsyttää minua. Vaikka hän ei olisi "yliherkkä" tai yhtään mitään millaiseksi häntä on tässä ketjussa sanottu, niin hän ärsyttäisi silti ihan yhtä paljon. Tosin pikkuhiljaa ärsyyntymiseni alkaa vähetä, koska rupeaa säälittämään kaikkien haukkumisten takia.
No minua tuollainen tekopyhyys ärsyttäisi kyllä kaikissa muissakin. Enkä todellakaan allekirjoita, että kaikki sekasyöjät olisivat tuollaisia. Sitä paitsi Tarinahan ei edes kutsu itseään sekasyöjäksi, vaan kehuu olevansa vegan-ish.
Itsekään en tykkää satuttaa eläimiä, tietenkään. Minäkään en tapa hyönteisiä, vaan vien ne mieluummin ulos. Mutta en mä silti kehtaisi kieltää kaikkia muitakin tappamasta ötököitä vain siksi, että se tuntuu minusta kurjalta. Varsinkaan, jos itse samaan aikaan tukisin tehotuotantoa, joka tuottaa eläimille paljon enemmän kärsimystä kuin hyönteisen tappaminen nopeasti ja kivuttomasti.
Kiva, että sinua ei häiritse Tarinassa monikaan asia. Se on mulle ihan ok. Yritä sinäkin hyväksyä, että eri ihmisiä ärsyttää eri asiat ja se on ihan fine :)
Tiedän että Tarina on "veganish". Tarina on siis vähemmän tekopyhä, koska hän haluaa satuttaa eläimiä vielä vähemmän kuin ihmiset yleensä, ja vieläpä syö eläimiä vielä vähemmän kuin ihmiset yleensä. Lisäksi hän pitää eläinten kärsimystä ikävänä juttun yleisesti eikä vain silloin, kun hän satuttaa heitä itse. On vinoutunutta ajattelua silti nähdä hänet tavallista ihmistä tekopyhempänä.
Jos ihmistä muka haittaa eläinten satuttaminen mutta ei se, että muut niitä satuttavat, se vasta onkin tekopyhää. Et siis oikeasti välitä, sattuuko eläimiä, vaan vain siitä voitko nähdä itsesi puhtaana pulmusena.
Tekopyhempi kuin Tarina. Mutta näetkö hänet silti pahempana kuin itsesi?
Tarina on todella tehopyhä vegaanishiutensa kanssa.
Sanoi että ei voi olla syömättä juustoa, koska se on niin hyvää ja
söi myös kupillisen suklaavanukasta Kevinin kanssa koska se oli taivaallisen hyvää.
Jos tehotuotanto tai eläinten satuttaminen ei haittaa kun kyseessä on oma nautinto tai mielihyvä niin se se vasta kuule on tekopyhääkin tekopyhempää!
Eli hän on tekopyhä, koska ei ole täydellinen. Tarinalla on ihan älytön yritys muuttaa maailmaa paremmaksi, ja se rasittaa muita. Häntä itseäänkin, kun ahdistuu niin paljon siitä, ettei maailma ole hyvä. Silti ärtyjien mielestä hänen pitäisi yrittää vielä enemmän eli tehdä lisää sitä mikä hänessä muita ärsyttää.
Toistan, että ette varmasti itsekään tiedä mikä hänessä ärsyttää. Missä vaiheessa aloitte ärtyä? Minä ärryin Tarinasta jo ennen kuin tiesin hänestä juuri mitään. Ärsyttävintä hänessä on jokin ulkoisessa olemuksessa, mutta en osaa selittää sitä.
Ei ole nöyrä vaikka on vaatimattoman näköinen. Se on todella paha synti.
En ole osallistunut aikaisemmin tähän keskusteluun. Itseäni ärsyttää hänen tapansa kääntää jokainen keskustelunaihe häneen itseensä ja/tai hänen tuntemuksiinsa. Kuitenkin hän on sanonut, että ei pidä ihmisistä, jotka ottavat kaiken tilan, mutta ei vaan huomaa tekevänsä itse juuri sitä. Puhuu toiset uuvuksiin,: ei kiinnitä mitään huomiota siihen, että näistä paistaa väsymys ja tympääntyneisyys siihen, että ei-kiinnostavista asioista vaan jankataan ja jankataan. Se on itse asiassa hyvin epähuomaavaista käytöstä.
Milla on niin täynnä tuota takapuoltaan kaikki rasva on menny sinne ja ylhäälle ei ole mennyt yhtään mitään😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoiko kaikki Tupun keittiötaitojen ja ahkeruuden kehujat äskeistä keskustelua kun suunnittelivat iltaruokaa keittiössä? Keittoa. Tupu heti, että en minä ainakaan viitsi, jostain pilkkomisesta oli puhe. Krisu siihen että minä täytä tiskikoneen ja purankin sitten ja Mira: minä voin pilkkoa. Sitten Villen teki mieli sämpylöitä keiton kaveriksi ja Tupu häipyi koko keittiöstä. Krisu kysyi, opetatko Mira hänet tekemään sämpylöitä niin hän tekee ja Mira että Tottakai.
Krisu ja Mira siellä tekee sämpylätaikinaa ja Tupu haahuilee taustalla.
Tupu kokannut ihan tarpeeksi. Ei ole noiden ilmainen kokki.
Hyvä kokki voi myös opettaa muita eikä olla mikään orja.
Ihmettelen vaan, missä vaiheessa se on tehnyt, kun aina kun katson keittiössä on Anu, Milla tai Mira ja useasti Krisu ja paristi Villekin. Tupun nähnyt vain keittäneen puuroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo eläinten hyvinvoinnista välittäminen ei vaikuta minusta kovin aidolta. Hyönteisten tappaminen on Tarinan mielestä kauheaa ja julmaa, mutta hän kuitenkin hyvillä mielin syö kalaa, juustoja ja karkkia. Tehotuotanto on siis ihan ok, kun se tuottaa juustoja ja liivatekarkkeja, joista Tarina tykkää.
Moni ei tykkää satuttaa eläimiä, mutta kuitenkin syö niitä. Melkein kaikki me sekasyöjät olemme tällä tavalla "tekopyhiä".
Ei ole järkeä analysoida joku niin vialliseksi, että siitä pitää tehdä numero, jos samat perustelut eivät tee yhtä viallisia kaikista muistakin, joihin ne pätevät.
Joskus kannattaa kääntää katse itseen ja miettiä, miksi jokin/joku ihan oikeasti ärsyttää.
Minua Tarina ärsytti heti aluksi, mutta syytä en osaa sanoa. Olen sitä yrittänyt itsekseni miettiä. Kun analysoin häntä tietoisesti, en oikeasti keksi mitään sellaista vikaa, joka olisi iso vika suhteessa muiden ihmisten vikoihin. Kaikenlaisia epätäydellisyyksiä voisin luetella vaikka minkä verran, mutta silti voisi olla joku muu samoila ominaisuuksilla, joka ei ärsyttäisi juurikaan. Eli oikeasti jokin tiedostamaton asia hänen olemuksessaan ärsyttää minua. Vaikka hän ei olisi "yliherkkä" tai yhtään mitään millaiseksi häntä on tässä ketjussa sanottu, niin hän ärsyttäisi silti ihan yhtä paljon. Tosin pikkuhiljaa ärsyyntymiseni alkaa vähetä, koska rupeaa säälittämään kaikkien haukkumisten takia.
No minua tuollainen tekopyhyys ärsyttäisi kyllä kaikissa muissakin. Enkä todellakaan allekirjoita, että kaikki sekasyöjät olisivat tuollaisia. Sitä paitsi Tarinahan ei edes kutsu itseään sekasyöjäksi, vaan kehuu olevansa vegan-ish.
Itsekään en tykkää satuttaa eläimiä, tietenkään. Minäkään en tapa hyönteisiä, vaan vien ne mieluummin ulos. Mutta en mä silti kehtaisi kieltää kaikkia muitakin tappamasta ötököitä vain siksi, että se tuntuu minusta kurjalta. Varsinkaan, jos itse samaan aikaan tukisin tehotuotantoa, joka tuottaa eläimille paljon enemmän kärsimystä kuin hyönteisen tappaminen nopeasti ja kivuttomasti.
Kiva, että sinua ei häiritse Tarinassa monikaan asia. Se on mulle ihan ok. Yritä sinäkin hyväksyä, että eri ihmisiä ärsyttää eri asiat ja se on ihan fine :)
Tiedän että Tarina on "veganish". Tarina on siis vähemmän tekopyhä, koska hän haluaa satuttaa eläimiä vielä vähemmän kuin ihmiset yleensä, ja vieläpä syö eläimiä vielä vähemmän kuin ihmiset yleensä. Lisäksi hän pitää eläinten kärsimystä ikävänä juttun yleisesti eikä vain silloin, kun hän satuttaa heitä itse. On vinoutunutta ajattelua silti nähdä hänet tavallista ihmistä tekopyhempänä.
Jos ihmistä muka haittaa eläinten satuttaminen mutta ei se, että muut niitä satuttavat, se vasta onkin tekopyhää. Et siis oikeasti välitä, sattuuko eläimiä, vaan vain siitä voitko nähdä itsesi puhtaana pulmusena.
söi myös kupillisen suklaavanukasta Kevinin kanssa koska se oli taivaallisen hyvää.
Jos tehotuotanto tai eläinten satuttaminen ei haittaa kun kyseessä on oma nautinto tai mielihyvä niin se se vasta kuule on tekopyhääkin tekopyhempää!
Eli hän on tekopyhä, koska ei ole täydellinen. Tarinalla on ihan älytön yritys muuttaa maailmaa paremmaksi, ja se rasittaa muita. Häntä itseäänkin, kun ahdistuu niin paljon siitä, ettei maailma ole hyvä. Silti ärtyjien mielestä hänen pitäisi yrittää vielä enemmän eli tehdä lisää sitä mikä hänessä muita ärsyttää.
Toistan, että ette varmasti itsekään tiedä mikä hänessä ärsyttää. Missä vaiheessa aloitte ärtyä? Minä ärryin Tarinasta jo ennen kuin tiesin hänestä juuri mitään. Ärsyttävintä hänessä on jokin ulkoisessa olemuksessa, mutta en osaa selittää sitä.
Ei ole nöyrä vaikka on vaatimattoman näköinen. Se on todella paha synti.
Voisikohan tuossa olla perää? Jos Tarina näyttäisi vaikka Millalta, niin koettaisiinko hänet yhtä ärsyttäväksi?
Tai olisiko Milla ärsyttävämpi, jos näyttäisi Tarinalta?
Tarina on elänyt liian samanlaisten ihmisten keskellä. Ilmaisutaidon lukiokaan ei auta asiaa koska oli varmasti täynnä samanlaista jengiä. No nyt saa arvokasta oppia. En tosiaan tiedä miten psyyke kestää kun lähtee talosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tuolla ole yhtään séxybeibeä? Niinkuin aiempina vuosina on ollut pari kiintiöblondia, nyt vaan jotain vanhuksia ja muutama erilainen nuori.
Mira on kyllä aika hottis ilman noita pieruverkkareita.
Tupu on ollu aika kauan pk-huoneessa, Krisu on sen aikaa pyöritelly ruokia. Mira tuli ja sämpylätaikina on vissiin paisunu vähän runsaammin.
Miksihän Tupu on niin kauan pk-huoneessa? Toivottavasti ei ole sattunut jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä ymmärrä lukemaasi? Rauhoitu, vedä henkeä ja mieti hetki äläkä vaan vouhkaa.
Krisu pesi kädet ennen sämpylöidenleipomista ja kuivasi ne paitaansa. Kommentoi paisunutta taikinaa että "uuuu, mikä löllykkä!". Mira ja Krisu pyörittelee sämpylöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 kiloa, tupakka ja batteryt pois, niin aika hot olis, nyt näyttää vähän kulahteneelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toi Tupun sipulien pilkkominen kyllä siltä näytä, että usein tai osaavasti olisi tehnyt. Hahaha
Joo, ei toi ollut mitään sipulien pilkkomista, aika raffisti lohkoi ne vaan käsissään jauhelihan joukkoon. Itse tykkään myös pienemmäksi pilkotusta sipulista.
Niin mutta tuollain isoksi jätettyjä sipulinpaloja on noiden ensyösipulia ronklaajien helpompi noukkia keitosta pois, ei tarvitse tehdä montaa ruokaa joka tavalla ronklaajille.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole varmaan koskaan pilkkonut sipulia, en itse käytä sipulia ruuassa, joten ei ole tullut tarvetta pilkkoa. So what?
Ei varmaan kannata mennä kehumaan Tupun keittiötaitoja tai osaamista kun jokainen voi katsomalla nähdä tuon tohelluksen. Siitähän tässä oli kyse eikä sinusta.
Eevis on jo niin nähty, toivottavasti on seuraava häädetty. Jukka pääsisi Millan kimppuun ilman mustasukkaisuus draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta tuollain isoksi jätettyjä sipulinpaloja on noiden ensyösipulia ronklaajien helpompi noukkia keitosta pois, ei tarvitse tehdä montaa ruokaa joka tavalla ronklaajille.
Ja siitä oikeaoppisesti pilkotusta pienestä kuutiosta ei kukaan edes hoksaa ronklata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millan ei tarvitse paljoa kumartaa että pylly näyttää herkulta....rusinakin varmaan posliini joten näky on kaunis joka sen pyllistyksen pääsee näkemään
Millakin syö koko ajan jotain!!!
Seuraavaksi kun ja jos pääsevät kauppaan kannattaisi ostaa niitä juureksia ja tehdä vaikka välillä keittoja..eikä ainakaan ostaa niitä kalliita vege paketteja!!