BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Toi muija on ihan sekasin :DD
Tarina määrittää rajat, joita Krisun täytyy noudattaa.
Tarina = minä, minä, minä, minä, minä, minä.
Tarina kertoo Krisulle kun hän loukkaantuu niin sit toimii.
Eikö nämä asukit joudu menemään lääkärintarkastuksen kautta taloon? Miten Tarina on saanut terveen paperit?
Krisu matkalla häätöäänestykseen.
Krisu on rautahermoinen ton idiootin kanssa.
Tarina vaikuttaa hyvin hyvin häiriintyneeltä, sitä saa kohta pelätä', heiluu tuolla vielä veitsien kanssa kun ei saa tahtoaan läpi ja loukkaantuu, ja sehän loukkaantuu KAIKESTA.-
Jos vitsi ei ole Tarinan mielestä hauskaa niin se on huono vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Krisu on nyt keskustelussa Tarinaa fiksumpi. Samoin oli eilen illalla. Kaksi jallua pitäisi saada jos jaksaa Tarinan toistolöpötystä kuunnella.
Tarinan ja Krisun keskusteluissa Krisu on aina ollut fiksumpi.
Mikä se eejiksen synnytysjuttu oli?!
mUT KIITOS TOSI PALJON, MÄ ARVOSTAN... voidaanko halata PLAAPLAAPLAA--->pöpilään.
Mäkin oon sitä mieltä, että kiitosta annetaan liian vähän, mutta Tarina lopeta nyt tuo todella heti!!
Mä en osais edes keskustella tuon Tarinan kanssa. Tuon vaikuttaa niin kamalalta jankkaamiselta. Eihän tuo etene yhtään mihinkään. Tunteja tuota samaa, se palaa asiaan jatkuvasti. Krisu kyllä päivällä pyysi jo päivällä anteeksi, halasivatkin. siitä ampiaiscasesta.
Nyt taas sama pyörä pyörii..
Tarinahan aivan loistava hahmo tuolla talossa. Tarjonnut koko kauden ajan viihdettä. Tapetit tuolta joutaa pois ekana ja nämä viihdyttävät hahmot viimeisille viikoille asti keskenään kinaamaan jos suinkin vain mahdollista. Harmi vain että seuraavassa äänestyksessä varmasti pelkästään värikkäitä persoonia ja tapettituput ja anut siellä saavat edelleen nurkissa pyöriä kenenkään edes huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Krisu matkalla häätöäänestykseen.
No ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu on nyt keskustelussa Tarinaa fiksumpi. Samoin oli eilen illalla. Kaksi jallua pitäisi saada jos jaksaa Tarinan toistolöpötystä kuunnella.
Tarinan ja Krisun keskusteluissa Krisu on aina ollut fiksumpi.
Todellakin. Sopisi hoitoalalle.
Ja on ajatellut sosiaalialaa, sinne sopisi hyvin.
Kaikki pitäis mennä aina tarinan mukaan tarinan itsensä mielestä :)))
Ei herranen aika, Tarina ei voi mitenkään määrätä, mitä toiset puhuu.