BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi Krisun eläinrääkkäys-jutut kyllä meni ihon alle. En voi sietää minkäänlaista rääkkäystä eläimiä kohtaan tai jos on sitä joskus tehnyt, niin osottaisi edes katumusta jollain tavalla eikä naureskelisi asialle. Tuo lokkien tappaminen on suoranaista julmuutta. Lokit ovat sitä paitsi todella tärkeitä luonnossa, monet muut linnut kuuntelevat niitä ja hakeutuvat lokkien (varsinkin naurulokkien) lähelle pesimään. Tämä siksi, koska lokit ajavat pois petolintuja ja varsiksia eli turvaavat myös muiden vesilintujen pesintää. Meidän vesilintukanta romahtaisi, jos lokit vähentyisivät. Naurulokkihan on tosin jo silmälläpidettävä laji. Ja tuo kissan kuonon tunkeminen virtsaan on aivan typerää nöyryyttämistä ja alistamista. Joku mesosi jossain Iltapulun keskustelussa, että tulkaa ulos kuplasta, jos nuo järkyttää. En kyllä halua kuulua sellaiseen kuplaan, missä eläinrääkkäys ei herätä mitään tunteita tai järkytystä… Tulee vähän mieleen eräs eurovaaliehdokas viime keväältä, jonka teot oli aivan hirveetä luettavaa.
Ja ennen kuin joku alkaa kettuilemaan et kuitenkin vedät sitä tehotuotettua possunpihviä, niin olen myös vegaani ja täysin tietoineen monien tuotantoeläinten tilanteesta. Sen takia en syökään lihaa tai käytä eläinperäisiä aineita. Edes Jukan pahoinpitely nakkikiskalla ei herätä mussa sellasia tunteita kuin eläinrääkkäys.
Sopivasti tässäkin keskustelussa vedetään naurulokit esiin kun kuitenkin lähes 100% nämä häiriötä aiheuttavat lokit ovat harmaalokkeja, jotka itseasiassa syövät vesilintujen poikasia ja munia ja aiheuttavat siten korvaamatonta tuhoa vesilintupopulaatioille. Mutta tämän kaltainen smoke and mirrors -harhautus on teille vegaaneille hyvin tyypillistä. Samalla tavalla kun toiselta puolelta maailmaa rahdatuista elintarvikkeista alkaa keskustelu kuinka suurin osa soijasta menee tuotantoeläimille vaikka esimerkiksi suomalaisesta naudasta yksikään ei syö soijaa.
Voi luoja mä vihaan yksinkertaisuutta.
Vaikka harmaalokit nappaavat silloin tällöin toisten lintujen munia ja poikasia, on niistä paljon merkittävämpi hyöty petojen ja pesärosvojen karkottajina pesäpaikkojensa luota. Siksi sorsat, uikut ja monet muutkin linnut hakeutuvat pesimään lokkiyhdyskuntien likelle. Toisekseen luontoon kuuluu kannanvaihtelut, jossa harmaalokilla on oma paikkansa. Yleensäkin sillä on oma ekolokeronsa.
Ja suurin osa soijasta menee lihakarjan rehuksi. En ymmärrä mitä merkitystä sillä on, minne se rehu menee! Pointti on siinä että miksi sitä kasvatetaan.
Vierailija kirjoitti:
nyt saa rahalle vastinetta. tarina ja kevin tuli tuonne huutaa krisulle.
Mitä mitä mitä, nyt tarkempaa raporttia ja heti :D
Vierailija kirjoitti:
Tarina on melkein trumpin tasoinen narsisti.
Tai palkattu tuonne :O ihan outoja juttuja nyt höpisee.
Ettei vaan symppis-Helmerin piilokokoomuslaisuus unohtuisi. Nouskaa ylös sohvalta ja tehkää asioita, niillä ongelmat ratkee
Kun Tarina on nyt seuraavassa äänestyksessä, niin äänestän häntä. Hän tuo tuonne taloo vähän jännyyttä.
Tollasia noi sateenkaarihörhöt on, ja pitävät itseään suvaitsevaisiksi ja hyväkäytöksisiksi.
Huhhei.
Äänestän persuja seuraavissa vaaleissa ihan tarinan ja eeviksen vuoksi. Tollasia ei saa päästää valtaan.
No nyt on kunnon viihdettä a la Krisu ja Tarina! Ai että. Miten joku ihminen voikin ottaa noin itteensä niin pienistä asioista?
No nyt on viihteellistä 😁Laitoinpa telkun auki kerrankin oikeaan aikaan.
Tarina on uniikki lumihiutale joka normaalielämässä kommunikoi vain itsensä kaltaisten kanssa. Heittää opeteltuja fraaseja, kiitos, mä arvostan mitä sä sanot, mä ymmärrän mitä sanot,....
Ampiaisestakin ne tappelee. Itse olisin nistänyt ampparin. Nistinyt siis.
" Tämä keskustelukulttuuri täällä loukkaa mua"
No miksi nyt sitten Krisu vaan on tuossa vastapuolena, jos on talon keskustelukulttuuri pielessä.
Vai ei pidä isona asiana Tarina mitään... hahahaha.
Lääkkeet.
Hups Tarina, kun tulet pihalle niin saat kuulla aika monta kertaa kuinka helposti loukkaannut.
Ambulanssi paikalle kun Tarina lähtee talosta.
>Suoraan sairaalaan.
Ei hitto toi Tarina on sekasin. :D Älä sano mulle että mä loukkaannun helposti.
Krisu on nyt keskustelussa Tarinaa fiksumpi. Samoin oli eilen illalla. Kaksi jallua pitäisi saada jos jaksaa Tarinan toistolöpötystä kuunnella.
Tarina on melkein trumpin tasoinen narsisti.