BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Tää ei voi olla totta! Kuinka tyhminä meitä katsojia pidetään? Katsoa nyt tuntitolkulla kun yhdet kasaa lattialla palapeliä! Seuraavaksi ne alkaa varmaan maalaamaan ikoneja ja kirjoittamaan haikuja! Mä menen ulos katsomaan syksyn saapumista. Siinäkin enemmän meininkiä kuin BB-talossa.
No ihan vinkkinä, että siellä on se toinenkin kamera. Ja aika mielenkiintoinen riita.
Kukas nyt korottaakaan ääntään, onpa aggressiivista.
Tarina on ihan sairas. Krisu puhuu täyttä asiaa tolle, ja curlingpentu repii pelihousunsa.
"okei, miten mä länkytän".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu oli jo päivällä sekoomassa niksoihinsa. Ne sen raivoamiset makkarissa... haistattelut ja "mä haluan lyödä jotain" - ja sitten rupes muksimaan Millaa leikillään.
Ensin kaksi viikko poti viinan tuskaa ja nyt sitten nikotiinin tuskaa. Saas nähdä kuinka jannun käy. Keskusteluissa ei enää pärjää sitä vähääkään, kun ei osaa olla huutamatta ja päälle puhumatta. Ei pysty kuuntelemaan loppuun saakka ketään, joka on erimieltä.
Kiroilu vaan yltyy ja äänenpainot muuttuu entista aggressiivisemmaksi. Enpä ole ennen noin pahoja nikotiiniviekkareita nähnyt.
Osa tuosta on myös selvää esittämistä, yrittää sentään tarjota jotain viihdettä katsojille.
jos näin on, niin meneepä metsään pahasti.
Kuka tuollaista räyhäriä pitää viihdyttävänä? Joku samanlainen viinaan menevä puolituinen?
Kenellehän Jukka, Krisu ja Mira antaa äänen.
nyt saa rahalle vastinetta. tarina ja kevin tuli tuonne huutaa krisulle.
Vinyyli jäi jumiin ja tulee samaa Tarinaa.
Mira näyttää tuossa kevyessä meikissään vaalealta Martina Aitolehdeltä.
Pitäs toi kevinkin jo kimittävän turpansa kiinni.
Vttu noi 2 on täsysiä narsisteja. Hyvää mainosta sateenkaariliikkelle, buahahaha.,
Huh huh. Miksi Tarina ei voi vain kävellä pois, kun kuulee keskustelua, jonka aihe menee ihon alle? BB 24/7 tilanne päällä (Tarina-Krisu).
Vierailija kirjoitti:
Tarina ei oo tottunut moukkiin.
Miksei olisi? Onhan sellainen itsekin.
Tarina haluaa että Krisu on samanlainen kuin hän itse.
Kevin ja Tarina luulee, että tuolla saa puhua vaan niinku he ite kokevat miellyttäväksi.
Kevin ja tarina valehtelee silmät ja suut täyteen. Muka muutkin kuin he ovat Krisusta loukkaantuneet. :DDDD
TARINA KOTIIN IMEMÄÄN ÄITIN TISUA. JA KEVIN SYYRIAAN. KIITOS.
Tarina haluaa määritellä millaista läppää talossa saa heittää 🙄
Pinnistä Tarina pinnistä. Kyl sä vielä saat kyyneleen tulemaan, ala vaikka pilkkomaan sipulia tms.
En ole Tarina-fani, mutta hänellä on hyvä pointti tuossa, mitä Krisulle selittää. Tarina vääntää rautalangasta omat rajansa. Ei arvosta Krisun tiettyä tyyliä puhua. Krisu oli ensin suosikkini, mutta nyt kn mennyt jo yli tuo läyhääminen ja kiroilu, ei viihdytä enää.
Vierailija kirjoitti:
Tarina ei oo tottunut moukkiin.
Tarina on sateenkaarimoukka.
Konfliktia vaan kehiin.