BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Hemmetin ampiainen aiheutti konfliktin.
Krisu sanoi itsekseen hyvin lähdettyään keskustelusta, huh huh ja titityy.
Tarinaa saa puolustaa ja kompata. Ei luoja mitä idiootti se on. Entäs sit jos porukka olisi puolustanut ja kompannut Krisua tossa.
Mitenhän tuo Tarina oikeasti kestää sen mitä on varmasti tulossa talosta lähdön jälkeen. Ellei sitten totaalisesti osaa sulkea kaikkea somekeskustelua itsestään.
VOI HYVÄ LUOJA TUOTA TARINAA. Krisu oli ihan oikeessa sehän on seinähullu!
Nyt Tarinaa harmittaa kun häntä ei kompattu, ei saatana.
Hoitoon valmis, miten tollanen on mihinkään opiskelemaan muka päässyt, vanhempien suhteilla?
Krisu ei yritä muuttaa kenenkään tapaa kommunikoida. Tarina ja myös Kevin yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en osais edes keskustella tuon Tarinan kanssa. Tuon vaikuttaa niin kamalalta jankkaamiselta. Eihän tuo etene yhtään mihinkään. Tunteja tuota samaa, se palaa asiaan jatkuvasti. Krisu kyllä päivällä pyysi jo päivällä anteeksi, halasivatkin. siitä ampiaiscasesta.
Nyt taas sama pyörä pyörii..
mutta hei minä arvostan sinun mielipidettä
Mä en mollaa enää Eevistä jotenkin alkanut säälittäää koko tapaus kaikenkaikkiaan.
Tarina on selvästi erityisherkkä ja ei se paha ole, mutta hän on tosi vaativa siinä tilanteessa. Pitää kävellä ihan varpailla hänen seurassa.
Tarina ampuu itteään koko ajan tuolla jalkaan...
Voiks sä silittää mun päätä. Voi vittu tota Tarinaa
Noniin olisikohan aika hakea valkotakkiset paikalle ennen kuin tilanne menee pahemmaksi?
Tarina tais nyt hajota ihan oikeesti. Vakavia ongelmiahan tolla on.
halian kanssa oppia itkemään ilman kyyneleitä, ei menisi meikit pilalle
Mä vaa nauran täällä tolle tarinan itkulle 😂 kasvais aikuiseks. Ei kaikki mene sen pään mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää ei voi olla totta! Kuinka tyhminä meitä katsojia pidetään? Katsoa nyt tuntitolkulla kun yhdet kasaa lattialla palapeliä! Seuraavaksi ne alkaa varmaan maalaamaan ikoneja ja kirjoittamaan haikuja! Mä menen ulos katsomaan syksyn saapumista. Siinäkin enemmän meininkiä kuin BB-talossa.
Ois kannattanut vaihtaa kameraa, siellä näkyi miten hullu tarina sekosi totaalisesti.
Tarina itkee kovalla äänellä, vaikka sopis riidan Krisun kanssa ja halisivat ja kaikki. En ymmärrä. Itkee ja pyytää, ettö voiko Milla silittää hänen päätä.
Nyt T. ulvoo naamavääntyneenä tekositkun näköistä itkua. Hyvä Kimmo, järjen ääni!
Aah, vihdoin vähän draamaa 😍