BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Krisu negatiivisin ihminen talossa. Kovin valittaja. Pois.
Kunpa nimettäisiin ensin ja muutkin katsojat olis tätä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Hemmissä on tosiaan jotain vähän kummallista. Peter Pan-kompleksi?
Lievä aivovamma. Siitä lapsekas käytös.
Hemmillä kaksi pitkää parisuhdetta takana naisen kanssa. Moni bi-mies valitsee ihan tarkoituksella kumppanikseen sen toisen sukupuolen, vaikka seksuaalista kiinnostusta olisikin samaan sukupuoleen.
Tää on kyllä jännä keissi seurata, pitäis vain saada Anu ulos talosta ja pojille kaljaa
Miksi kaikki puhuvat jo kun Kevin, muodollista kieltä kuin vuorosanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu sanoi ihan selvästi eilen miten laskelmoi ja oli tarkkana ettei siinä ratatehtävässä vaan olisi ärsyttänyt noita muita naisia siellä. Ylimielistä.
Nainen on naisen pahin vihollinen. Kyllähän sen näkee ihan reaalielämässäkin, miten miehiltä siedetään huomattavasti enemmän kuin naisilta. Olen itse naisvaltaisilla aloilla töissä ja naiset ihan oikeasti on sitä mieltä, että ehdottomasti pitäisi saada MIEHIÄ lisää että ilmapiiri paranisi, siis ihan oikeasti sukupuoli on naisille tärkeämpi kuin esim. ammattitaito.
ei oo kysymys onko nainen vai mies. Mulle merkkaa miten mielenkiintoinen joten Anu ja Milla ulos ja Ville perään samalla ovenavauksella ja sisään Tarina ja Eevis ja Tupukin parani ku viini vanhetessaan. Ei oo naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillon gaala illan jälkeen krapulassa Krisu mietti että pan ettaa ja sanoi että kunhan pääsee talosta niin pan ee kunnolla, johon Helmeri että toivottavasti mäki pääsen (talon ulkopuolella pan emaan). Anuako kenties ?
Hyvin vaikea kuvitella että Helmeri naista panisi.
On niin omituinen, että on vähintään homo, ellei jotain pahempaa.Mitä pahaa on homoudessa ja mikä on homoutta pahempaa mielestäsi?
Etköhän tajua kertomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu sanoi ihan selvästi eilen miten laskelmoi ja oli tarkkana ettei siinä ratatehtävässä vaan olisi ärsyttänyt noita muita naisia siellä. Ylimielistä.
Nainen on naisen pahin vihollinen. Kyllähän sen näkee ihan reaalielämässäkin, miten miehiltä siedetään huomattavasti enemmän kuin naisilta. Olen itse naisvaltaisilla aloilla töissä ja naiset ihan oikeasti on sitä mieltä, että ehdottomasti pitäisi saada MIEHIÄ lisää että ilmapiiri paranisi, siis ihan oikeasti sukupuoli on naisille tärkeämpi kuin esim. ammattitaito.
Kyllä kanamaiset naiset tekee tota juurikin. Mullakin sama havainto. Fixut naiset eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei oo kysymys onko nainen vai mies. Mulle merkkaa miten mielenkiintoinen joten Anu ja Milla ulos ja Ville perään samalla ovenavauksella ja sisään Tarina ja Eevis ja Tupukin parani ku viini vanhetessaan. Ei oo naisvihaa.
Millainen nainen olis susta mielenkiintoinen talossa?
Vierailija kirjoitti:
Hemmissä on tosiaan jotain vähän kummallista. Peter Pan-kompleksi?
Ei se kyllä ihan täysillä käy, tuohan raukka on umpirakastunut ja toinen ei vois vähempää välittää.
Helmeri rapsuttelee ja hymyilee autuaan hymyä ja Anu sietää sen kun euron kuvat pyörii silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä just sulla ei olekkaan, mutta kyllähän tämä aika säntillistä tuntuu olevan, ettei mikään nainen kelpaa. Erilaisia naisia ollut ja kaikkia vuorollaan vihataan. Ihan selvä juttu minusta.
Mitä tuolle Anulle on tapahtunut? Puhuu ja nauraa :O
Anu ei ansaitse olla tuolla ollenkaan. Vastenmielisin on. Ja Ville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu negatiivisin ihminen talossa. Kovin valittaja. Pois.
Kunpa nimettäisiin ensin ja muutkin katsojat olis tätä mieltä.
En usko että kukaan muu kuin Ville uskaltaa antaa Krisulle pisteitä, Millan kaunaa Villeä kohtaan ei voi ymmärtää muuten kuin että on ainoa jolle uskaltaa näyttää tunteensa kun tietää ettei Ville ole suosittu talossa. Se miten Kevin eilen arvosteli Millaa roolinsa takana oli vähintään yhtä pahaa kuin takamuksen pyörittämisen arvostelu. Suuttuiko Kevinille, ei.
Ville on ankeuttaja. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Tuleekohan pojille kilpajuoksu Helmerin munile vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta se on totuus että ilmapiiri on parempi jos on molempia sukupuolia. Ei vain naisia tai vain miehiä.
Hemmi on kyllä niin epämiehekäs kun olla voi. Takertuu Anuun kuin pikkupoika.Ehkä Anua ruvennu vähän ärsyttää kun kotona omat pikkupojat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin täällä. Eevis ja Milla on olleet suosikkejani enkä kerta kaikkiaan pysty pitämään salaa batterya kyyryssä ryystävästä ja ympärilleen pälyilevästä petturi-Mirasta tai Hemmiä vedättävästä Anusta. Tai tukemaan heidän käytöstä vain koska ovat naisia. Samoin miehistä ulos ekana koulukiusaaja Krisu ja seuraavana kiero ja perverssi Kimmo.
Toivottavasti Ville, Kevin ja Milla tajuaa antaa 2 pistettä Jukalle tällä viikolla.
Helmeri saattaa olla ovela. Muuten vaikuttaa hölmöltä jos tosiaan Anustaan ihastunut ja olettaa ulkopuolella talon olevan suhde.