Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
56221/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiekuhomo voittoon!!!!!!

Vierailija
56222/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko nähnyt Kimmon käytöstä bileissä? Haluaisin tykätä Kimmosta mutta se on sen takia ihan mahdotonta.

Olen.

Muutama sihijuoma oli liikaa Kimmolla(kin), mutta poikien naurunkiherryksestä ja kikatuksesta päätellen kaikilla oli hauskaa.

Kyllä aikuiset ihmiset osaavat sanoa, kun heillä raja ylittyy, mutta vielä ei ylittynyt.

Eivät millään olisi malttaneet alkaa nukkumaan.

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
56223/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On Kimmo mun mielestä ihan seksikäs mies, tuskin homopiireissä koskaan ilman jää 😅

Mietityttää miltä itse mahdat näyttää jos pidät Kimmoa seksikkäänä. Olet varmasti joku lihava itsestään huolta pitämätön valas 😷

Ja sinä olet varmasti joku 18v joka ei ymmärrä päälle kolmekymppisten miesten päälle.

Kimmo pienellä sängellä on HOT

Vierailija
56224/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Anu on mainio. Heittäytyy ja tykkään sen huumorista. Koko ajan vetää paremmin.

Sitä paitsi hauskaa, että se pitää Helmeriä vähän varpaillaan, eikä heti ole eevaleenana parisängyssä.

Vierailija
56225/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmerihän tietää ettei vielä tipu kun sanoi että annetaan maskottien olla täällä loppuun asti "meidän kanssa"🤔(joo ei varmaan ajatellut tuolla meidän itseään)

Vierailija
56226/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietityttää miltä itse mahdat näyttää jos pidät Kimmoa seksikkäänä. Olet varmasti joku lihava itsestään huolta pitämätön valas 😷

Ja jos tykkää timmeistä kansikuvamalleista, niin itsekin näyttää siltä. 

:D

Vierailija
56227/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä meni Anulla yli et repii toista hiuksista kun kuvittelee, että Helmeri on Millan kanssa lusikassa.

Mitähän Hemmikin ajatteli kun Jukka kertoi, et Anu uskoo et hän vois käyttäytyä niin ja loukata Anua.

Anu siis kävi repimässä Jukkaa hiuksista kun makoili Millan viekussa makkarissa, Anu luuli Jukkaa Hemmiksi

Vierailija
56228/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Anu on mainio. Heittäytyy ja tykkään sen huumorista. Koko ajan vetää paremmin.

Sitä paitsi hauskaa, että se pitää Helmeriä vähän varpaillaan, eikä heti ole eevaleenana parisängyssä.

Minkälainen Anun huumorintaju on?

Miten se heittäytyminen arjessa näkyy?

Vierailija
56229/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

wtf anu ja helmeri pussas just?!

Vierailija
56230/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On Kimmo mun mielestä ihan seksikäs mies, tuskin homopiireissä koskaan ilman jää 😅

Ja sinä olet varmasti joku 18v joka ei ymmärrä päälle kolmekymppisten miesten päälle.

Kimmo pienellä sängellä on HOT

or NOT..

Vierailija
56231/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha vinkuu vaatteiden perään kun kattoo tuota touhua tuolla makkarissa🤯

Vierailija
56232/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielest Jukka/Kevin on myös jotenkin outo, Jukan kiinnostus vaikuttaa aidolta kun kännissäkin meni halailemaan ja sanoi "sä tunnut hyvältä"

Luulis et kännissä esitys loppuis jos on loppuakseen.

Kova peluri kyllä on, eli voi myös olla esitystä kaikki. Sanonut kyllä että feminiinisistä piirteistä tykkää ja seksuaalisesti kokeilunhaluinen, vois hyvin olla miehen kanssa

Vierailija
56233/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just semmonen olen minä ja pidän Kimmoa seksikkäänä. Niin mitä sitten?

Vierailija
56234/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintojaaa :) :)

Vierailija
56235/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu oli kivempi Villenä kun omana ittenään.

Mä en jaksa teiän persejuttuja.

Ei herranjumala mitä juttuja😂

Vierailija
56236/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt spekuloidaan, mikä on Hemmin palkinto? Aika monta päivää saanut odotella. Pakkohan se on tänään saada kun saattaa pudota

Oisko immuniteetti? Tuskin, koska ei ois oikein äänestäjiä kohtaan

Vierailija
56237/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näettekö tämän sovinismin? Ulkoapäin koko ajan ohjataan ja arvotetaan sitä miten nainen käyttää omaa kehoaan. Kun nainen abortoi tytön ja antaa miehelle ilman omaa halua niin se on muka uljas vapaa valinta. Mutta kun nainen haluaakin itse seksiä vapaana, niin nainen on halpa?

Te naiset itsekin paasaatte miten naisen on pakko tyydyttää mies suhteessa ja miten naisen on pakko avata jalat vaikka väkisin. Sitten vapaana pitäisi muka olla vaikea ja suhteessa taas käskystä harrastamassa. Törkeää naisvihaa.

Mitäs se sinulle kuuluu? Miksi eit moiti Jukkaa? Mikä velvollisuus naisilla on seurata yhteiskunnan ohjeita. Näkee miten naisilla ei edelleenkään ole oikeuksia.

Naisen valinnalla on väliä vain, kun nainen seuraa perinteistä, sovinistista polkua. Muuten ei naisen oma valinta paljoa paina.

Vierailija
56238/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu tänään kotiin. Nähty.

Vierailija
56239/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nää on keksineet, että Helmeri ei olis nimeämisäänestyksessä? Tai olis immuniteetti häätöäänestykseen joutumisesta?

Mitä tarkoitat?

Viimeisimmän tiedon mukaan oli Helmeri saanut vähiten ääniä, vain prosentin, että häätöön joutuminen tällä kertaa epätodennäköistä.

Helmerin kannattaisi tulla pois talosta ennenku pöljäilee enemmän kännissä. Voisi olla rahakkaat diilit tarjolla jossain maitomainoksessa.

Vierailija
56240/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis milloin Anu on repinyt Jukkaa hiuksista? Herran jestas! Bileissäkö?

Ihan käsittämätöntä käytöstä!

Ketju on lukittu.