BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kevinin kiekuminen on kyllä potenssiin sata kun esittää Millaa :D Ai kamala minkä kuuloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevin on aivan loistava Millana, tverkkaa ruokaa laittaessaan ja ne puheet myös. Ville on ihan Jukka! Krisu hyvä Villenä ainakin toistaiseksi! Jukka aika hyvä Kevininä. Anulla helppo rooli Krisuna!
Milla on vaisu Kimmo ja Mira ei häikäise Helmerinä, eikä Kimmo Mirana.
Kevin ja Ville, upeeta!!Anulla on kyllä helppo rooli. Vieläkö uskaltaisi ilkeillä enemmän Villeä esittävälle Krisulleja Miraa esittävälle Kimmolle, niin vois avata silmiä vähän muillekin.
Anu on huono Krisu, koska pitäisi myös osata keskustella eri aihepiireistä ja Anuhan ei osaa keskustella.
Eikä osaa yhtään vttuilla ihmisille jatkuvasti niinkuin Krisu tekee. Keskusteluja nyt on kaikkien vaikea imitoida, luulen että Kimmo on ehkä hankalin näyteltävä. Villekin on vaikea, jos vihaa Villeä, niin ei varmasti muista mitään järkeviä asioita mitä Ville on sanonut.
Siksi tuo tehtävä kertoo niin paljon asukkaista, että mitä asioita on huomioineet toisesta. Siinä mielessä mielenkiintoistakin.
Kimmoa ja Villeä on tosi vaikea imitoida, kun keskusteluissa ne on niin järkevän sovittelevia. Ne osaa kuunnella ja keskustella, eikä mene tunteisiin jos toinen ajattelee eritavalla.
jaahas "hemmi" poltaa jatkuvasti
hemmi joka ei ole koskaan polttanut /maistunut (mira on koko ajan röökillä)
Oikea Kimmo menisi kyllä röökille. Milla on tuollainen, ettei näe toisesta mitään sen piirteitä.
ville joka ei polta on tupakalla ( ei pala) :)
Täytyy todeta että vähemmän älykäs ei voi näytellä älykästä . Toisinpäin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Villeä kiusataan, voi hellanlettas sentään! Kuka siellä on jo viikkoja terrorisoinut muita määräilemällä, paiskomalla, kulkenut naama väärällään ja pilannut toisten harvat ilonhetket mielenosoituksillaan. Esim. muotinäytös pihalla, Villen piti just silloin ängetä pihasuihkuun.
Ville kieltämättä näyttää aina hyvin selvästi, jos ei pidä jostakin ja pilaa sillä muiden iloa. Ei tarvitse kaikesta pitää, mutta sitten voi tosiaan poistua paikalta tai mennä vähän sivummalle. Esim. just se muiden keskustelujen torppaaminen, koska itse ei pidä aiheesta on aivan omituista käytöstä. Ja silloin kun Leidit tulivat vierailemaan, niin piti myös katsoa paheksuvasti. Hei, nämä olivat teidän vieraita. Ja muut tykkäsivät. Anna muiden nauttia, vaikka et itse tykkäisikään. Kyllähän tuollainen pistää silmää, kun toinen katsoo arvostelevasti ja tuomitsevasti. Ja tietty se jatkuva kieltäminen ja toisten puheen tukahduttaminen. Nuo muut ovat kuitenkin ottaneet Villeäkin huomioon, eli poistuvat sivummalle retronurkkaan keskustelemaan. Niin sitten sinnekin pitää tulla määräilemään.
Näinpä. Illalla kun seuraavan päivän tehtävä paljastettiin kaikki muut, ihan jokainen, suhtautui asiaan huumorilla tai jopa innostuneesti, joka tapauksessa väellä oli hymy huulilla. Paitsi Ville, naama vääränä, tympeä paheksuva ilme taas kerran. En ymmärrä Villen faneja. Ovat ilmeisesti itse samanlaisia ankeuttaja.
En pidä itseäni ankeuttajana, sen sijaan nautin juhlimisesta, matkustamisesta ja kaikesta kauniista. Se, mistä en nauti, on toisten kiusaaminen. Jo kouluajoista lähtien olen tuntenut vastenmielisyyttä kiusaajia kohtaan ja se jatkuu edelleen. Aina myötätunto kiusattujen puolella. Kukaan ei ansaitse tulla kiusatuksi.
Miten Ville on päätynyt sun päässä puhtaaksi pulmuseksi? Ville on aina paheksumassa muiden iloa ja innostusta, vaatii että hänen standardinsa ovat ainoat oikeat ja muu väki seuraa niitä, eilen oikein tyypillistä Villeä kun häneltä pyydettiin useamman ihmisen toimesta että olisitko hiljaa muiden rahalla ostamien päikkäreiden aikaan ja mitä tekee Ville, jatkaa imurointia ja tuolien kolistelua vaikka päikkärit on jo alkaneet. Kevin käy vielä sanomassa mennessään itse nukkumaan mutta Ville ei lopeta. Teillä on kuulkaa kiusaaja mietittynä väärin päin.
Höpöhöpö nyt. En ole tuo jolle vastasit, mutta Ville lopetti kyllä imuroinnin aika pian kun päikkärit oli alkaneet, ei vaan jättänyt sitä kesken kun oli niin vähän keittiöstä jäljellä. Mitään tuoleja ei kyllä kolistellut ja makkariin ei ne ääneet kuuluneet. Asukkaatkaan ei sanoneet että Villen siivous olis häirinnyt päikkäreitä.
Ei kukaan Villeä pulmusena pidä, mutta ei myöskään jaksa tuollaista liioittelua ja mustamaalausta. Ja osa ihmisistä näkee Villen vakavuudenkin ihan normaalina ilmiönä, kuka oikeasti jaksaa koko ajan hymyillä? Ihmisiä on erilaisia persoonia, toiset on vakavampia kuin toiset, eikä siinä ole mitään väärää.
Moneen muuhun asukkaaseen verrattuna Ville on ihan huippujärkevät tyyppi, olkoonkin että on uskovainen, mutta pääasiassa kohtelee kuitenkin muita hyvin ja sietää ihan järjettömän paljon paskaa niskaansa. Olisin itse ihan hajalla jos olisin Villen asemassa tuolla, kun melkein kaikki häntä hyljeksii eikä ole läheinen yhdenkään kanssa. Ville, Kevin ja Hemmi on tasapainoisimmat ja ystävällisimmät ihmiset tuolla, yleisesti ottaen. Jokaisessa kuitenkin vikansa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en aluksi oikein tiennyt mitä ajatella Villen ja Miran kiistasta. Aluksi olin jopa Miran puolella ja ajattelin että Ville toimi kuitenkin itsekkäästi, koska eihän Villen olis ollut pakko sitä paikkaa viedä. Sitten homma eteni siihen, että Ville jo pyyteli melkein anteeksi ja antoi periksi ja olis antanut Miralle kaiken muun takaisin paitsi ne neliöt (vai tarjosiko jopa niitäkin?), mutta Mira vieläkin vaan vihoitteli ja nakkeli niskojaan, siinä vaiheessa sympatiapisteet oli Villen puolella sitten. Ville teki virheen, mutta yritti kiltisti korjata sen, kun muuttikin mielensä nähdessään toisen pahoittavan siitä mielensä niin kovin.
Alkoi ihan todella ärsyttämään kun kelasin tupakkapaikalle, missä Jukka oikein yllytti Miraa raivoon. Taas oli koulukiusausmeininkiä mielestäni, Mira muutenkin jo asukkaiden vihan kohteena, niin Jukka IHAN TARKOITUKSELLA yllyttää Miraa tekemään jotakin mikä asettaa hänet jälleen kyseenalaiseen asemaan. Eikä unohdeta Krisua, vaikka olikin kohtuullisen hiljaa tilanteessa, niin kyllä hänkin peesasi Jukkaa sen mitä siinä sanoi, mutta selvästi koki, että se oli väärin tehty, silti oli mukana. Kimmo kun tuli paikalle, niin ihan täysillä mukana siinä yllyttämisessä. Kiusaajakerho täydessä työssä. Sitten naureskelevat Miralle kun tämä raivoaa Villelle.
Tulee jopa mieleen, että pitäiskö sittenkin vielä jatkaa ruutu+ tilausta, jos tuo on nyt mennyt tuollaiseksi mielenkiintoiseksi, että todelliset luonteet paljastuu eikä ihmiset jaksa enää vetää mitään rooleja hymistellä.
Ei ole mitään koulukiusaamismeininkiä. Jukka on hyvin suora siinä, että pelaa ja sekoittaa tarkoituksella kuvioita. Jos Mira on niin tyhmä, että lankeaa siihen, niin sitten on. Villehän on tehnyt tuota samaa kuin Jukka muuten. Lyönyt pkköä pesään mahdollisissa riitatilanteissa. Hän itse ärsyyntyi Tarinalle, koska tämä rikkoi palapelin ja usutti sitten Krisun Tarinan kimppuun. Lietsoi Krisun ärsyyntyneisyyttä, kehui tämän Tarinaan kohdistuvaa kritisointia, jotta Krisun vittuuntuneisuus sai tulta alleen. Sitten katsoi tyytyväisenä vierestä kun Krisu meni ojentamaan Tarinaa hänen puolestaan. Ville ei ole tuolla mikään uhri. Hän kyllä manipuloi muita asukkaita myös. Ja oikein taitavasti sen tekeekin. Näköjään unohtuu taas joiltakin katsojilta, kun on niin kiire leipoa toisista kiusaajia ja toisista uhreja. Tuolla ei kukaan ole täysin hyvis tai pahis.
Ville Jukkana makaa sohvalla silmät puoliummessa :D
Ville omi heti parhaan paikan. Ei ajattele yhtään naisia elu tässä tapauksessa Miraa. Itsekäs. U l o s.
Vierailija kirjoitti:
Kevin näyttelee täydellisesti Millaa :) Kamera zoomas juuri peppuun niinkuin silloinkin kun oikea Milla sitä hanuria heluttelee :))).Anu näyttelee huonosti Krisua ,ei se Krisu koko ajan huuda V%&/U...Helmeri vetää hyvin Anun roolin. Krisu täysi kymppi kun hinaa sitä imuria niinkuin Villekin tekee.Hah Ville : jätä jämät jätä jämät ...sitähän Jukka sanoo.
Krisu todellakin koko ajan huutaa V%&/U..,saatanaa yms muita alatyylin juttujaan latelee. Raskas ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Tarina. Kyllä siitä negatiivisestakin palautetteesta voi ottaa opikseen.
Mä oon aina ihmetellyt. kun julkut sanoo, ettei lue palautteita. Jos mä olisin julkku, niin tottakai mua kiinnostais, mikä ihmisiä mussa ärsyttää, ja koittaisin parantaa tapani.
Koskaan et voi miellyttää kaikkia. Kyllä se on parempi vaan olla oma itsensä eikä yrittää muuttaa itseään muiden mieltymysten mukaan. Jos sellaisen aloittaa, kyllä siinä saa aika väkkärällä pyöriä itseään muuttamassa.
Hah. Joo, varsinkin tämän keskustelun perusteella, ei paljon hyvää sanottavaa ole kenestäkään ja sitten kun joku omianisuus miellyttää toista ja ällöttää toista. Toiselle kumartaa, niin toiselle pyllistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Villeä kiusataan, voi hellanlettas sentään! Kuka siellä on jo viikkoja terrorisoinut muita määräilemällä, paiskomalla, kulkenut naama väärällään ja pilannut toisten harvat ilonhetket mielenosoituksillaan. Esim. muotinäytös pihalla, Villen piti just silloin ängetä pihasuihkuun.
Ville kieltämättä näyttää aina hyvin selvästi, jos ei pidä jostakin ja pilaa sillä muiden iloa. Ei tarvitse kaikesta pitää, mutta sitten voi tosiaan poistua paikalta tai mennä vähän sivummalle. Esim. just se muiden keskustelujen torppaaminen, koska itse ei pidä aiheesta on aivan omituista käytöstä. Ja silloin kun Leidit tulivat vierailemaan, niin piti myös katsoa paheksuvasti. Hei, nämä olivat teidän vieraita. Ja muut tykkäsivät. Anna muiden nauttia, vaikka et itse tykkäisikään. Kyllähän tuollainen pistää silmää, kun toinen katsoo arvostelevasti ja tuomitsevasti. Ja tietty se jatkuva kieltäminen ja toisten puheen tukahduttaminen. Nuo muut ovat kuitenkin ottaneet Villeäkin huomioon, eli poistuvat sivummalle retronurkkaan keskustelemaan. Niin sitten sinnekin pitää tulla määräilemään.
Näinpä. Illalla kun seuraavan päivän tehtävä paljastettiin kaikki muut, ihan jokainen, suhtautui asiaan huumorilla tai jopa innostuneesti, joka tapauksessa väellä oli hymy huulilla. Paitsi Ville, naama vääränä, tympeä paheksuva ilme taas kerran. En ymmärrä Villen faneja. Ovat ilmeisesti itse samanlaisia ankeuttaja.
En pidä itseäni ankeuttajana, sen sijaan nautin juhlimisesta, matkustamisesta ja kaikesta kauniista. Se, mistä en nauti, on toisten kiusaaminen. Jo kouluajoista lähtien olen tuntenut vastenmielisyyttä kiusaajia kohtaan ja se jatkuu edelleen. Aina myötätunto kiusattujen puolella. Kukaan ei ansaitse tulla kiusatuksi.
Miten Ville on päätynyt sun päässä puhtaaksi pulmuseksi? Ville on aina paheksumassa muiden iloa ja innostusta, vaatii että hänen standardinsa ovat ainoat oikeat ja muu väki seuraa niitä, eilen oikein tyypillistä Villeä kun häneltä pyydettiin useamman ihmisen toimesta että olisitko hiljaa muiden rahalla ostamien päikkäreiden aikaan ja mitä tekee Ville, jatkaa imurointia ja tuolien kolistelua vaikka päikkärit on jo alkaneet. Kevin käy vielä sanomassa mennessään itse nukkumaan mutta Ville ei lopeta. Teillä on kuulkaa kiusaaja mietittynä väärin päin.
Höpöhöpö nyt. En ole tuo jolle vastasit, mutta Ville lopetti kyllä imuroinnin aika pian kun päikkärit oli alkaneet, ei vaan jättänyt sitä kesken kun oli niin vähän keittiöstä jäljellä. Mitään tuoleja ei kyllä kolistellut ja makkariin ei ne ääneet kuuluneet. Asukkaatkaan ei sanoneet että Villen siivous olis häirinnyt päikkäreitä.
Ei kukaan Villeä pulmusena pidä, mutta ei myöskään jaksa tuollaista liioittelua ja mustamaalausta. Ja osa ihmisistä näkee Villen vakavuudenkin ihan normaalina ilmiönä, kuka oikeasti jaksaa koko ajan hymyillä? Ihmisiä on erilaisia persoonia, toiset on vakavampia kuin toiset, eikä siinä ole mitään väärää.
Moneen muuhun asukkaaseen verrattuna Ville on ihan huippujärkevät tyyppi, olkoonkin että on uskovainen, mutta pääasiassa kohtelee kuitenkin muita hyvin ja sietää ihan järjettömän paljon paskaa niskaansa. Olisin itse ihan hajalla jos olisin Villen asemassa tuolla, kun melkein kaikki häntä hyljeksii eikä ole läheinen yhdenkään kanssa. Ville, Kevin ja Hemmi on tasapainoisimmat ja ystävällisimmät ihmiset tuolla, yleisesti ottaen. Jokaisessa kuitenkin vikansa.
Mitä Ville olisi menettänyt jos olisi noudattanut ihmisten pyyntöä ja lopettanut siivoamisen, tässä tapauksessa keittiön imuroinnin ja tuolien siirtelyn kun päikkärit kuulutettiin alkavaksi? Tai viimeistään silloin kun Kevin kävi varta vasten pyytämässä. Ei yhtään mitään. Mutta näin toimii passiivis-aggressiivinen marttyyri. Talo on siinäkin mielessä kiinnostava ihmiskoe että tuolla nähdään kolikon toinen puoli kiusaamisessa. Ei ole vain mustavalkoisia pahiksia ja hyviksiä. Usein on vaikea päätellä kumpi on kumpi.
Villeä helppo näytellä. Negaa. Rukoilua. Siivoamista. Ylimielinen päänasento. Otsankurtistus. Moralisointi.
Vierailija kirjoitti:
krisse on jäänyt rakkautta/hellyyttä/rajoja/käytöstapoja vaille.
eiköhän lähipiirin silmät aukene, kun näkevät veetä hokevan, alkoholia kaipaavan sukulaisensa bbtalossa.
vai onko lähipiiri samanlaista porukkaa käytökseltään.
kotoa ne käytöstavat opitaan eikä baareissa.
Totta tämäkin, Krisuhan sanoi urheilutehtävässä, että mummonsa kiroaisi, jatkaisi etenemistä, vaikka onki kova juomaan ja kiroilemaan. Jotenkin noin sanaili.
Toivottavasti tänään oikeus toteutuu ja Mira häädetään talosta.
Kevin on ihan paras Millana.
Vierailija kirjoitti:
Villeä helppo näytellä. Negaa. Rukoilua. Siivoamista. Ylimielinen päänasento. Otsankurtistus. Moralisointi.
Just tuo Villen ylimielinen pään asento. Katsoo ihmisiä nenäänvarttaan pitkin.
Hemmi toimii hyvin Anuna :D Istuu vaan hiljaa. Tosin hymyilee liikaa.