Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
53321/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas oli mahdollisuus olla hauska. Mitä tekee tää yks, piti puhe olla ja hän luettelee paikat mihin sattuu

Tää yx= Anu on antanut aika paljon naiseksi tuolla radalla. Painanut kuin pieni eläin, ja ihan syystäkin tuo puheessaan esille jumissa olevat kipeät lihaksensa. Tiedätkös sä miltä tuntuu, kun koko kroppaa särkee, ja jumittaa kovan fyysisen rasituksen jälkeen, tässä tapauksessa 2,5 päivän pituisen ? Tuskinpa tiedät.

Tiedän kyllä, tässä oli tarkoitus voittaa puheella muut, eipä taida tuolla puheella voittaa

Jep, pääsi tuolla "puheellaan" helpommalla kuin muut. Kunhan vain luetteli listan kivuistaan kuin joku vanhus konsanaan.

Vierailija
53322/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tuli aikalailla selväksi, että Kevin löytänyt muunsukupuolisuutensa tasan silloin, kun sai tietää pääsystä BB-taloon niin itse en edes enää kommentoi asiaa mitenkään. Uskokaa mitä haluatte. :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53323/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Krisu ansaitsee voiton ja Kimmo erittäin hyvänä kakkosena. 

Minusta Kevi veti suorituksen oikeasti parhaiten, siihen nähden ettei ihan oikeasti ole harrastanut liikuntaa koskaan.

Krisuhan kuitenkin kertoi, että on töissäkin ollut rakennustelineillä ja tottunut niillä liikkumaan, eli hälläkin oli kuitenkin kokemusetua.

Vierailija
53324/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo Anu puhuu kuin pikku lapsille🤔

Vierailija
53325/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä kiukkuisesti Anu sanoi Villelle kun toinen hyvää hyvyyttään paistaa pihvejä "kyllähän siellä on sitä laktoositonta voita jääkaapissa"

Menis ite tekemään ruokansa jos ei voi nätisti sanoa kun toinen tulee vielä kysymään

Tavallisessa voissakin on niin vähän laktoosia, ettei pitäisi haitata! Laktoositon voi on vaan paljon kalliinpaa.

Vierailija
53326/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo muut juttelee miten kouluttavat ja toruvat koiria, johon Anu kertoo väliin miten huutaa lapsille 🙈

Ei jaksais yhtään tuon juttuja

Krisu sitä anulta kysy. anu sanoi, että yleensä jo pelkkä katse riittää. ei pidä huutamisesta. ja huudoksi menee niin harvoin, että silloin kaikki hämillään.. että semmosta.. kuulostaa ihan normaalille., ellei joku väärstelisi aina.

Kelasin taakse päin ja löysin tilantee. Näin se meni.

- - 

BB 24/7 -1 

klo 12.42

Makuuhuoneessa Mira meikkaa, Jukka asettelee kylpytakkeja sydämen muotoon sängylle. Krisu makoilee omalla sängyllään, Anu ja Helmeri vieressään. 

Anu: Mut siis, sit mä, joskus mulla on menny silleen että sit ne tietää, että jos menee yli ja sit mä huudan ja ne molemmat on silleen -Anu pomppaa istumaan selkä suorana ja jäykkänä- et ne säikähtää tälleen ja sit ne tuijottaa vaan sille ja säikähtää tosi paljon. 

- - 

Kimmo tulee ihastelemaan Jukan tekemää sydäntä.

Helmeri kertoo, kuinka komentaa Pabloa, Kevin ja Milla käy ihailemassa sydäntä, Mira kertoo, kuinka toimii Osku -koiransa kanssa.

- - 

klo 12.44

Anu: Mut siis on ollu, kun sä kysyit tosta lasten meiningistä ni on siis sitten kun mä huudan ni yleensä mä rupeen itkee ite.

Mira: Yyhyy, miks te ootte tommosia, kuka teiät on kasvattanu?

Anu: Sit mulla menee se niin tunteisiin et ensinnäkin mulla ei lähe ääntä ja sit mua rupee yskittää ja sit mua rupee vituttaa että mä yskin enkä mä huuda ja sit mä...

Helmeri: Ja lapset kattoo, mikäs tolla on

Anu: sit jos äiti itkee ni kyllä ne tietää et sit on tosi kyseessä. 

Krisu: ollaan vaarallisilla vesillä. 

Anu: Mmmm.

Krisu: Alkaa yskittää ja sit mua vituttaa ja sit mä itken. Kyllä on niin Nanun logiikkaa, alkaa vituttaa etten pysty huutamaan.

Mira kyselee, kuinka Helmeri reagoi Pablon tuhotöihin ja kertoo, kuinka itse toimii vastaavassa tilanteessa. Helmeri kertoo Pablon pentuajoista.

Krisu kertoilee "haave"koirastaan ja sen kouluttamisesta. Ville osallistuu keskusteluun.

klo 12.47

Anu: mä muistan ku mä oon ollu joskus himassa ja oiskohan sit ollu meiän iskä tai äiti vai jopa molemmat ollu siellä ni mullon kerran... tai onhan mulla siis monta kertaa, mut.. yhen kerran muistan ku palo hihat ja sit tapahtu tää reaktio ja sit must tuntu, että mun vanhemmatki säikähti sitä niin paljo et ne rupes "nyt pitää laittaa" ja "nyt rupeette siivoo" ja... mun vanhemmatki pelkää mua.

Krisu: he, Nanu menee psykoosiin. Helmeri: hehe.. he.

Vilel ja Krisu alka puhua Cesar Millanista ja hänen metodeistaan, Kekkonen on koulutettu niillä opeilla.

Vierailija
53327/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Krisu kaljasieppo veti kovasti, jos vain kierroksen hävisi Hemmille kokonaistuloksessa. Siinä on moneen kertaan ylitetty itsensä viikkotehtävän eteen. 

Vierailija
53328/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon urheilupalkonto : sattuu ,sattuu peppuun sattuu ja pitäähän siinä vähän "keikistellä ".Tuo nainen ei sitä antsaitse. Krisu sanoi hyvin lopussa kun otti esiin myös Kevinin kuinka olivat hyvin vetänneet vaikka vettä tuli. Yllättäjät oli kyllä Kevin ja Krisu kun kummallakaan takana mitä aktiivista urheilua.

Vierailija
53329/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmon paras.

Vierailija
53330/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anun olemuksessa on usein jotain tosi teennäistä ja ärsyttävää. Tuossa "puheessakin" monta kertaa sellaisia teräviä "m!"-hymähtelyjä, joiden funktiota en ymmärrä yhteen, antaa jokseenkin nirppanokkamaisen vaikutelman. Ja jos seurasi tämän ilmeitä muiden esitysten aikana, niin oli nekin aika hämmentäviä. Milla katseli kaikkia hymyillen, Helmeri nyökytellen, Mira ja Ville korvat höröllä... Anu väänteli kulmakarvojaan ja nypläsi pakkomielteisen oloisesti kynsiään, etenkin Millan puheen aikana. 

Vierailija
53331/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Kevi veti suorituksen oikeasti parhaiten, siihen nähden ettei ihan oikeasti ole harrastanut liikuntaa koskaan.

Krisuhan kuitenkin kertoi, että on töissäkin ollut rakennustelineillä ja tottunut niillä liikkumaan, eli hälläkin oli kuitenkin kokemusetua.

Mutta Kevin on myös kertonut pyöräilleensä paljon ja pyöräilleensä joka paikkaan kaikkina vuoden aikoina. Ja on tehnyt mm. kasvimaalla töitä eli hyötyliikuntaa, ei ole mikään velliperse. 

Vierailija
53332/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta muuten, kommunikointi on toisinaan kuin puhuisi vähä-älyisille. Luulen sen johtuvan toisaalta siitä, että Anu on vähän ylemmyydentuntoinen, sekä toisaalta siitä, että hänellä on kovin köyhät kommunikointi- ja itseilmaisutaidot.

Vierailija
53333/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu jo kontrolloimassa Kimmolta saaks teidän parvella polttaa.

Vierailija
53334/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu: Mä meen nyt suihkuun ja sä laitat mun hiukset senjälkeen Mira!

Siis taas käsky vaan.

Tätä se on ollut kokoajan.

Nyt vain alkanut näkymään selvemmin.

Kauppareissullakin Hemmillä oli homma aivan hyvin hanskassa, mutta Anun piti kiskoa kärryä kokoajan, että saa Hemmin seuraamaan "johtajaa".

Vierailija
53335/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä juoppokämpässä tuo Krisu on asunu? :D Ensin kertoi, että oli 18 vuotiaana asunut jossain ja oli joku 30v naapuri tullut koputtelemaan, että asuu jotain kusipäitä naapurissa, mutta olikin sitten mennyt mukaan ryyppäämään. Sen jälkeen oli aina kytännyt kun Krisu tullut baarista ja mennyt Krisun luo ryyppäämään kahdestaan.

Hetken päästä Krisu kertoo, että oli mennyt rappuunsa ja joku spurgu oli jäänyt jalastaan kiinni kaiteeseen ja retkotti portaissa. Krisu oli tarjonnut apua "haista vttu" oli spurgu sanonut, Krisu oli että jahas, oletko varma ettet tarvi apua, "auta nyt sittenn prkl" ja Krisu auttanut jalan irti kaiteesta ja spurgu lähtenyt mönkimään eteenpäin. Perään Krisu kertoo, että jonkun naapurin ovelle oli kostokustu, paitsi että oli erehdytty ovesta ja kustukkin Krisun oven eteen.

Vierailija
53336/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Kevin on myös kertonut pyöräilleensä paljon ja pyöräilleensä joka paikkaan kaikkina vuoden aikoina. Ja on tehnyt mm. kasvimaalla töitä eli hyötyliikuntaa, ei ole mikään velliperse. 

Myös kalatiskillä Kevin on saanut liikuntaa, kun on yrittänyt söheltää lohenpalasta fileitä löysällä ranteellaan. Ihme ettei ole osunut sormiinsa.

Vierailija
53337/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei älynnyt sanoa että

Musta pitäisi tulla Vuoden urheilija koska mulla sattuu pilluun!

Vierailija
53338/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kveini on mies ja jos joku muuta väittää niin on aivan yhtä pihalla kuin kveini itsekin.

kveini on jo vanha äijä 20 v eikä tiedä mitään elämästä.

taitaa sukulaiset olla oikein ylpeitä kveinistä kun kveini panee parastaa bbtalossa.

Lukihäiriöinenkään ei ole vielä saanut apua!

Vierailija
53339/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä juoppokämpässä tuo Krisu on asunu? :D Ensin kertoi, että oli 18 vuotiaana asunut jossain ja oli joku 30v naapuri tullut koputtelemaan, että asuu jotain kusipäitä naapurissa, mutta olikin sitten mennyt mukaan ryyppäämään. Sen jälkeen oli aina kytännyt kun Krisu tullut baarista ja mennyt Krisun luo ryyppäämään kahdestaan.

Hetken päästä Krisu kertoo, että oli mennyt rappuunsa ja joku spurgu oli jäänyt jalastaan kiinni kaiteeseen ja retkotti portaissa. Krisu oli tarjonnut apua "haista vttu" oli spurgu sanonut, Krisu oli että jahas, oletko varma ettet tarvi apua, "auta nyt sittenn prkl" ja Krisu auttanut jalan irti kaiteesta ja spurgu lähtenyt mönkimään eteenpäin. Perään Krisu kertoo, että jonkun naapurin ovelle oli kostokustu, paitsi että oli erehdytty ovesta ja kustukkin Krisun oven eteen.

Mäkin aloin ihan miettimään, että missä tämmöistä ainakaan nykyaikana tapahtuu :D Onko Krisu asunut aina Helsingissä? Kuulostaa stereotyyppiseltä Kalliolta, mutta se on jo niin keskiluokkaistunutta aluetta, etten usko. Kontula/Vuosaari/Meltsi? Myllypuro?

Vierailija
53340/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika kuin Tarinalla. 

Puhuu ylhäältä alaspäin.

Ketju on lukittu.