Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käteisen käyttö päättyy

Vierailija
19.10.2025 |

Käteistä tarvitsevat enää seniilit vanhukset, Kelan tukihuijarit ja muut rikolliset. On aika lopettaa käteisen käyttö aikansa eläneenä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönpöpö ja huomenna lisää. 

Vierailija
2/9 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan melan ahnaasti hanuriini. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eu määräsi tänä vuonna, että käteistä pitää pystyä käyttämään kuten ennenkin. Suosittelen ap:lle silmiä avaavaa Euroopan matkaa.

Vierailija
4/9 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kirjoita pehmoisia, käteistä tarvitaan vielä paljonkin. Esim. kriisitilanteissa et selviä pelkällä pankkikortilla.

Vierailija
5/9 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eu määräsi tänä vuonna, että käteistä pitää pystyä käyttämään kuten ennenkin. Suosittelen ap:lle silmiä avaavaa Euroopan matkaa.

Olen matkustanut nyt 3kk itäeuroopassa enkä kanna yhden ensimmäistä kolikkoa tai seteliä mukanani.

Vierailija
6/9 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli nelikymppisenä olen varmaan se seniili vanhus, mutta tuossa männäpäivänä kortti ei toiminut kun ilmeisesti se siru on jotenkin viallinen. Vaikka kuinka yritin niin ei voi lukea, onneksi olen niin seniili että minulla on ihka aitoa rahaa lompakossa. 

Ja uutta korttia ei ihan samalla sekunilla saa, jos se katoaa tai varastetaan niin olet sitten ilman rahaa kunnes uusi kortti tulee.

Vierailija
7/9 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kirjoita pehmoisia, käteistä tarvitaan vielä paljonkin. Esim. kriisitilanteissa et selviä pelkällä pankkikortilla.

Kriisitilanteessa on aivan mahdollista, ettei seteleiden aitouden tarkistus onnistu. Mä en ainakaan ikinä huoli yli 20€ suurempaa rahaa käteisenä kun aitoutta ei voi tarkastaa.

Vierailija
8/9 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli nelikymppisenä olen varmaan se seniili vanhus, mutta tuossa männäpäivänä kortti ei toiminut kun ilmeisesti se siru on jotenkin viallinen. Vaikka kuinka yritin niin ei voi lukea, onneksi olen niin seniili että minulla on ihka aitoa rahaa lompakossa. 

Ja uutta korttia ei ihan samalla sekunilla saa, jos se katoaa tai varastetaan niin olet sitten ilman rahaa kunnes uusi kortti tulee.

Kortin voi liittää myös puhelimeen. Minä en käytä edes fyysistä korttia nykyään.

Vierailija
9/9 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin tukihuijarit?

Törkeästi sanottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi