BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Helmeri on vain liian ihastunut eikä näe millainen Anu todellisuudessa on, just tuo reaktio kun Pablo tuli, ei mitään puhettakaan et ois ollut iloinen Hemmin puolesta.
Mut täähän on ihan yleistä, ihastuu ja kaverit yrittää kertoa (Hemmille ei kukaan edes kerro) et nyt ei oo hyvä tyyppi, mut ihastukseltaan ei sitä itse näe.
Ihmettelen että mihin Hemmi on Anussa ihastunut kun ei he ole siellä mitään oikein jutelleetkaan. Omien sanojensa mukaan ei ole pinnallinen, joten tuskin pelkkään ulkonäköön
Vierailija kirjoitti:
Hemmi ja Milla oli tosi rentoina eilen yhdessä radalla, hyvällä boogiella. Nihkeetä et Hemmi antoi naisille äänet, mut se kyl vaikuttaa jäbältä joka ei tajua esim. feminismistä hölkäsen pöläystäkään
Ajatteli pelin kannalta et järkevintä näin
Vierailija kirjoitti:
Kevin: "Anu, oisko sulla mulle jotain treffivinkkejä?"
Anu: "Treffivinkkejä..." *kääntyy Helmerin puoleen* "Annoitko sä jotain vinkkejä?"
Miksi tämä tylsä nainen on yhä tuolla talossa?
Tukee ihanasti miehisyyttä olemalla bi mbo ja mielipiteetön. Ihan tuttu tarina, miehet rakastaa sellaisia naisia jotka saa miehen tuntemaan itsensä viisaaksi ja jylhäksi suojelijaksi.
Milla, Kimmo, Helmeri ja Krisu nauravat tikahtuakseen Millan karvaisille varpaille, Ville kommentoi että mitä sitten, kaikilla on karvoja, se olis eri asia jos jotain rihmastoa kasvaisi :)
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähti ääni Anulle ja hemmille. Eli Anu lähtee kotiin.
Samaa mieltä, Anu on jo nähty, ei se tuosta enää kummene. Ei muuta kuin sunnuntaina kotimatkalle niin nähdään mitä ensi viikolla tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää yhä Hemmin ääni Millalle, ja etenkin perustelu. Pablon lähdettyähän se oli Milla, joka Helmeriä halasi ja lohdutti pitkään. Mielestäni Milla on kovin tunteellinen ja empaattinen tyyppi, ja Helmerikin kääntyy hänen puoleensa aika usein. Kummallinen perustelu kertakaikkiaan! Myöhemmin Helmeri meni mieli maassa makkarissa makaavan ja kattoa tuijottelevan Anun luo, jonka ainoa vastaus oli "mm" ja "hmm".
Tätä minäkin ihmettelin. Milla halasi niin nätisti ja lämpimästi Hemmiä ja Hemmi näytti siinä tosi luontevalta. Sit menee kattoon tuijottavan hmm-Anun luo puristamaan kivestä vettä ja se on sitten Hemmin mielestä jotain minkä pariin haluaa hakeutua tukea hakemaan.
Ehkä Hemmi vaistoaa tuon Kitkan Anun ja Millan välillä? Ettei oikein sopisi olla läheinen tai ottaa Millaa tukijaksi, vaikka Milla sellainen voisikin olla.
Noilla tuntuu tuo ilmapiiri vaan parantuneen sen jälkeen, kun nimeämiset näytettiin.
Ville ulos että saavat mellastaa mullin mallin.
Vierailija kirjoitti:
Vähän aikaa sitten makkarissa tapahtui asukkaiden hauskuutta hyvin kuvaava tilanne, kun keskusteltiin huonoista iskuyrityksistä.
Milla: "Onks sun vanhemmat simpukoita kun sä oot tollanen helmi?"
Kimmo: "Onks sun vanhemmat serkuksia kun sun puhe on tommosta sössötystä?"
Kaikki repeää.
Anu: "Se on hauska kun sanotaan että "ei sun isäs ollu mikään lasintekijä"!"
Syvä hiljaisuus, Krisu naurahtaa hermostuneesti.
Mitä toi edes tarkoittaa..? 🤔
vitsi että anu-helmeri ois hyvä kaksikko häädössä. sikarikerho sekoaisi. toinen hyvä jukka-anu, tai ees todennäköisempi jukka-ville.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin juuri miksi sikarinurkkauksessa oli niin hyvä tunnelma porukan kesken samoin kuin pihalla tupakalla. Ei Villeä.
Onhan se varmasti mahtava tunnelma kun kuninkaan ympärillä on pelkästään hänen hovinsa.
Anu tiuski Villelle tässä muutama päivä sitten, että jokainen siivoaa aitten ajallaan. Joko Anu on itse ehtinyt siivota?
Vierailija kirjoitti:
Kevin: "Anu, oisko sulla mulle jotain treffivinkkejä?"
Anu: "Treffivinkkejä..." *kääntyy Helmerin puoleen* "Annoitko sä jotain vinkkejä?"
Miksi tämä tylsä nainen on yhä tuolla talossa?
Ja oliko se, että voin saunassa kertoa? Sit aloitti jonkun lauseen ja hihihihii "Mä melkein sanoin!". Mut äkkiä vaihtoi siitä "Hakkaa tuohon, voitko hieroa mua, kovempaa, mitä sä teet, ei noin, tuo vettä!"
Vierailija kirjoitti:
Vähän aikaa sitten makkarissa tapahtui asukkaiden hauskuutta hyvin kuvaava tilanne, kun keskusteltiin huonoista iskuyrityksistä.
Kaikki repeää.
En tajunnut tätä. Voisko fiksummat selittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki repeää.
Mitä toi edes tarkoittaa..? 🤔
Olen kuullut ja käyttänyt versiota "isäs ei ollut lasimestari" silloin, kun joku on seisonut edessä kun olen halunnut nähdä jotain. Viitataan näsäviisaasti siihen, että ihminen ei ole läpinäkyvä = seisot edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin juuri miksi sikarinurkkauksessa oli niin hyvä tunnelma porukan kesken samoin kuin pihalla tupakalla. Ei Villeä.
Onhan se varmasti mahtava tunnelma kun kuninkaan ympärillä on pelkästään hänen hovinsa.
No kun ei. Kevin, Milla, Kimmo, Jukka, Hemmi.
Vierailija kirjoitti:
Sanoko Milla että on nälkä,tuolla ei kerkee ku just tiskaamaan ja siistimmän niin jo tulee uudet syöjät jotka jättää astiat ja kattilat pitkin pöytiä..onko Millakaan muuten siivonnut jälkiään ei ole kamera ainakaan näyttänyt aina on ruoan jämät jätetty pojille?
Milla joskus siivosi keittiössä, mutta kyllä hän jättää sotkuja jälkeensä. En ole nähnyt pesevän pannuja, vaikka aina jotain sötkötystä on tekemässä
Anu sen sikarikerhon on pilannut.