BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Onks tossa enää mitään järkeä yks oksentaa täysillä, toisella tulee verta nenästä, ihmisillä on raajat hajalla.
Tappaako BB nuo meinaa?
Pitääkös sitä savustaa keuhkojaan? tappaako tupakka vai urheilu..
Kevin on näyttänyt tunteensa. Jukka ei oo itkenyt. Pohojalaanen puree vaikja kielen mutta pkele itke en.
Vierailija kirjoitti:
Kuka johtaa???
Minä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevin ei itkenyt lainkaan eilen kirjeiden lukemisen aikana, vahvistaa vain käsityksiäni siitä että kyseessä on tunnekylmä ja ylimielinen tyyppi.
Mitä ihmettä? Kevin on herkkä, ja hän on itkenyt talossa useasti. Ei kannata antaa paljon merkitystä sille, jos hän ei jossain yhdessä tilanteessa itkekään.
Niinpä. Kevin on talon empaattisimpia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka johtaa???
Hannu Lintu
Silloin kuin Krisu uhosi Miralle, että katotaas vaan että kuka lähtee ensi kerralla, niin oliko se ennen vai jälkeen tämän viikkotehtävän alkamisen?
Silloin jo arvasi, että Krisu tulee äänestämään Miraa, mutta hänellä olikin kätevästi jokin parempi syy nimeämiseen eli vetosi heikkoon suoritukseen tehtävässä.
Nyt jos joku tarjois Krisulle tupakkaa ja kaljaa niin vieroittuis parhaiten , tuo olo auttaisi siihen juuri.
Pohojalaanen vaimo kysy mieheltään vieläkö rakastat minua. Mies sanoo että johan minä kerran ilimootin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevin ei itkenyt lainkaan eilen kirjeiden lukemisen aikana, vahvistaa vain käsityksiäni siitä että kyseessä on tunnekylmä ja ylimielinen tyyppi.
Hyvä, että on muitakin, jotka ovat tämän huomanneet. Olen hokenut tätä jo toiselta viikolta.
Hän on kertonut että hänen perheensä ei hyväksy häntä 😥
Helmeri oli kyllä itsekäs kun osallistui tuohon kisaan.. Ihan selvä voittaja ja sai jo palkinnoksi koiransa tuonne.. Olisi voinut antaa jonkun toisen voittaa..
Tuotanto tyrii taas, ei mitään tasapainoa missään, ensin viikkokausia makuutetaan ja tapetaan tylsyyteen, sitten juoksutetaan vaikka verta oksentaisi! Nyt tietenkin annetaan vielä bileet tänään, joita kukaan ei jaksa edes aloittaa, kun porukka täysin hajalla. Hitto miten idioottimaista toimintaa BB!
Vierailija kirjoitti:
Helmeri oli kyllä itsekäs kun osallistui tuohon kisaan.. Ihan selvä voittaja ja sai jo palkinnoksi koiransa tuonne.. Olisi voinut antaa jonkun toisen voittaa..
Ei sitä tiedä jos antaa Anun voittaa. Lapset ovat sitten ylpeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tossa enää mitään järkeä yks oksentaa täysillä, toisella tulee verta nenästä, ihmisillä on raajat hajalla.
Tappaako BB nuo meinaa?Pitääkös sitä savustaa keuhkojaan? tappaako tupakka vai urheilu..
Eihän esim Kevin tupakoi ja silti on huililla koska nenästä vuotaa verta. Tupakan syytäkö se on että fyysiset rajat alkaa tulla vastaan, porukka on paikat jumissa ja väsyneitä
Millan nenäverenvuodon hoito-ohjeet ovat kyllä ihan huuhaata. Niistä, niistä.... mitä helvettiä eihän se vuoto koskaa lopu koko ajan lisäään lisää painetta.
Miksi Jukan olisi pitänyt itkeä? sehän oli tsemppiä kirje ja vielä hauskasti kirjoitettu. Eriasia jos olisi ollut joku herkistely kirje...
Enkä kyllä tajua tätä jukka vihaa sehän on
vetää nykyään hyvin tuolla. Voisin 4 tyyppiä heittää ulos ennen sitä.
Krisu on hokenut että kalja palauttaisi mutta mulla on se käsitys että alkoholi päinvastoin pysäyttää palautumisen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut Risusta ja Jukasta vastusta. Hävettää jo.
Krisu on viikkotehtävän yllättäjä eikä todellakaan mitän hävettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että on muitakin, jotka ovat tämän huomanneet. Olen hokenut tätä jo toiselta viikolta.
Oliko kirje perheeltä? Onko tullut mieleen, että ei ole läheinen perheensä kanssa? Ehkä ovat kohdelleet häntä huonosti?
Onko Kevinillä astma???