Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
47881/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljo yhteiskunnasta:

Seksiä harrastava nainen äänestettiin raivolla ulos talossa, mutta seksinhimoinen mies saa pysyä siellä kaikessa rauhassa 😂😂

Tai sä voisit vihdoin ymmärtää, ettei seksillä ollut mitään tekemistä Eeviksen häädön kanssa.

Siitähän tämä enemmän kertoo.

Vierailija
47882/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Anulta kysyy jotain hän sanoo hmmm tai joo tai ei tai kaksisanaisen lauseen ja se siitä. Hemmi taas oikeasti kykenee käymään pitkiä keskusteluja muiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47883/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin on ruvennut ärsyttämään Anu entistä enemmän. Tuntuu olevan oikea nirppanokka, minä en siivoo, minä en tee, minä en haluu. Valmis ruoka kelpaa kyllä, kunhan joku toinen tekee ja tiskaa.

Tuntuu olevan aika tyhjäpää nätin ulkokuren alla, ilmankos jonnet tykkää. Enkä ole itse nainen.

Vierailija
47884/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira tulee niin feilaamaan tämän fyysisen tehtävän.

Vierailija
47885/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä harrastava nainen äänestettiin raivolla ulos talossa, mutta seksinhimoinen mies saa pysyä siellä kaikessa rauhassa 😂😂

Mutta Jukka ei saa enää seksiä talossa. On siellä muitakinjoilla käsi käy.

Vierailija
47886/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukka on oikeesti ihastunu Eevikseen, sen näkee tyhmäkin. Varmasti ottaa Eevikseen yhteyttä kun putoaa talosta.

Juu ja huomaa heti ettei edes ollut Millasta kiinnostunut, toisin kuin itse luulin. Selvästi on Jukka Eeviksen perään

Unohetaan nyt nuo pudonneet ja keskitytään heihin jotka talossa on. Sen he näkee itse onko heistä livenä pariksi, se on heidän asia, ei meidän.

Vierailija
47887/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestetään nyt sitten ainakin Krisua, se joka parina on, niin lähtee talosta.

Vierailija
47888/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta viihteen kannalta talon näkyvimmät hahmot ovat Kristian ja Mira. Molemmissa jotain ärsyttävää mutta kuitenkin juuri sopivia hahmoja tällaiseen "realityyn". Mitä pidemmälle olen katsonut, sitä enemmän olen alkanut pitää juuri Mirasta ja soisin hänelle vaikka voitonkin mutta tiedän että ei kuulu suosikkeihin. Kaikkien kaveri Helmeri ja yhden asian julistaja Ville olisi vähän tylsiä voittajiksi.

T. Mies

Vierailija
47889/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaa ahdisteleva, munaansa toisten läsnäollessa hieroskeleva saa olla kun sellaista tyyppiä ilmeisesti on kiva katsella. Naisviha näissä äänestäjissä velloo.

Vierailija
47890/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsi käy mut ei muiden läsnäollessa.

Vierailija
47891/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin jo ekalla viikolla että Anu ja Tupu ja Helmeri pois, kun ovat tapetteja. Mutta eeeeiii kun haluttiin pois sellaiset ihmiset jotka herätti edes jotakin tunteita, olkoonkin sitten negatiivisia.

Aika tylsä tilanne talossa nyt, sinne on jäänyt joukko samanhenkisiä ihmisiä + Ville. No ei kai siinä, jos ihmiset tykkää katsella kaveriporukan mökkeilyä, itse olisin kaivannut tällaiselta formaatilta jotain muuta.

Vierailija
47892/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusimmassa youtube videossa kuulemme taas Krisun sairaan läpän.

Ihmettelen samaa. Miten tuotanto ei anna vakavaa varoitusta Krisulle tai poista hänet talosta. Haluaako bb viljellä mautonta huumoria. Ei bb voittoa ansaitse ihminen joka puhuu suomen kansalle noin iljettäviä.

Rauhoituhan! Kyse ei ole mistään presidentin vaalista ja puheesta Suomen (kirjoitetaan muuten isolla alkukirjaimella!) kansalle, vaan reality viihteestä!

Pidätkö Krisun läppä viihteestä? Naurattaako se sinua?

Vierailija
47893/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Anuhan toimii tuolla niinkuin kotona tainnu ero olla tuore eikä ole jaksanut arkipask..ja haki tuonne..ainakin toinen lapsi tosi pieni siitä ajattelin että ero tuore!

Vierailija
47894/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusimmassa youtube videossa kuulemme taas Krisun sairaan läpän.

Ihmettelen samaa. Miten tuotanto ei anna vakavaa varoitusta Krisulle tai poista hänet talosta. Haluaako bb viljellä mautonta huumoria. Ei bb voittoa ansaitse ihminen joka puhuu suomen kansalle noin iljettäviä.

Rauhoituhan! Kyse ei ole mistään presidentin vaalista ja puheesta Suomen (kirjoitetaan muuten isolla alkukirjaimella!) kansalle, vaan reality viihteestä!

Pidätkö Krisun läppä viihteestä? Naurattaako se sinua?

Minusta on kiehtovaa seurata, miten ihmiset kokoontuu ilkeän ja törkeän pelleä esittävän ihmisen ympärille ja kestää tältä vaikka mitä paskaa kuukausikaupalla ja riittää, kun vaan aina pyytää muka anteeksi.

On myös kiehtovaa seurata, miten sama ihminen saa porukoita puolelleen myös ulkomaailmassa. Siis ihan kunnolla fanittavia ihmisiä jotka on ihan raivona jos hänestä sanotaan vähänkään mitään negatiivista tai joku ei hänestä pidä. Ymmärrän Krisun viihteellisen arvon, mutta en ymmärrä tuollaista yksipuolista fanitusta, joten sitä on jotenkin jännä seurata.

-eri

Vierailija
47895/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestetään nyt sitten ainakin Krisua, se joka parina on, niin lähtee talosta.

Krisu lähtisi jos Helmeri äänestys parina.

Vierailija
47896/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kyllä niin noita valenimeämisiä jotka näytetään noille telkusta😜

Vierailija
47897/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Traumaattinen ja herkkähipiäinen Kevin saisi poistua seuraavaksi talosta! Kyllästyttää jo tuo kimotus, keikutus ja huitominen. Vaikuttaa, että ihmiset haluavat vain korostaa omaa suvaitsevaisuuttaan häntä kannattamalla😇

Kuinka moni jaksaisi kuunnella ja olla hänen seurassaan kovinkaan kauan?

Kevinhän on itse puhunut, että sillä on mielenterveysVille ongelmia. Kuuluuko tuo itsensä kuvitteleminen moneksi sukupuoleksi hänen harhoihinsa? Jos Kevin voittaa bb:n tuotannon tulisi asettaa ehto, että käyttää voittorahansa lääkkeisiin ja mielenterveyspalveluihin. 

Mihin sinut rahat menee?

Vierailija
47898/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira tulee niin feilaamaan tämän fyysisen tehtävän.

Enpä usko, että Mira ensimmäisenä feilaa, entinen kilpaurheilija ja Suomen mestari,

aika pitkää duunipäivääkin painaa kahdessa paikassa ihan vakkariin.

Vierailija
47899/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin Jukan munasta jäi sellainen kuva, että se on hikinen ja töhnäinen ja smegmainen eikä siihen tekisi mieli koskea. Suureksi osaksi tuo tunne johtuu Eeva-Leenasta, joka tunnetusti ei ollut puhtaan veden ja saippuan ystävä. Muutenhan Jukan lerssi on varsin kelpo kalu. Sääli siksi, että Eeva-Leenan töhnätunneli pilasi komean jortikan.

T: Mies

LÄÄKKEET!

Vierailija
47900/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko Anu on saanut lipaista Helmerin suolatikkua?

Eihän nuo reppanat pääse pusua pidemmälle

Ketju on lukittu.