BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Kimmo?
Hoidossa
Missö hoidossa? Sen mustelman ja turvotuksen takia?
Sehän kävelikin jo paremmin
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kakkanen poika
On kakan hajuinen poika joka tulee voittajana ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä Kevinin perhejuttu on? Ilmeisesti Kevin on siinnyt tästä syyrialaiskatraasta, montako lasta siitä on? Sitten on tämä Kevinin äidin uusperhe, jossa syntynyt about viisi lasta vai? Miks Kevin vihaa syyrialaisia sisaruksiaan?
Ei hajuakaan, mutta kuuntelin sivukorvalla pätkää 247:lla jossa Kevin kertoi että joku velistä oli väkivaltainen häntä kohtaan ja oli aika rajua väkivaltaa käsittääkseni. Oli itsekin joutunut puolustautumaan puremalla tms.
He ovat vain peljänneet friikkiä veljeä mekossa ja värjätyissä viiksissään.
Vierailija kirjoitti:
Missä Kimmo?
Pk huone. Jalka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä Kevinin perhejuttu on? Ilmeisesti Kevin on siinnyt tästä syyrialaiskatraasta, montako lasta siitä on? Sitten on tämä Kevinin äidin uusperhe, jossa syntynyt about viisi lasta vai? Miks Kevin vihaa syyrialaisia sisaruksiaan?
Ei hajuakaan, mutta kuuntelin sivukorvalla pätkää 247:lla jossa Kevin kertoi että joku velistä oli väkivaltainen häntä kohtaan ja oli aika rajua väkivaltaa käsittääkseni. Oli itsekin joutunut puolustautumaan puremalla tms.
He ovat vain peljänneet friikki veljeä mekossa ja värjätyissä viiksissä.
Ihan varmaan joo olivat peljänneet. Onko sulla kaikki hyvin? Sun todellisuudessa nää jutut realistisia? Lääkitys kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V..n Ville veti litran maitoa ja ties kuinka monta pullaa. Näin uskovainen jakaa kaiken lähimmäisensä kanssa.
2 pullaa ja n. 3 desiä maitoa.
5 pullaa söi ja melkeen litran maitoa.
Voi vitun pullapoliisit
Av-mamma taloon jakamaan pullat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomattomia nämä Krisun puolustajat kun ymmärtää ihmisen itkettämisen kun sen tekee Krisu jostain syystä. Minusta ihmisen itkettäminen ei missään tilanteessa ole oikein.
Ei mikään ihme, että jotkut maailmanjohtajahirviöt ovat saaneet aikoinaan niin paljin suosiota kun näin lyhyessä ajassa yhdestä kiusaavasta alkoholistitörkyläjästäkin on tullut kansan suosikki.Kannattaisi olla hieman varovaisempi sanoissaan ja siinä miten toisia somessa nimittelee. Krisu ei ole tahallaan ketään itkettänyt, mutta tuo alkoholistitörkyläjäksi nimittely julkisesti on sinulta tahallista ilkeyttä ja täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkit.
Sivusta, on se jännä että ne on herkimpiä itse loukkaantumaan tässä ketjussa jotka puolustaa Krisun oikeutta surutta nimitellä ja vittuilla asukkaille.
Miksi sä kiusaat Krisua? Ootko jo koulussa opinnut kiusaajaksi vai katkeroitunut elämän myötä?
En minä ole Krisua miksikään nimitellyt. Kunhan vain havaitsin vanhan totuuden että suorapuheisuuden kovaäänisimmät äänitorvet eivät kestä maistaa omaa lääkettään tipankaan vertaa.
Kiusaajaksi sinä Krisua kutsut vaikka itse ole sellainen. Miksi olet ottanut Krisun kohteeksi?
Missä olen sanonut Krisua kiusaajaksi? Huomaa että kirjoitin olevani eri kirjoittaja kuin aikaisemmat. Ihan vain huvitti tuo mikä on totta oikeassa elämässäkin että annas kun sanot kovaääniselle totuudentorvelle totuuuksia hänestä itsestään tai yhdenkin poikkipuolisen sanan, niin johan on helvetti irti :D. Jankkkauksestasi päätellen osui ja upposi.
Miksi sä haukut mua jankkaajaksi?
Missä mä haukun sua jankkaajaksi :D. Varo nyt kuule sitä kunnianloukkaussyytettä vai mitä :D.
Miks sä uhkailet mua?
Ilmoitin krisua haukkuvan viestisi nettipoliisille. Kunnianloukkaussyyte tulee perässä.
Mäkin ilmoitin kaikki Tarinaa haukkuvien viestit nettipoliisille. Odottele vaan postia.
Mene kotiin kasvamaan.
Ilmoitin tämänkin.
Mä ilmoitin tän.
Kimmo ollut kyllä tosi hiljainen tänään, varmaan ollut kipeä se jalka.
Mut mikä siinä voi olla? Joku hiusmurtuma niin tuskin ois kävellyt, viimeksi kun katoin niin käveli jo melkein normaalisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V..n Ville veti litran maitoa ja ties kuinka monta pullaa. Näin uskovainen jakaa kaiken lähimmäisensä kanssa.
2 pullaa ja n. 3 desiä maitoa.
5 pullaa söi ja melkeen litran maitoa.
Voi vitun pullapoliisit
Av-mamma taloon jakamaan pullat.
Krisu olisi voinut jakaa. Viivottimella. Alkoholitkin jakaa millilleen tyyliin maustemitalla.
Oon kurkkuani myöten täynnä trans-ihmisten oikeuksia! Kevin voit pitää välil turpas kiinni
Oisko talon ulkopuolella kuvauksessa ja lääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia sisarusten välistä nahistelua se on ollut. Mutta draamanaukuja Kevinin on tottakai liioiteltava asiaa, että pääsee kunnolla uhriutumaan.
Onko totta, että Kimmo pääsee ensi viikolla matkalle? Keltaiseen ruusuun tupakoimaan koko yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia sisarusten välistä nahistelua se on ollut. Mutta draamanaukuja Kevinin on tottakai liioiteltava asiaa, että pääsee kunnolla uhriutumaan.
Ei kuulostanut normaalilta. Jos sisarukset ei ole väleissä niin siinä on jo sulle iso vihje että ei ole ollut normaalia sisarusten välistä nahistelua. Mutta kun jonkun ihmisen dissaamisesta tulee elämän tarkoitus, niin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulostanut normaalilta. Jos sisarukset ei ole väleissä niin siinä on jo sulle iso vihje että ei ole ollut normaalia sisarusten välistä nahistelua. Mutta kun jonkun ihmisen dissaamisesta tulee elämän tarkoitus, niin....
Sähän uhriudut kuin Kevin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän uhriudut kuin Kevin. :D
Sinä taas turvauduit vanhaan kunnon ad hominemiin kun argumenttisi loppuivat.
Mira on kertonut jo 3-4 kertaa tuon jutun miten miehen penis on kuin jumalan jämäsavesta törkkäämä jutska.
Jos miehet puhuisivat naisesta samoin, niin...
On.
Ja sama hiusonelma kuin mulla:
Väriään hiukseni tummaksi, 3 vk päästä mulla on keltaiset otsahiukset.
Väriään hiukseni vaaleaksi, 3 vk päästä mulla on keltaiset otsahiukset.
Väriään hiukseni punaisiksi, 2 vk päästä mulla on keltaiset otsahiukset.