Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
45401/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi viestittävät pk huoneessa että Krisu kiusaa. Lisää näitä niin lähtee yhtä köyhänä kotiin kun on nyt.

Rahan perään toi deeku on ja lähtee ilman sitä.

Eiköhän noi kaikki menny tonne sen rahan perässä pääasiassa.

Vierailija
45402/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jukkis putoaa. pääsee taas heiluttamaan peittoa yhden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45403/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä koosteessa oli Miran romahdus, kun Krisu sanoi tälle tympeästi muutenkin stressaavassa tilanteessa. Merkittävämpää minusta oli kuitenkin Kimmon ja Krisun jälkipuinti, Krisu kysyi Kimmolta, että eikö olekkin totta ettei sua paljoa hetkauttaisi jos Mira lähtis. Odotin, että Kimmo sanoisi ehkä että onhan se totta, mutta ei sitä nyt tarvitse silti Miralle sanoa ja pahoittaa tämän mieltä, mutta eeeeeiiii Kimmo vain hiljaa komppaili Krisua ja thats it.

Tuo ärsyttää eniten Krisun liehittelijöissä, ehkä pikkuhiljaa jopa enemmän kuin Krisu itse, että ei ole näkyvillä minkäänlaista Krisun käytöksen korjausyrityksiäkään tai omien mielipiteiden esiintuomista. Annetaan vaan toisen vapaasti riehua ja päsmäröidä ja puhua muiden puolesta.

Vierailija
45404/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin onnellinen Villen puolesta. Rohkea mies kun uskaltaa puhua vaikka tietää että monet nauravat tms. On varmasti kokenut jotain todella voimallista uskoon tullessaan. Sellaista ettei ole epäilystäkään etteikö Jeesus olisi olemassa

Vierailija
45405/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi viestittävät pk huoneessa että Krisu kiusaa. Lisää näitä niin lähtee yhtä köyhänä kotiin kun on nyt.

Eiköhän noi kaikki menny tonne sen rahan perässä pääasiassa.

Kyllä mutta tää yksi saa lähteä ilman niitä. Itse ilkimys.

Vierailija
45406/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Kimmo jatkossa. Ei hehkuta tota homoutta. Osaa selvitellä riitoja.Mielenkiintoista oli kuunnella kun kertoi noista ammateista ja niistä pääsykokeista. Kiva katsoa kun on ottannut Tupun huomioon.Olen itse huomannut ei tuota Tupua haittaa vaikka Kimmo homo.Moni vanhempi ihminen voisi ajatella ,että ei hyväksy homoutta. Joskus olen miettinyt millon tuolla Villellä menee totaalliset hermot Krisun juttuhin ja antaa pisteet sille ? kas jos antaa niin tajuaa ,että Krisu on vissiin kumminkin ainut kenen kanssa hän pystyy jutella kaikesta ja Krisu kuuntelee.Nyt herätys tuotanto laittakaa kunnon viikkotehtäviä porukalle.

Vierailija
45407/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei Krisulle myydä eikä anneta omia juomia. Sen pinna kiristyy ja kusee omaan nilkkaansa. Rahnaa sillä ei ole.

Vierailija
45408/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jukka lähe vielä mihinkään. Eikä tupu. Nyt on battery tölkin vuoro lähteä himaan

Ihan sama ketä siellä on mutta ei ne kolmatta kertaa naista tiputa putkeen kuitenkaan,äänestääkää vaan miten haluatte🤣

Vierailija
45409/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu että valitella kun on niin tylsää ja kaikki makoilee ja sitten äänestetään ne tylsimmät kuitenkin jatkoon! Jukka jatkoon ja Tupu kotiin sunnuntaina. Ei tuo taloon yhtään mitään.

Vierailija
45410/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Kimmo jatkossa. Ei hehkuta tota homoutta. Osaa selvitellä riitoja.Mielenkiintoista oli kuunnella kun kertoi noista ammateista ja niistä pääsykokeista. Kiva katsoa kun on ottannut Tupun huomioon.Olen itse huomannut ei tuota Tupua haittaa vaikka Kimmo homo.Moni vanhempi ihminen voisi ajatella ,että ei hyväksy homoutta. Joskus olen miettinyt millon tuolla Villellä menee totaalliset hermot Krisun juttuhin ja antaa pisteet sille ? kas jos antaa niin tajuaa ,että Krisu on vissiin kumminkin ainut kenen kanssa hän pystyy jutella kaikesta ja Krisu kuuntelee.Nyt herätys tuotanto laittakaa kunnon viikkotehtäviä porukalle.

Kimmon riitojenselvittelykin on sellaista Krisun puolesta puhumista. Krisulle ei koskaan sano, että voisit kyllä puhua vähän nätimmin toisille, vain Krisun käytöksen uhria ohjaa ajattelemaan, että hänen ajatuksissan on jotain vikaa, kun silleen loukkaantuu.

Minusta ei ole kovin hyvin osannut olla puolueeton riitojen selvittelyssä, Tupu on osannut sen homman paremmin.

Vierailija
45411/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi niiin huono maku, että Kimmo komppasi Krisua, ja perään meni Miralle sanomaan, ettei ole yhtään samaa mieltä tms.

Vierailija
45412/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten Ville kertonut mitä tapahtui kun tuli uskoon?

Vierailija
45413/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin onnellinen Villen puolesta. Rohkea mies kun uskaltaa puhua vaikka tietää että monet nauravat tms. On varmasti kokenut jotain todella voimallista uskoon tullessaan. Sellaista ettei ole epäilystäkään etteikö Jeesus olisi olemassa

Olen onnellinen kaikkien heidän puolestaaan, jotka ovat saaneet apua syviin ongelmiinsa uskosta, terapiasta, läheisten tuesta, lääkkeistä tai alkoholista -ne kaikki ovat olemassa, ei epäilystäkään. Mutta jatkuva vouhotus samasta aiheesta bb-talossa kyllästyttää ja loitonnuttaa. Sama kuin kuuntelisi puhelinmyyjää, jolla on agenda, kuten Villelläkin.

Vierailija
45414/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimmon riitojenselvittelykin on sellaista Krisun puolesta puhumista. Krisulle ei koskaan sano, että voisit kyllä puhua vähän nätimmin toisille, vain Krisun käytöksen uhria ohjaa ajattelemaan, että hänen ajatuksissan on jotain vikaa, kun silleen loukkaantuu.

Minusta ei ole kovin hyvin osannut olla puolueeton riitojen selvittelyssä, Tupu on osannut sen homman paremmin.

Just näin. Ihmettelen kun Kimmo on kuitenkin erittäin fiksu mies että miten sekin voi olla Krisun ja oman toimintansa suhteen niin sokea.

Vierailija
45415/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu että valitella kun on niin tylsää ja kaikki makoilee ja sitten äänestetään ne tylsimmät kuitenkin jatkoon! Jukka jatkoon ja Tupu kotiin sunnuntaina. Ei tuo taloon yhtään mitään.

Tupu tuo taloon niin paljon enemmän kuin Jukka.

Vierailija
45416/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peesaamalla ei voita tätä Bb kautta. Hyvin lammasmaista käytöstä.

Vierailija
45417/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen katsoin youtubesta kun Niko haastatteli Tarinaa.Noh tietenkin nainen syytti Krisua. Niko kysyi mikä on tämä panseksuaali ? (eikö Niko itse tiennyt ).Tarina veivasi kyllä sitä juttua.No kumminkin tuotanto valitsi taloon homon ,muunsukupuolinen ja panseksuaallinen. Taloon kun tulivat aattelin kun Tarina aloitti jutun ,että ei helvetti mikä tuo on ? Kevin asteli aaattelin homo heti. Kimmo kun asteli en olisi uskonnut 

että on homo.Nyt kun viikkoja mennyt olen pitännyt Kimmosta ja Kevin tuo tiettyä hauskuutta ,mutta ei saisi loukkaantua kun Jukka sanoi trans ,Jätkä mököttää ja menee peiton alle.Hän kertoi toissapäivänä hänen vanhemmat ei tiedä mitään hänen muunsukupuolisuudestaan.Onko kivaa kun vanhemmat saavat tiedon tv ruudun kautta ?

Vierailija
45418/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Ihmettelen kun Kimmo on kuitenkin erittäin fiksu mies että miten sekin voi olla Krisun ja oman toimintansa suhteen niin sokea.

Ei Kimmo ole sokea Krisun suhteen mutta hänellä on pelisilmä ja pelaa täysillä 30k eurosta. Tajuaa että konflikti Krisun kanssa ei ole pelissä hyvä veto vaan jos sellaisia tilanteita tulee, lähtö tulee hänelle eikä Krisulle. Krisun suosio ulkomaailmassa on tullut tiettäväksi asukkaille useaan otteeseen.

Vierailija
45419/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu voi olla "perusduunari", mutta ei se tosiaan köyhimmästä päästä ole tuossa porukassa. Suurimman osan palkka alle 2000e, Krisulla yli.

Vierailija
45420/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Kimmo ole sokea Krisun suhteen mutta hänellä on pelisilmä ja pelaa täysillä 30k eurosta. Tajuaa että konflikti Krisun kanssa ei ole pelissä hyvä veto vaan jos sellaisia tilanteita tulee, lähtö tulee hänelle eikä Krisulle. Krisun suosio ulkomaailmassa on tullut tiettäväksi asukkaille useaan otteeseen.

Kimmolla juuri ei ole pelisilmää kun parkkeeraa itsensä Krisun kaltaisen tyypin kritiikittömäksi lakeijaksi. Hemmillä on sitä enemmän kun alkoi ottamaan hajurakoa Krisuun havaittuaan minkälainen tyyppi on kyseessä. Hemmillä vaan oli vaihtoehdot todella vähissä kenen kanssa alkaa hengata. Helminauha-Anu oli lähimpänä Hemmin ajatusmaailmaa.

Ketju on lukittu.