Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
43781/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt äänestystilanne päivitetty 17.00

Ville johtaa

Milla

Kimmo

Tupu

Jukka

Mira

Mulle mieleinen tilanne.

Kyllä Ville ansaitsee niin yhden sunnuntain kun ei tarvitse pakata,

Mira taas nousee huomenna..Kimmo voi mennä vielä Millan ohi?

Samaa mieltä siitä että Ville saa olla kerrankin turvassa. Tekee hyvää muidenkin kokea onko se niin kivaa päästä sunnuntain häätöön.

Itse en niin tykkää Kimmosta mutta en äänestä ollenkaan kun suosikkini on jo turvassa.

Ville ja Tupu tasapainottaa taloa.

Vierailija
43782/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit...että tuo yks honottaja ottaa aivoon,uskokaa vaan niin on finaali viikolla ja voittaa sen!!Sovittu jo Kevin ja Krisu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43783/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsispä Tupu turvaan. Hänen hahmonsa on tuolla talossa kehittynyt tosi paljon, hauska nainen.

Vierailija
43784/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää Villeä!!! Törkeää jos maanantain 2 prosentin Milla pääsee nyt 29.38 prosentillaan turvaan häädöltä.

Kuin nuo kehtaa edes kusettaa noin törkeästi...Anukin vähän ihmetytti..tai sitten manipulaatio puree??

Ei se ole kusetusta vaan tavallaan ihan järkevää. Jos suosikkisi ovat vaikka Kevin Helmeri Milla, niin kenen vuoro on tänään? Mun suosikit on Kevin ja Milla, eilen en äänestänyt kun koin sen turhaksi Anun ja Helmerin ylivoimaisuuden takia. Tänään äänestin Millaa.

Miten Milla voi olla kenenkään suosikki?

No minun ainakin on. Hyväsydäminen, aina iloinen, aito, tunteellinen, heittäytyvä, osallistuva. Antaa itsestään kaiken toisin kuin Anu jonka ympärillä on kaikissa tilanteissa 5 cm paksu pleksi.

Miten joku voi pitää Milla aitona? Kaiken huippu oli se hänen tekoitkunsa Eeviksen häädön jälkeen. Aidompi mun mielesta Anu on kun ei feikkaa mitään suuria tunteita vaan on oma tylsähkö itsensä. Ei aiheuta myötähäpeää.

Mä en ole ihan varma mut musta vaikutti et Millaa itketti Kevinin raju reakointi.Katsoi Keviiniin ja rupes itkettämään kun otti niin raskaasti.Näin mä sen näin.

Täh? Ottiko Kevin mukamas Eeviksen lähdön niin raskaasti?

Tänään se viimeksi haikaili Eevistä

Vierailija
43785/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa yllättynyt, että siniset ovat pitämässä rahnojaan itselleen. Omasta mielestä tuo on yhteinen tehtävä, jossa lasketaan miinukset ja plussat ja kokonaislopputulos ratkaisee koko ryhmän hyväksi. 

Vierailija
43786/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu puhui erittäin törkeästi! ja anu heitti pahvi mukilla krisua. Tai no mitä lie on noitten noi mukit tuolla. Ei ollut mitenkään väkivaltainen. Asiassa ei ollut minkään sortin vaaraa. Krisuun alkaa mennä jo hermot, välillä heittää ihan jees läppää, mut välillä tulee niin käsittämätöntä tekstii et ei ymmärrys riitä. Toi mitä sano anulle oli jo ihan viho viimenen. Ei noi oo enää läppää vaan kertoo jo ihmisestä melko paljon ja ajatusmaailmasta, kun viittii tollasii sammakoita päästää suustaan. Sekin on taito se et osaa vähän suodattaa asioita mitä puhuu. Toivon todellakin et ei oo finaali viikolla tuolla enää.

Kertoo ihmisestä kyllä paljon, kun täytyy turvautua väkivaltaan. Mitä Anulla on seuraavaksi kädessä kun Anulla menee hermo? Tuoppi voi vaikka tappaa.

Vierailija
43787/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupu, Mira ja Jukka joutuu sunnuntain häätöön mikäli tilanne ei muutu.

Vierailija
43788/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vinetto! Anu on varmaan loppuun asti talossa. Eihän tuollaista väritöntä ihmistä tajua edes kukaan nimetä.

Tällä viikolla olisi ollut tuhannen taalan paikka lähettää hänet kotiin. Kaikki muut asukkaat ovat paljon mielenkiintoisempia. Huoh...

Otan osaa suureen suruusi, kun et saa Anua talosta pois tällä viikolla, vaikka kuinka paljon tässä ryhmässä haukkuisit. Miten niin tuhannen taalan paikka, jos moni Anusta tykkää, niinkuin yleisön äänestys eilen osoitti? Käsittämätön kommentti.  Mistähän tuollainen Anu-viha jollekin tulee? Olisko mentävä ammattiauttajalle?

Vierailija
43789/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että aika usein kun joku talossa itkee, netissä joku väittää sitä tekoitkuksi. Pari kysymystä sellaisille: Mistä tiedätte, että joku tekoitkee eikä ole oikeasti surullinen? Osaatteko te itse tekoitkeä, kun oletatte muiden noin vain osaavan?

Vierailija
43790/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenpa yllättynyt, että siniset ovat pitämässä rahnojaan itselleen. Omasta mielestä tuo on yhteinen tehtävä, jossa lasketaan miinukset ja plussat ja kokonaislopputulos ratkaisee koko ryhmän hyväksi. 

Juuri näin. Eihän tuossa olisi muuten järkeä, jos toisen ryhmän paras tulos voi olla vain 0 euroa. 

Ehdottomasti molempien tulokset pitäsi yhdistää ja katsoa se lopullinen tulos. Nyt molemmat tiimit onnistuivat ja tulos on plussan puolella. 

Vierailija
43791/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.

Monelta tää oli?

Väkivaltainen käytös on ehdottomasti talossa kielletty.

Anu pitäisi poistaa talosta,rikkoi tätä sääntöä. Niko Saarinen teki samoin,joten poistettiin talosta.

Samaa mieltä. Onko joku laittanut palautetta tuotannolle?

Vierailija
43792/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että aika usein kun joku talossa itkee, netissä joku väittää sitä tekoitkuksi. Pari kysymystä sellaisille: Mistä tiedätte, että joku tekoitkee eikä ole oikeasti surullinen? Osaatteko te itse tekoitkeä, kun oletatte muiden noin vain osaavan?

Niinpä. Kertoo eniten kirjoittajista itsestään jotka ilmeisesti käyttää itkua manipulointikeinona.

Vierailija
43793/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon energia on laskenut eikä ilmapiiri ole enää niin voimallinen kun ihana Tarina ei ole siellä :(

Vierailija
43794/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Kevinistä, kun näin vain koosteet. 24/7 nyt on muuttanut mun mielipiteen.

Hänhän on ylimielinen kakkiainen. Livauttelee ilkeyksiä toisille kaiken aikaa, ikäänkuin vahingossa.

Siinä on talon peluri!

Koosteet antoi kuvan, että on ujo ja symppis. Eipä oo mikään symppis. Itsekeskeinen draamailija.

En silti ihmettelisi, vaikka voittaisi. Hänellä on tuo sukupuolijuttu päällimmäisenä, joten eiköhän sateenkaariväki äänestele finaaliin.

Vierailija
43795/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meen antaa Kimmolle lisää ääniä, että tipauttais tuon Millan pois kakkospaikalta. Joo!

Tämä olisi sangen mukavaa.

Vierailija
43796/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kakarat jää ilman vanhempia jos Ville ja Tupu lähtee.

Kuka pitää Krisua kurissa.

Mikäli olisin ollut sininen niin olisin mennyt stressiin Krisun ampumis kyselyistä. Itselläni kaksi teiniä ja äidit suojelee lapsiansa vaikka itsensä uhraten.

Joitakin asioita ei vaan voi sanoa ääneen.

Vierailija
43797/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.

Monelta tää oli?

Väkivaltainen käytös on ehdottomasti talossa kielletty.

Anu pitäisi poistaa talosta,rikkoi tätä sääntöä. Niko Saarinen teki samoin,joten poistettiin talosta.

Samaa mieltä. Onko joku laittanut palautetta tuotannolle?

Joo tottakai. Oon järkyttyneenä tykittäny palautetta itku silmässä täällä koko päivän. Vitun bambumuki :( Oon hysteerisessä tilassa täällä, koska tämä oli järkyttävää väkivaltaa. 

Vierailija
43798/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristillinen tasajako. Mulle mulle mulle mulle

Vierailija
43799/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalin kuivumistakin olis kiinnostavampaa seurata kun BB:tä 🙄Miten ei saada mitään viihdyttäviä viikkotehtäviä aikaiseksi..

Vierailija
43800/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu sai rangaistukseksi syödä mukinpaiskeluteostaan lusikallisen wasabia. Niko Saarinen häädettiin talosta kun heitti toista asukasta lasilla. Tasa-arvo?!?! Anu ulos.

Olisi ehkä liioiteltua heittää Anu ulos, kun hän reagoi Krisun TODELLA asiattomaan kysymykseen.

Krisua pitäisi rankaista.

Söpöö toi Anun äitiesitys. Välittävä äiti ei hylkäisi lapsiaan turhan tämmösen takia.

Ketju on lukittu.