Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
43161/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestystilanne????

Eikö se tule n.12.30

Tänään onkin Villen vuoro päästä turvaan.

Jukka lähtee

Tuula saa lähteä kotiinsa läyhäämään. Varsinainen lastenhoitaja.

Vierailija
43162/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aivan varma että muitakin ottaa päähän tuo Krisu mutta miksi kukaan ei voi sanoa että hei voitko lopettaa tai että sairas...varmasti vois silloin hieman kelata mitä sanoo mutta kun kaikki vaikenee niin Krisu kuvittelee että hyvää läppää!!

Kyllä Kimmo ainakin puolusteli Krisua aamulla. Ja muutkin asukkaat oli illalla lähtenyt mukaan Krisun läppään ihan hyvällä fiiliksellä. Ville ja Tupu nyt oli ainoot jotka paheksui Krisun huumoria, koska ne on niin kuivia ja tosikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43163/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että Krisulla ei ole empatiakykyä. Siksi ei osaa asettua muiden asemaan, eikä ymmärrä mikä on sopimatonta vitailua. Luultavasti jokin persoonallisuusongelma.

Vierailija
43164/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevinin ilmeetkin on niin teennäisiä taas. Mikä häntä nyt noin ahdistaa, voi hyvänen aika. 

Tai tietysti voi oikeastikin ahdistaa, mutta jotenkin en nyt vaan usko. Tai sitten pyörittelee taas mielessään jotain turhaa, mistä on loukkaantunut.

Vierailija
43165/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tähän asti tykännyt Krisusta mutta nyt palo käpy ton "seisooks sullakin" (reaktio vauvan itkuun) vuoksi. Joku tyhmä läppä vaan on kerta kaikkiaan liian tyhmää, ja sen pitäis kyllä jo liki kolmekymppisen jätkän itekin tajuta.

Eli siirtyi suosikeista inhokkeihin juur tänään.

Ihme tosikkoja ootte. Oli mustaa huumoria, sen kuulukin olla rankkaa. Ite ymmärrän hyvin noita Krisun läppiä ja ne on ihan hauskoja. Relatkaa vähän!

Vierailija
43166/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aivan varma että muitakin ottaa päähän tuo Krisu mutta miksi kukaan ei voi sanoa että hei voitko lopettaa tai että sairas...varmasti vois silloin hieman kelata mitä sanoo mutta kun kaikki vaikenee niin Krisu kuvittelee että hyvää läppää!!

Kyllä Kimmo ainakin puolusteli Krisua aamulla. Ja muutkin asukkaat oli illalla lähtenyt mukaan Krisun läppään ihan hyvällä fiiliksellä. Ville ja Tupu nyt oli ainoot jotka paheksui Krisun huumoria, koska ne on niin kuivia ja tosikkoja.

Siis tuossa kun Krisu puhui Anun lapsen lopettamisesta, kyllä kaikki oli yhtä lailla tuohtuneita eikä kukaan puolustanut, päin vastoin. Kun Krisu käski Hemmiä pitämään naisensa kurissa Anun heitettyä kahvimukin, Hemmillä oli Mona-Lisa-hymy naamallaan hetken ja sitten nousi ja lähti sanomatta Krisulle sanaakaan. Piinapenkkikierroksella Jukan piti vastata kenen jutut kyllästyttää eniten tms. ja vastasi Krisu.

Vierailija
43167/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi talon hetero miehet vaikuttavat kaikista sairaimmilta tyypeiltä?

Koska monet heteromiehet on sairaita naisten alistajia... En todellakaan sano, että kaikki olisivat. Paljon löytyy myös mukavia heteromiehiä, jotka kunnioittavat naisia ja muita ihmisiä yleensä, mutta aivan liikaa löytyy myös sorttia Krisu ja Jukka.

Vierailija
43168/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen illalla kukaan kommentoinut mitään eikä kukaan muu nauranut kuin Krisu itse. Ja ville suuttui, että mauton läppä. Krisu myhäili yksinään pimeässä.

Vierailija
43169/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.

Monelta tää oli?

Vierailija
43170/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö Kevin nyt stressata täysillä?

Vierailija
43171/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisusta on paljastunut: psykopaatti, alkoholisti, narkomaani, täys seko. Ei jatkoon.

Kannattaa ottaa selvää noista asioista mitä ne tarkoittaa, ennen kuin syytät Krisua. Ei täytä psykopaatin kriteereitä mitenkään, ei ole alkoholisti vaikka tykkääkin olla kännissä (niin tykkää moni muukin), eikä ole narkomaani jos joskus pajauttelee. Kohta se laillistetaan suomessakin, odottakaa vaan :)

Vierailija
43172/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.

Monelta tää oli?

Puoli yhdentoista jälkeen pitivät piinapenkin.

Vierailija
43173/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka on kyllä varmasti biseksuaali, nytkin tivasi Kimmolta paljon asioita liittyen homouteen

Vierailija
43174/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestystilanne????

Eikö se tule n.12.30

Tänään onkin Villen vuoro päästä turvaan.

Jukka lähtee

Tuula saa lähteä kotiinsa läyhäämään. Varsinainen lastenhoitaja.

Edelleen, mitä tarkoittaa ”läyhätä”? Annat itsestäsi tosi tyhmän kuvan käyttämällä tuota sanaa.

Vierailija
43175/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuossa kun Krisu puhui Anun lapsen lopettamisesta, kyllä kaikki oli yhtä lailla tuohtuneita eikä kukaan puolustanut, päin vastoin. Kun Krisu käski Hemmiä pitämään naisensa kurissa Anun heitettyä kahvimukin, Hemmillä oli Mona-Lisa-hymy naamallaan hetken ja sitten nousi ja lähti sanomatta Krisulle sanaakaan. Piinapenkkikierroksella Jukan piti vastata kenen jutut kyllästyttää eniten tms. ja vastasi Krisu.

Ja tuohon viimeiseen vielä että vitsiksihän se tietysti heitettiin ja Krisu otti kehuna, mutta myös Jukka sanoi Krisulle vastaan tuosta Anun lapsen ampumisjutusta.

Vierailija
43176/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu ei ole eilisen teeren likka, huomannut sen ja tietää että romanssilla Helmerin kanssa saa näkyvyyttä ja suosiota. Kuten nyt on saanutkin.

Kuka ihme luulee, että ilman tätä romanssia Anu olisi saanut noin paljon ääniä ja yhtaikaa Helmerin kanssa saanut jäädä pois viikkoäänestyksestä?

Edelleenkin hyvän perän takia sitä äänestetään. Uskoisin että olisi saanut ääniä silti.

Vierailija
43177/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelta tää oli?

Väkivaltainen käytös on ehdottomasti talossa kielletty.

Anu pitäisi poistaa talosta,rikkoi tätä sääntöä. Niko Saarinen teki samoin,joten poistettiin talosta.

Vierailija
43178/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, muut asukkaat alkaa kyllästyä Krisuun ja sen juttuihin! I see drama coming 😄

Vierailija
43179/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sfdg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

timo puhuu kuin halla-aho

Jes! En siis ollut ainut, jolle tuli Timosta Mestari mieleen!

Vähän samanlaista etukaljuakin molemmilla.

Heh heh, pitäähän siellä yksi kiintiö persukin olla että ihmiset saavat nauraa, heh heh...

Totta, nyt kun sanoit niin täysin samanlainen.

Vierailija
43180/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pettynyt tuohon krisuun. Aluksi hän oli mielenkiintoinen. Enää ei täytä kriteereitä. Enää pelkkä roska!

Ketju on lukittu.