BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Milla, Anu ja Ville häätöön.
Milla: tylsä, kovaääninen kiljuja, lähtö ei aiheuttaisi mitään muutoksia ryhmädynamiikassa
Anu: todella tylsä, ei tuo taloon mitään viihdearvoa, ärsyttävä
Ville: erittäinen omahyväinen ja egoistinen, ajatusmaailma hyvin keskenkasvuinen ja paikoittain antaa itsestään jopa tyhmän vaikutelman, aiheuttaa sekä asukkaille että katsojille mielipahaa
Sketsihahmo tosiaan Krisu. Oma ohjelmasarja Krisulle. Vähän kummeli/pulttiboys tyylinen. Imelä-ääninen hauska hemmo. Onhan Krisua hauska seurata, vaikka vain tuijottaisi kattoon, kiroilisi, huutaisi, puhuisi terskajuttujaan. Jotain hauskaa hänessä on. Hyvin lyhytpinnainen ja kärsimätönhän on, mutta rauhoittuu kuitenkin. Semmoinen mammanpoika. Hänen silmät on jännät, lempeät, säikyt, uteliaat, mutta katse sama vaikka mitä suustaan päästelisi. Sitä en tiedä riittääkö se voittoon. Suosittu talon asukeille hän on. Kuin Krisun hovi kaikkinensa. Muut hänen alamaisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Milla voi tänään nousta suosta. Kevinin tapaisista pitävät äänestivät ensin Keviniä, näin myös minä. Sitten Millaa.
Tänään turvaan Milla ja Jukka!
Molemmat ihania nuoria, joita haluan nähdä ehdottomasti lisää talossa.
Vierailija kirjoitti:
Ville on vielä järjen äänenä talossa, hyvä Ville! Uskaltaa sanoa Krisusta suorat sanat ainakin pk-huoneessa.
Voi luoja :D "Uskaltaa sanoa suorat sanat, ainakin pk-huoneessa". No Krisu uskaltaa sanoa ihan suoraan Villelle, vaikka Ville suuttuukin jos joku uskaltaa häntä uhmata. Krisua ei onneksi kiinnosta.
Kimmo ja Jukka mielestäni nostaneet pisteitä. Kimmo on hyvä tyyppi, kaikille ystävällinen, fiksu ja hyvällä huumorilla varustettu. Jukka on edukseen nyt kun eevis ei ole talossa, hyvä viikkotehtävissä ja viihdyttää enemmän kuin moni muu tuolla. Toivottavasti pääsevät suoraan jatkoon.
Kevin on semmoinen kiltti, yliherkkä poikatyttö. Joka vielä etsii itseään. Tarvitsee tukea muilta. Hälle käy kaikki ja hyväksyy ryhmän päätökset mukisematta. Kaikki käy. Ei rohmua mitään ekana, ottaa mitä hänelle jää mukisematta. Harmiton. Ei riehu, kiukkua. Empaattinen kaveri. Nuorten bb katsojien suosikki. Pieni ääni, kuuluvuudeltaankin. Ei pomotyyppi ja ohjailtavissa. Lauman viimeinen jonossa. Riittääkö se voittoon. Sen me päätämme.
Vierailija kirjoitti:
En kestä tuota Villen "daddyä"... :D Jotenkin huvittaa joka kerta. Olisi myös mielenkiintoista analysoida, miten Villen isättömyys (isä kuoli kun oli 10-vuotias) liittyy tuohon "iskän poikana" olemiseen, jos liittyy. Mutta kun hän sanoo haluavansa osoittaa millainen on "tavallinen uskova mies", niin ei hän kyllä tavallinen ole. Paljon hillitympiä perusperttejä on uskovaiset piirit täynnä, joilla myöskään ei ole yhtä kriittisiä ajatuksia tietyistä asioista. Ville on aikalailla ääriporukkaa. Huomaa myös, että katselee jotain amerikkalaisia "ylistysvidoita" noiden englannin kielisten "rukoustensa" pohjalta.
Kiinnostava asukas.
Onhan Villellä ihan selkeitä isä-ongelmia, ja yrittää kompensoida niitä tolla daddy-touhulla ja tolla järjettömällä pätemisen tarpeellaan. Todennäköisesti sillä on valtavan huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville on vielä järjen äänenä talossa, hyvä Ville! Uskaltaa sanoa Krisusta suorat sanat ainakin pk-huoneessa.
Voi luoja :D "Uskaltaa sanoa suorat sanat, ainakin pk-huoneessa". No Krisu uskaltaa sanoa ihan suoraan Villelle, vaikka Ville suuttuukin jos joku uskaltaa häntä uhmata. Krisua ei onneksi kiinnosta.
Ovat ihan hyvissä väleissä. Ja osaavat keskustella ihan eri mielipiteistä suuttumatta toisilleen. Tuo Krisun kakkapyllypippelivittu ärsyttää kyllä Villeä, mutta ärsyttää se talossa muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Emma sanoi kyllä ohjelman jälkeen tuosta Eeviksen hajusta.
Näin Emmaa ja hän sanoi että sinä haiset4
Vierailija kirjoitti:
Iskä ja ruoka korostuu voimakkaasti
Sekä minä-minä-minä ja vain minä- asenne!
Vierailija kirjoitti:
Ville selitti koosteessa myös hyvin, miksi herkkiäkin ihmisiä tarvitaan tässä maailmassa, vaikka he on usein suorastaan vihan ja halveksunnan kohteena.
Ville on kerrankin oikeassa! Hän tosin itse on hyvinkin kaukana herkästä...
Miran nauru ja räiskähtelevyys raikaa bb talossa. On vähän kuin minttu tai aniskarkki, hyvä mauste. Ronski ja rohkea. Hyvä itseironia. Ujostelematon. On silti järki päässä ettei häpäise itseään esim suostuen sexihommiin talossa. Tietää rajansa. Ryhtyy toimeen aikailematta. Runsas ja iloinen. Maalaisjärkinen ja topakka. Senkin aika näyttää miten käy, mutta taitaa olla suosituin yleisön naisasukas.
Mun paras hetki tässä kisassa on jo ollut kun Kevinin nimi sanottiin ekana. Uskoni ihmisyyteen palaa, ei ole väliä vaikka olet mekossa kulkeva hoikkeliini mies jolla on hassu meikki naamassa, jos olet ihana hyväntahtoinen ihminen olet eka. Eikä kiusaamisen rajoja kolkutteleva Krisu. Mä luulen että Krisu taisi vähän säikähtää sitä että mainittiin tokana. Saattaa olla että oli kuvitellut itse olevansa suosikki. Jännä nähdä muuttuuko suhtautuminen Kevinin ja muihin ja miten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä tuota Villen "daddyä"... :D Jotenkin huvittaa joka kerta. Olisi myös mielenkiintoista analysoida, miten Villen isättömyys (isä kuoli kun oli 10-vuotias) liittyy tuohon "iskän poikana" olemiseen, jos liittyy. Mutta kun hän sanoo haluavansa osoittaa millainen on "tavallinen uskova mies", niin ei hän kyllä tavallinen ole. Paljon hillitympiä perusperttejä on uskovaiset piirit täynnä, joilla myöskään ei ole yhtä kriittisiä ajatuksia tietyistä asioista. Ville on aikalailla ääriporukkaa. Huomaa myös, että katselee jotain amerikkalaisia "ylistysvidoita" noiden englannin kielisten "rukoustensa" pohjalta.
Kiinnostava asukas.
Kyllä on kiinnostava ja vilpitön. Samaa mieltä, että on konservatiivisempi kuin perus kirkonpenkin kuluttaja. En oo itse noin tiukka uskova, mutta ymmärrän, että Villellä on omat syynsä olla noin tiukka.
Ville kuuluu uskonlahkoon, muistaakseni helluntailaisiin, jossa on hyvin erikoisia ja normeista poikkeavia ajatusmalleja. Ei ole lähelläkään ns. normaalia uskovaista.
Vierailija kirjoitti:
Kevin on semmoinen kiltti, yliherkkä poikatyttö. Joka vielä etsii itseään. Tarvitsee tukea muilta. Hälle käy kaikki ja hyväksyy ryhmän päätökset mukisematta. Kaikki käy. Ei rohmua mitään ekana, ottaa mitä hänelle jää mukisematta. Harmiton. Ei riehu, kiukkua. Empaattinen kaveri. Nuorten bb katsojien suosikki. Pieni ääni, kuuluvuudeltaankin. Ei pomotyyppi ja ohjailtavissa. Lauman viimeinen jonossa. Riittääkö se voittoon. Sen me päätämme.
Kevin on mun suosikki ja olen 48 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko Krisu juuri, et luulee et tyttöystävällä enemmän ikävä häntä kuin Krisulla tyttöystävää?
Ei sanonut. Sanoi sen jo eilen.
Katsonkin koostetta 😂 Mutta siis miksi ajattelee noin? Eikös tuolla bb-talossa juuri ikävä tunnu pahemmalta?
Ehkä tuntee tyttöystävänsä ja ihmiset reagoivat ja tuntevat eritavalla. Ja onhan Krisu sanonut monta kertaa että ikävöi ja haluaisi nähdä ja päästä juttelemaan hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville selitti koosteessa myös hyvin, miksi herkkiäkin ihmisiä tarvitaan tässä maailmassa, vaikka he on usein suorastaan vihan ja halveksunnan kohteena.
Ville on kerrankin oikeassa! Hän tosin itse on hyvinkin kaukana herkästä...
Vertasi vaimonsa erityis yliherkkä diagnoosiin. Ehkä vakka kantensa valitsi ja sopivat toisilleen. Järki ja tunteet.
Tuliko twiittejä eilen tv:ssä näkyviin enemmän kuin kolme?
Vierailija kirjoitti:
Onko Mira päässyt tänään tupakalle? vaikuttaa tosi äkäiseltä.
On päässyt, mut Mira on aika usein äkäisen oloinen.
Milla, Jukka, Mira, tipu