BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Jukka ei lähde tänään, niin minua ei enää huvita harrastaa tässä maassa seksiä naisena.
Samaa mieltä. Oikeasti näen vakavan, hälyttävän ongelman, jos Jukka jää taloon.
Itse en näe mitään ongelmaa tai ristiriitaa. Muita ärsyttänyt nuohaaminen loppui heti parin erottamisen jälkeen, joten siltä osin Jukka ei ole enää ärsyttänyt muita asukkaita.
Minä en ymmärrä tätä ulina siitä, että Eevis äänestettiin ulos. En todellakaan usko sen johtuvan siitä, että hän on suomalaisten silmissä ollut "sek.sistä nauttinut nainen", vaan siksi, että hän lojui toimettomana ja likaisena ja oli tylsempi kuin kaksi muuta häätöäänestykseen joutunutta.
Jukka on mielestäni vastenmielinen ja olisin suonut hänen tippuvan ennen Eevistä, mutta ymmärrän kyllä, jos asukkaiden mielestä joku muu ärsyttää enemmän.
Ai kun Ville näyttää hyvältä pusakassaan ja muutekin.
Ihan ok tulos. MUTTA JUKKA ULOS ENSI VIIKOLLA!
Naisvihaajat pistivät parastaan, kuten myös edellisviikolla.
Kiitos rakas taivaan isä!!!! Jeee Tarina häädettiin.
No niin. Jukka ei tippunut. Ahdistaa olla nainen tässä maassa.
No nyt oli iso ylläri!!Vaikka mun inhokki oli.
Vierailija kirjoitti:
Mira vetänyt ihan järkyt vaatteet päälle
Miralla hyvä asu!
No lähtihän se! Rupesin jo miettimään, että onko tuo äänestys huijausta, niin paljon Tarinaa kommentoidaan keskusteluissa, että miten se muka ei lähde.
Voi perseen perse. Nyyh. Ei tätä viitsi enää katsoa, kun idiootti-Jukka jäi taloon.
Katsokaa vain kuinka ihmiset vapautuu kun nyt ei tarvitse olla koko ajan varpaillaan Tarinan takia. Eniten odotan Keviniltä.
Eiiiiiii paska juttu, kyllä Tarina toi tonne aika paljon viihdettä draamailullansa
JES JES JES PARAS ILTA IKINÄ KIITOS JUMALA