Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
39701/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa selkeästi tykätään liioitella ja vääristellä asioita.

Tätä olen yrittänyt toitottaa kolme viikkoa. Alkuun tuli kovasti alanuolia.

Vierailija
39702/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Tarina tippuu tänään, niin loppuu Tarinasta jauhaminen täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39703/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miksi Millalla on aina nuo nolot pyöräilyshortsit alla? Rikkoo muuten tyylikkään kokonaisuuden, kun näkyy vaatteiden läpi. Voisiko joku sanoa Millalle, että mahamakkaroiden esittely ei ole yhtään seksikästä?

Onhan sillä jotkut jumpparintsikatkin. Olisi kauniit alusvaatteet niin olisi paremman näköinen.

Vierailija
39704/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Tarina tekee ihan oikein, kun ei hyväksy Krisun roisia kieltä, vaan sanoo jos on tullut loukatuksi. Tulee muutkin loukatuksi, mutteivat vaan kehtaa sanoa, kun pelkäävät, että joutuvat pilkan kohteeksi liiallisen herkkyyden vuoksi. Tarina ei pelkää, vaan on sellainen kuin on.

Tarina puhuu vain itsestään eikä edes yritä keskustella. Kaiken päälle ryhtyy passiivis-agressiiviseksi heti, kun hänen tahtonsa ei täyty.

Todella hyvin kuuntelee muiden tuntoja ja on aidosti kiinnostunut.

Vierailija
39705/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metaani-Milla ahtaa taas voileipää kitusiin. Olihan se jo puoli tuntia syömättä.

Vierailija
39706/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, Krisu ja Jukka alkoi vähän tunteilla. Ihana.

Vierailija
39707/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukan lähtö tois kyllä kivasti draamaa taloon. Asukkaita v*tuttais, kun yrittäneet monta viikkoa Villestä ja Tarinasta eroon, sen lisäksi Krisu juuri avautui Jukalle, että sikarikerhoa tulis kyllä ikävä ja että se on pitänyt järjissään kun ei ole saatu edes ryypätä, eli sikarikerhon hajoaminen voisi osaltaan myös vaikuttaa draaman syntymiseen ja paineiden kasautumiseen.

Aiai, herkullista jos Jukka saa lähdöt.

Vierailija
39708/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisulla ikävä tyttistä. Kertoi pihalla että halaus auttaa aina kotona. Mira halasi Krisua. Krisulla ahdistaa varmaan myös se että Ville saattaa mahdollisesti lähteä. Pakko sanoa että siinä vaiheessa kun Krisu joskus tippuu niin ohjelman mielenkiinto loppuu siihen.

Vierailija
39709/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa selkeästi tykätään liioitella ja vääristellä asioita.

Tätä olen yrittänyt toitottaa kolme viikkoa. Alkuun tuli kovasti alanuolia.

No mammathan ovat tunnetusti kovia juoruilee, eivätkä itse älyä, mitä tekevät, kun heidän totuus on oikea totuus.

Vierailija
39710/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakaan ei Tarina ärsytä yhtään. Toivon ettei lähtis talosta.

Eikö edes se että kesken bileidenkin hänen oli pakko alkaa valittaa omasta epävarmuudestaan ja ulkopuolisuuden tunteesta pilaten samalla muiden tunnelma? Tai se kun hän puhuu ihan ristiin miten itse toimii? Tai että hän vaatii muita muuttamaan huumorintajuaan, äänensävyään ja sanavalintoja hänen seurassa? Tai eikö edes "vau miten ihanaa! mä oon oikeesti ihan superkiitollinen tästä! tosi hieno kysymys! mä oon niin innoissani! mua jännittää! ii vau jee superkivaa jeejee mä oon niin kiitollinen musta tää on niin mahtavaa!"

Minusta hän on ihan todella rasittava ja raskas ihmistyyppi

Tarina ei osaa lukea muita ihmisiä. Varsinkaan Krisua. Tarina haukkui, että Krisu alensi häntä sillä nuolisin sun tissejä -kommentilla. Mutta eikö se ollut Krisulta ihan suora kuittaus nimenomaan Jukalle, joka alkoi löpisemään, että ainut syy miksi Krisu on mukava Tarinaa kohtaan (juttelivat siis paljussa aiemman kireyden jälkeen asiallisesti tässä vaiheessa) on, koska on kiinnostunut tästä seksuaalisesti? Mun mielestä Krisu siis tarkoitti sen kommentin nimenomaan torppaamaan tuon Jukan vihjauksen. "Joo Tarina (juttelen sun kanssa vaan, koska) haluan nuolla sun tissejä". Näin itse käsitin tuon tilanteen.

En tykkäis minäkään jos joku törkyturpa mainitsisi yhtään missään yhteydessä tissieni nuolemisen.

Joo, no se on tullut selväksi, että Krisun kielenkäyttö inhottaa Tarinaa. Mutta Tarina pääsisi itse helpommalla, jos ei luo liian hätäisesti omia johtopäätöksiään tuon tietynlaisen häntä ärsyttävän kielenkäytön takia. Sillä en oikeasti usko, että Krisu tuossa tilanteessa halusi yhtään mitenkään aiheuttaa Tarinalle inhottavaa oloa. Vaan vastasi Jukan seksistiseen läppään samantyylisellä vedolla, mutta sarkastisesti. Mun mielestä Tarinan ja Krisun erimielisyydet monesti johtuvat siitä, että Tarina näkee tuon Krisun räikeämmän kielenkäytön olevan jo itsessään todistusaineistoa siitä, että Krisu tarkoittaa sanomansa asiat pahasti. Vaikkei se tilanne itseasiassa niin olisikaan.

Tottakai, taas pitää muiden sopeutua Krisun törkyiseen ulosantiin, Krisu on vain viaton uhri joka ei voi muuttaa omaa toimintaansa vaikka näkee että muita ahdistaa. Miksi pitää puhua tuollaisia, jos ei kerran halua aiheuttaa inhottavaa oloa muille? Ei voi olla niin vaikeaa vähän miettiä mitä suustaan ulos päästää.

No voi olla vaikea tajuta, että ne pelkät sanavalinnat voivat ahdistaa jotakuta jos itse ajattelee, että merkitystä pitäisi olla vain sillä, mitä niiden sanojen takana on? Eli Krisulle on se ja sama miten kukin ihminen puhuu, kunhan asia on sisällöltään oikein. Tarina taas näkee jo tietynlaisen kielenkäytön lähtökohtaisesti loukkaavana ja siksi se johtaa hänellä tulkintaan, että toinen haluaakin loukata häntä.

Krisulle varmaan onkin ihan sama, mutta muille ihmisille ei. Aikuinen ihminen kykenee kyllä halutessaan säätelemään omaa käytöstään.

Olen kyllä törmännyt Krisun tapaisiin ihmisiin, sellaiset eivät osaa yhtään ottaa muita huomioon ja tulkita muiden eleitä ja ilmeitä ja muuttaa käytöstään niiden mukaisesti. Kiroilevat menemäänn koska se on niin mukavaa, viis siitä miltä muista tuntuu. Pahalta tuntunut jatkuva kiroilu esim. pienen lapsen kuullen.

Kuitenkin samat ihmiset pystyy esim. töissä olemaan kiroilematta ja pervoilematta, eli silkasta halusta se on kiinni.

Itse en näe tuota niin mustavalkoisena. Minusta Krisu ei halua muuttaa käytöstään juuri Tarinan vuoksi sen enempää kuin jo kokee muuttaneensa, koska pitää tämän loukkaantumisia usein ylireagoimisena eikä ymmärrä niitä. Tarinan sänkyepisodi aiheutti sen, että Krisu ei ota Tarinan itkuja kovinkaan vakavasti. Ja jos Krisu kokee, ettei ole sanonut /tehnyt siten, kuin Tarina tulkitsee häntä, niin hänen on vaikea käsittää, miksi hänen pitää muuttaa käytöstään. Tarinaa voisi auttaa, jos muut asukkaat keskustelisivat asiasta omalta kantiltaan. Eli kertoisivat Krisulle, miten se loukkaa heitä sen sijaan, että Tarina on tässä nyt keskiössä. Mutta olen kyllä edelleen sitäkin mieltä, että Tarinankin pitäisi hieman varoa noita johtopäätöksien tekemistä. Kaikki ihmiset eivät puhu samalla tavalla kuin Tarina. Eikä pitäisi lähteä tuomitsemaan ihmisen tarkoitusperiä sen takia, että nämä eivät puhu samalla tavalla kuin itse puhuu.

Eli Tarinan pitäisi varoa johtopäätösten tekemistä, mutta se on ihan okei, että Krisu määrittelee koko ihmisen sen perusteella, miten tämä käyttäytyi kerran kuukausi sitten stressaavassa tilanteessa kuultuaan ikävän uutisen? Aika eriarvoisesti käsittelet näiden kahden asukkaan tekemisiä ja ajatuksia.

Kyllä rumasti puhumisen saa tuomita, oli tarkoitusperät mitkä hyvänsä, kenenkään ei ole pakko kiroilla, vi*ttuilla ja pervoilla, se on ihan oma päätös jos niin haluaa puhua.

Sanoinko, että se on ok, että Krisu määrittelee sen sänkyepisodin takia Tarinan? Sanoin, että se oli alku tälle asetelmalle: Että Krisu ajattelee Tarinan ihmisenä, joka loukkaantuu vähän kaikesta. Samoin kuin Tarina on tehnyt johtopäätöksen, että Krisun kielenkäyttö on todistus tämän lähtökohtaisesta kamaluudesta. Ja noissa kahdessa käsityksessä piilee se, miksi he kiertävät koko ajan kehää. Krisu ei ota enää mitään Tarinan loukkaantumisia kovin vakavasti. Ja Tarina taas jatkuvasti näkee kaiken Krisun sanomisen ja tekemisen häneen kohdistuvana ilkeilynä.

Vierailija
39711/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Eeva-Leena katsomossa..?

Vierailija
39712/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Tarina tekee ihan oikein, kun ei hyväksy Krisun roisia kieltä, vaan sanoo jos on tullut loukatuksi. Tulee muutkin loukatuksi, mutteivat vaan kehtaa sanoa, kun pelkäävät, että joutuvat pilkan kohteeksi liiallisen herkkyyden vuoksi. Tarina ei pelkää, vaan on sellainen kuin on.

Tarina puhuu vain itsestään eikä edes yritä keskustella. Kaiken päälle ryhtyy passiivis-agressiiviseksi heti, kun hänen tahtonsa ei täyty.

Todella hyvin kuuntelee muiden tuntoja ja on aidosti kiinnostunut.

Ja missähän välissä? Jos on seurannut yhtään 24/7 niin pääasiallinen ulosanti on ainoastaan "minä minä minä".

Vierailija
39713/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metaani-Milla ahtaa taas voileipää kitusiin. Olihan se jo puoli tuntia syömättä.

Millan metaaniobsessoitunut vihaaja taas vauhdissa. Olihan se jo hetken hiljaa.

Vierailija
39714/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Tarina tippuu tänään, niin loppuu Tarinasta jauhaminen täällä.

Ei tipu. :) 

Vierailija
39715/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne voi syödä koko ajan?

Mä olen liikkuva läski ja lisäksi työkin on ruumiillisesti raskasta, enkä pysty syömään tuommoisia määriä. Siis ei vaan mahtuisi, jatkuva ähky läsnä.

Noi liikkuu niin vähän ja jokatoisessa välissä ahmitaan lihapiirakoita, hampurilaisia, karjalanpaistia ja ennen kaikkea leipää. Huh!

Vierailija
39716/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarinalla kauniit kasvonpiirteet, mut toi kiharapilvi pilaa koko lookin..

Vierailija
39717/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä voitte asioida ja puhua kuin Krisu. Ette missään.

Tuolla puhetavalla kuuluu alimpaan luokkaan

Toivottavasti ei tee lapsia sillä lasu tulee kun lapsi ottaa tuon mallin.

Välillä Krisu jahtaa Tarinaa. Ei päästä irti ja Tarina saa varoa.

Ei Tarinasta ole huutamaan perkele turpa kiinni.

Yksi kiinni käyminen niin on Krisu ulkona.

Vierailija
39718/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo juttu mistä Tupu vihjaili keittiössä, mitä oli ollut pihalla mutta siitä ei saa puhua. Krisulle siitä selitti ja kiertäen kaartaen alkoi selittää lintujen ääniä?

Vierailija
39719/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarinalla kauniit kasvonpiirteet, mut toi kiharapilvi pilaa koko lookin..

Tarinalla on luonnonkihara, minkäs teet.

Vierailija
39720/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla vähän ruokaa tai ongelma syömisen kanssa, että jonkun muun syöminen niin paljon ärsyttää? Mua ei ärsytä yhtään. Milla on ihana söpöliini. 

Ketju on lukittu.