Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
39681/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Tarina tekee ihan oikein, kun ei hyväksy Krisun roisia kieltä, vaan sanoo jos on tullut loukatuksi. Tulee muutkin loukatuksi, mutteivat vaan kehtaa sanoa, kun pelkäävät, että joutuvat pilkan kohteeksi liiallisen herkkyyden vuoksi. Tarina ei pelkää, vaan on sellainen kuin on.

Tarina puhuu vain itsestään eikä edes yritä keskustella. Kaiken päälle ryhtyy passiivis-agressiiviseksi heti, kun hänen tahtonsa ei täyty.

Kyllä hän keskustelee paljonkin eri aiheista ja kuuntelee muita.

Vierailija
39682/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakaan ei Tarina ärsytä yhtään. Toivon ettei lähtis talosta.

Eikö edes se että kesken bileidenkin hänen oli pakko alkaa valittaa omasta epävarmuudestaan ja ulkopuolisuuden tunteesta pilaten samalla muiden tunnelma? Tai se kun hän puhuu ihan ristiin miten itse toimii? Tai että hän vaatii muita muuttamaan huumorintajuaan, äänensävyään ja sanavalintoja hänen seurassa? Tai eikö edes "vau miten ihanaa! mä oon oikeesti ihan superkiitollinen tästä! tosi hieno kysymys! mä oon niin innoissani! mua jännittää! ii vau jee superkivaa jeejee mä oon niin kiitollinen musta tää on niin mahtavaa!"

Minusta hän on ihan todella rasittava ja raskas ihmistyyppi

Tarina ei osaa lukea muita ihmisiä. Varsinkaan Krisua. Tarina haukkui, että Krisu alensi häntä sillä nuolisin sun tissejä -kommentilla. Mutta eikö se ollut Krisulta ihan suora kuittaus nimenomaan Jukalle, joka alkoi löpisemään, että ainut syy miksi Krisu on mukava Tarinaa kohtaan (juttelivat siis paljussa aiemman kireyden jälkeen asiallisesti tässä vaiheessa) on, koska on kiinnostunut tästä seksuaalisesti? Mun mielestä Krisu siis tarkoitti sen kommentin nimenomaan torppaamaan tuon Jukan vihjauksen. "Joo Tarina (juttelen sun kanssa vaan, koska) haluan nuolla sun tissejä". Näin itse käsitin tuon tilanteen.

En tykkäis minäkään jos joku törkyturpa mainitsisi yhtään missään yhteydessä tissieni nuolemisen.

Joo, no se on tullut selväksi, että Krisun kielenkäyttö inhottaa Tarinaa. Mutta Tarina pääsisi itse helpommalla, jos ei luo liian hätäisesti omia johtopäätöksiään tuon tietynlaisen häntä ärsyttävän kielenkäytön takia. Sillä en oikeasti usko, että Krisu tuossa tilanteessa halusi yhtään mitenkään aiheuttaa Tarinalle inhottavaa oloa. Vaan vastasi Jukan seksistiseen läppään samantyylisellä vedolla, mutta sarkastisesti. Mun mielestä Tarinan ja Krisun erimielisyydet monesti johtuvat siitä, että Tarina näkee tuon Krisun räikeämmän kielenkäytön olevan jo itsessään todistusaineistoa siitä, että Krisu tarkoittaa sanomansa asiat pahasti. Vaikkei se tilanne itseasiassa niin olisikaan.

Tottakai, taas pitää muiden sopeutua Krisun törkyiseen ulosantiin, Krisu on vain viaton uhri joka ei voi muuttaa omaa toimintaansa vaikka näkee että muita ahdistaa. Miksi pitää puhua tuollaisia, jos ei kerran halua aiheuttaa inhottavaa oloa muille? Ei voi olla niin vaikeaa vähän miettiä mitä suustaan ulos päästää.

No voi olla vaikea tajuta, että ne pelkät sanavalinnat voivat ahdistaa jotakuta jos itse ajattelee, että merkitystä pitäisi olla vain sillä, mitä niiden sanojen takana on? Eli Krisulle on se ja sama miten kukin ihminen puhuu, kunhan asia on sisällöltään oikein. Tarina taas näkee jo tietynlaisen kielenkäytön lähtökohtaisesti loukkaavana ja siksi se johtaa hänellä tulkintaan, että toinen haluaakin loukata häntä.

Krisulle varmaan onkin ihan sama, mutta muille ihmisille ei. Aikuinen ihminen kykenee kyllä halutessaan säätelemään omaa käytöstään.

Olen kyllä törmännyt Krisun tapaisiin ihmisiin, sellaiset eivät osaa yhtään ottaa muita huomioon ja tulkita muiden eleitä ja ilmeitä ja muuttaa käytöstään niiden mukaisesti. Kiroilevat menemäänn koska se on niin mukavaa, viis siitä miltä muista tuntuu. Pahalta tuntunut jatkuva kiroilu esim. pienen lapsen kuullen.

Kuitenkin samat ihmiset pystyy esim. töissä olemaan kiroilematta ja pervoilematta, eli silkasta halusta se on kiinni.

Itse en näe tuota niin mustavalkoisena. Minusta Krisu ei halua muuttaa käytöstään juuri Tarinan vuoksi sen enempää kuin jo kokee muuttaneensa, koska pitää tämän loukkaantumisia usein ylireagoimisena eikä ymmärrä niitä. Tarinan sänkyepisodi aiheutti sen, että Krisu ei ota Tarinan itkuja kovinkaan vakavasti. Ja jos Krisu kokee, ettei ole sanonut /tehnyt siten, kuin Tarina tulkitsee häntä, niin hänen on vaikea käsittää, miksi hänen pitää muuttaa käytöstään. Tarinaa voisi auttaa, jos muut asukkaat keskustelisivat asiasta omalta kantiltaan. Eli kertoisivat Krisulle, miten se loukkaa heitä sen sijaan, että Tarina on tässä nyt keskiössä. Mutta olen kyllä edelleen sitäkin mieltä, että Tarinankin pitäisi hieman varoa noita johtopäätöksien tekemistä. Kaikki ihmiset eivät puhu samalla tavalla kuin Tarina. Eikä pitäisi lähteä tuomitsemaan ihmisen tarkoitusperiä sen takia, että nämä eivät puhu samalla tavalla kuin itse puhuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39683/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu hajoilee. Kohta BB ottaa sisään.

Vierailija
39684/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisulla tuli ahdistus kun Ville alkoi syöttään Tarinalle ruokaa ja isällisesti puhui tälle. Onko mustis?

Tietenkin on, kun ei huomio ole hänessä. Samaahan se tekee koko ajan muualla. Koko ajan jos jotkut tekee kaksin jotain kivaa, niin sen on ängettävä sinne väliin tavalla tai toisella. Pilaa sitten toisten "leikit", jos eivät leiki hänen kanssaan.

Vierailija
39685/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu hajoilee. Kohta BB ottaa sisään.

Vois hypätä samantien aitojen yli ja juosta kotiinsa. Ei tulis ikävä.

Vierailija
39686/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakaan ei Tarina ärsytä yhtään. Toivon ettei lähtis talosta.

Eikö edes se että kesken bileidenkin hänen oli pakko alkaa valittaa omasta epävarmuudestaan ja ulkopuolisuuden tunteesta pilaten samalla muiden tunnelma? Tai se kun hän puhuu ihan ristiin miten itse toimii? Tai että hän vaatii muita muuttamaan huumorintajuaan, äänensävyään ja sanavalintoja hänen seurassa? Tai eikö edes "vau miten ihanaa! mä oon oikeesti ihan superkiitollinen tästä! tosi hieno kysymys! mä oon niin innoissani! mua jännittää! ii vau jee superkivaa jeejee mä oon niin kiitollinen musta tää on niin mahtavaa!"

Minusta hän on ihan todella rasittava ja raskas ihmistyyppi

Tarina ei osaa lukea muita ihmisiä. Varsinkaan Krisua. Tarina haukkui, että Krisu alensi häntä sillä nuolisin sun tissejä -kommentilla. Mutta eikö se ollut Krisulta ihan suora kuittaus nimenomaan Jukalle, joka alkoi löpisemään, että ainut syy miksi Krisu on mukava Tarinaa kohtaan (juttelivat siis paljussa aiemman kireyden jälkeen asiallisesti tässä vaiheessa) on, koska on kiinnostunut tästä seksuaalisesti? Mun mielestä Krisu siis tarkoitti sen kommentin nimenomaan torppaamaan tuon Jukan vihjauksen. "Joo Tarina (juttelen sun kanssa vaan, koska) haluan nuolla sun tissejä". Näin itse käsitin tuon tilanteen.

En tykkäis minäkään jos joku törkyturpa mainitsisi yhtään missään yhteydessä tissieni nuolemisen.

Joo, no se on tullut selväksi, että Krisun kielenkäyttö inhottaa Tarinaa. Mutta Tarina pääsisi itse helpommalla, jos ei luo liian hätäisesti omia johtopäätöksiään tuon tietynlaisen häntä ärsyttävän kielenkäytön takia. Sillä en oikeasti usko, että Krisu tuossa tilanteessa halusi yhtään mitenkään aiheuttaa Tarinalle inhottavaa oloa. Vaan vastasi Jukan seksistiseen läppään samantyylisellä vedolla, mutta sarkastisesti. Mun mielestä Tarinan ja Krisun erimielisyydet monesti johtuvat siitä, että Tarina näkee tuon Krisun räikeämmän kielenkäytön olevan jo itsessään todistusaineistoa siitä, että Krisu tarkoittaa sanomansa asiat pahasti. Vaikkei se tilanne itseasiassa niin olisikaan.

Tottakai, taas pitää muiden sopeutua Krisun törkyiseen ulosantiin, Krisu on vain viaton uhri joka ei voi muuttaa omaa toimintaansa vaikka näkee että muita ahdistaa. Miksi pitää puhua tuollaisia, jos ei kerran halua aiheuttaa inhottavaa oloa muille? Ei voi olla niin vaikeaa vähän miettiä mitä suustaan ulos päästää.

No voi olla vaikea tajuta, että ne pelkät sanavalinnat voivat ahdistaa jotakuta jos itse ajattelee, että merkitystä pitäisi olla vain sillä, mitä niiden sanojen takana on? Eli Krisulle on se ja sama miten kukin ihminen puhuu, kunhan asia on sisällöltään oikein. Tarina taas näkee jo tietynlaisen kielenkäytön lähtökohtaisesti loukkaavana ja siksi se johtaa hänellä tulkintaan, että toinen haluaakin loukata häntä.

Krisulle varmaan onkin ihan sama, mutta muille ihmisille ei. Aikuinen ihminen kykenee kyllä halutessaan säätelemään omaa käytöstään.

Olen kyllä törmännyt Krisun tapaisiin ihmisiin, sellaiset eivät osaa yhtään ottaa muita huomioon ja tulkita muiden eleitä ja ilmeitä ja muuttaa käytöstään niiden mukaisesti. Kiroilevat menemäänn koska se on niin mukavaa, viis siitä miltä muista tuntuu. Pahalta tuntunut jatkuva kiroilu esim. pienen lapsen kuullen.

Kuitenkin samat ihmiset pystyy esim. töissä olemaan kiroilematta ja pervoilematta, eli silkasta halusta se on kiinni.

Itse en näe tuota niin mustavalkoisena. Minusta Krisu ei halua muuttaa käytöstään juuri Tarinan vuoksi sen enempää kuin jo kokee muuttaneensa, koska pitää tämän loukkaantumisia usein ylireagoimisena eikä ymmärrä niitä. Tarinan sänkyepisodi aiheutti sen, että Krisu ei ota Tarinan itkuja kovinkaan vakavasti. Ja jos Krisu kokee, ettei ole sanonut /tehnyt siten, kuin Tarina tulkitsee häntä, niin hänen on vaikea käsittää, miksi hänen pitää muuttaa käytöstään. Tarinaa voisi auttaa, jos muut asukkaat keskustelisivat asiasta omalta kantiltaan. Eli kertoisivat Krisulle, miten se loukkaa heitä sen sijaan, että Tarina on tässä nyt keskiössä. Mutta olen kyllä edelleen sitäkin mieltä, että Tarinankin pitäisi hieman varoa noita johtopäätöksien tekemistä. Kaikki ihmiset eivät puhu samalla tavalla kuin Tarina. Eikä pitäisi lähteä tuomitsemaan ihmisen tarkoitusperiä sen takia, että nämä eivät puhu samalla tavalla kuin itse puhuu.

Eli Tarinan pitäisi varoa johtopäätösten tekemistä, mutta se on ihan okei, että Krisu määrittelee koko ihmisen sen perusteella, miten tämä käyttäytyi kerran kuukausi sitten stressaavassa tilanteessa kuultuaan ikävän uutisen? Aika eriarvoisesti käsittelet näiden kahden asukkaan tekemisiä ja ajatuksia.

Kyllä rumasti puhumisen saa tuomita, oli tarkoitusperät mitkä hyvänsä, kenenkään ei ole pakko kiroilla, vi*ttuilla ja pervoilla, se on ihan oma päätös jos niin haluaa puhua.

Vierailija
39687/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu on kaukana kauniista kuten joku väitti. Synkän ja aneemisen näköinen. Huono tukka ja silmäpussit vaikka on vasta kolmekymppinen. Jollain suhteilla päässyt taloon , kait mielenkiintoisempia siellä hakemuksissa oli.

Meikattuna Mira on talon nätein, Tarina myös. Kroppa on kaikilla huono, mutta eihän tuo missikisa ole. Hyvä että on normaaleja naisia eikä peili mukana käveleviä.

Olen ihmetellyt tätä Anun ns. kauneutta. En ääneen, mutta kun täällä jaksetaan hänestä kaunottarena puhua.

Verrattuna kokonaisuutena muihin. Anulla on ainoa hyvä tasapainoinen kroppa. Millalla on parhaat hiukset ja iho (hienoa että sai sen kuntoon). Mira naamasta söpöin kun saisi ruokatottumukset kuntoon ja röökin pois (ihon kunto ja kilot). Tarinan kasvonpiirteet jopa mallimaisen kauniit kun ei puhu kiihkeästi tai toljota tyhjyyteen.

Samaan syssyyn olisit miesten hiukset, ihot ja kilot ruotinut. Miten arvostelisit miesten vartalot?

Järkyttävää kuinka naisia arvostellaan aivan epäasiallisesti ulkonäkö yms asioista.

Jukka on söpöin, Anun kaltaisesti tasapainoinen kroppa. Helmerillä paras kroppa mutta lapsekas naama ja hiukset, blondeista blondein. Ville on könsikäs. Kimmoja on Suomessa monta, samoin Krisuja, kumpikaan ei juuri arvosta ruumiinsa hyvinvointia. Kevin on ei-suomalainen ja kropan arvointia vaikeuttaa liikkeiden maneerit mitkä eivät ole vielä hallussa, hienoimmat hiukset.

Vierailija
39688/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

milla kyllä kauniina!

Vierailija
39689/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Milla painonnostaja(tämä ei siis pahalla)on vaan niin sen mallinen?

Vierailija
39690/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää talon naisasukkaat. Oikeastiko tässä on nykypäivän suomalaiset naiset? Miehissä on taas paljon enemmän normaaleja, joka kylälle mahtuu yksi panomies, yksi juoppo renttu, joka näyttää ikäistään vanhemmalta, yksi uskis ja yksi ikiteini. Hopeaketusta puhumattakaan.

Olisit nyt kertonut mikä niissä naisissa nyt ihmetyttää?

Mun mielestä aivan perusporukkaa, miinus Tarina.

Vierailija
39691/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa selkeästi tykätään liioitella ja vääristellä asioita.

Vierailija
39692/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Milla painonnostaja(tämä ei siis pahalla)on vaan niin sen mallinen?

Kyllä se sano, että on joskus harrastanut sitä maasta tempasua..

Lisäksi on ollut telinevoimistelija. Niillähän selät leviää.

Vierailija
39693/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sorkkaporukka tuo mieleen legoukkelit.

Vierailija
39694/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

milla kyllä kauniina!

Jep. En tajua mitä ihmiset saavat tuosta panettelustaan. Mutta kai se jotenkin piristää heidän omaa egoaaan?

EI kaikista tarvitse pitää ja mielipiteitä saa olla, mutta en tajua mitä hyvää ihmiselle tuo haukkuminen. Ja varsinkin jos itse on nainen niin miksi pitää niin kovasti arvostella muita naisia?

Kiva jos joku kertoo rehellisesti miksi tekee niin.

Vierailija
39695/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miksi Millalla on aina nuo nolot pyöräilyshortsit alla? Rikkoo muuten tyylikkään kokonaisuuden, kun näkyy vaatteiden läpi. Voisiko joku sanoa Millalle, että mahamakkaroiden esittely ei ole yhtään seksikästä?

Vierailija
39696/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa selkeästi tykätään liioitella ja vääristellä asioita.

No niinpä :D

Vierailija
39697/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu on kyllä niin nähty ja kirjaimellisesti juntti eikä edes itse sitä tajuu vaan pitää juttujensa kanssa itseään tosi kovana jätkä💤😵💤

Vierailija
39698/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Mira oudon näköinen tuollaisissa vaatteissa. Ei tissit tursua mistään suunnasta. - vielä.

Vierailija
39699/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö jostain tämän hetkistä äänestystilannetta?

tai sitä mikä on olevinaan äänestystilanne.

Vierailija
39700/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks toi Krisu näytti hetken tosi pelottavalta, kun sen viiksistä sanottiin jotain?

Ketju on lukittu.