Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
9461/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhuhuville kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Kristian, Jukka ja Hermanni koittivat myös Kimmon lisäksi saada Kevinin ymmärtämään miksi Ville nyt ei oikeasti Keviniä inhoa kuten Kevin luulee.

Kristian, Jukka, Hermanni tai Kimmo ei olleetv paikalla kun Ville sanoi Kevinille, Millalle ja Emmalle että hänen silmissään heillä ei ole ihmisarvoa. Ja szehän se on mikä Keviniä edelleen hiertää.

Sanoiko tosiaan noilla sanoilla? Vai oliko se näiden kohteena olleiden oma tulkinta jostain muusta sanotusta? Tämä on aika rankka väite, olisi kiva tietää miten asia oikein meni.

Sanoi. Kyllä. Ja perusteli raamatulla.

Kamalaa jos sanoi noin! Ei noin saa sanoa ihmisille ettei ihmisarvoa heillä! Olen itse uskovainen ja nyt sanon että tuo Villen touhu on mennyt ihan metsään, vaikuttaa kamalan lakihenkiseltä ja ylpeältä. Ei pidä arvossa ihmisiä jos ei uskossa, aivan kamalaa jos uskova sanoo että ei ihmisarvoa jos ei elä raamatun mukaan. Sitä varten jeesus tuli, että jokaisella mahdollisuus ottaa vastaan evankeliumin sanoma, jos halua ottaa sen vastaan,,mutta alaspainamalla,lyttäämällä ja toisen ihmisen haukkumisella ei todellakaan saa uskova harrastaa! Villen touhu lyö yli.

Tolla menolla ei ihme et uskovia ruvetaan vihamaana ja karttamaan ja yleistämään et kaikki on tuollaisia. Villen touhu on väärin, jos ei ole rakkautta ihmisiä kohtaan ei kannata myöskään julistaa evankeliumia

Toisia pitää kunnioittaa, vaikka eläisikin eri elämää tai sanoisi vaikka mitä,

Sanoi eilen Kevinille, että koittaa selittää nyt asiaa uudelleen esimerkin kautta. Että jos olisi vaikka perhe, jossa lapsi lähtisi rikolliselle tielle, eivät hänen vanhempansa varmasti hyväksyisi rikollista tietä, mutta kuitenkin edelleen rakastaisivat lastaan muuten. Ja vaikka hän ei hyväksy uskonsa ja näkymyksensä vuoksi homoutta, niin ei se tarkoita että vihaisi Keviniä. Tuossa juuri silloin Kimmokin sanoi, että hän on käynyt asiasta todella hyvän keskustelun Villen kanssa.

Ja ihan hetki tämän jälkeen paljastui, että olikin sanout ettei hänen silmissään Kevinillä ole ihmisarvoa, koska hänen maailmankatsomuksensa on raamatun mukainen ja siellä näin sanotaan. Tätähän ei Kimmo ja Krisu ja muut  tienneet aikaisemmin vaan kaikki olettivat että on kyse vain homouden tuomitsemisesta. Ei ollut kyse vihaamisesta vaan siitä, että Kevin tunsi itsensä täysin arvottomaksi Villen sanojen perusteella. Kevin sanoi itse, että tuohon perhe/vanhempi vertaukseen, että jos hänen äitinsä mielestä hänellä ei olisi mitään ihmisarvoa sellainen rakkaus ei sitten merkitsisi mitään.

Vierailija
9462/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevin kysyi oletteko käyneet ikinä vauva.fi, timo sanoi närkäastyneenä "no en ole".

Eli todennäköisesti on.

Timppa on meidän hopeakettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9463/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopiihan nuo Helmerin biisin sanat täysin hänen kokoomuslaiseen arvomaailmaansa. 

Miksei Helmeri kerro missään olevansa tämä Heba? Mistä tiedämme, ettei Heba ole joku johon Helmeri vaikkapa samaistuu eikä hän itse? Kun vertaa vaikkapa Helmerin ja Heban Instaa, on niillä hyvin erilainen yleisfiilis. Tämä Helmerin oletettu "räppipersoona" ei näy missään muualla kuin Hebassa. Jos Helmeri haluaisi tarkoituksella piilottaa Heban, miksi hän seuraisi tätä Instassa?

Et ole selvästi yhtään perillä räppimaailmasta kuten ei moni muukaan tällä palstalla. Todella monilla on se oma räppihahmo joka ei edusta itseään välttämättä yhtään. Räpätään huumeista ja muusta mutta sitten maskin takana on ihan normaali perheen isä.

Osalle räppi on myös tapa käsitellä omaa elämäänsä ja ottaa kantaa yhteiskunnallisiin asioihin. Toki se tehdään tietynlaisen hahmon tai alter egon kautta, mutta paljon on niissä totta. Esim. Mercedes Bentso räppää suoraan omasta elämästä.

Vierailija
9464/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Mira löydä sopivia farkkuja? On jo yhdet haaroista saanut rikki viikon aikana.

Vierailija
9465/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo Helmerin tuotantoa. Helmeri symppis. Toivottavasti voittaa koko skaban.

Hohhoijjaa, selitetään sitten uudestaan. Tuosta netistä löytyvästä hiihtopipo kuvasta tunnistaa selvästi Helmerin, räppärin äänestä puhumattakaan. Heba nimen alkuosa on tullut Helmeri nimestä ja hän tehnyt biisin Laajasalosta jossa asuu. Helmeri myös seuraa tuota hebaa instagramissa.

Aika kovat denialismit pitää olla päällä että ei usko tuohon ja aika hemmetin tyhmä pitää olla että pahoittaa mielensö noista läpällä tehdyistä biiseistä.

Siis mistä kuvasta?

Osaat varmaan itse etsiä sen kuvan netistä ellet ole täysin käsi

En tiedä mistä edes etsiä, kun olen katsonut Heban Tuben ja Instan. Ei paljon kerro tuo "löytyy netistä".

Ja noin piikikäs puhuminen muille saa vaikuttamaan siltä, niin kuin haluaisit hämärtää itse asian, ja et vaikuta kovin uskottavalta.

Et halua uskoa, että symppis-Helmeri onkin todellisuudessa vähäosaisia potkiva ja kovien arvojen kannattaja?

Minulla ei ole mitään henk.koht. mieltymystä Helmeriin, joten olen täysin valmis uskomaan hänestä mitä tahansa, mikä on todeksi todistettu. Nyt pyysin tosiaan vain linkkiä kuvaan. Ja oletin saavani sellaisen välittömästi, koska eihän kukaan täällä tietenkään valehtele... Mutta jos keskustelua viedään näin kierosti eri suuntaan, niin alkaa epäilyttää aina vain enemmän ja enemmän...

Vierailija
9466/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä että Eevis jota palstan mukaan inhotaan, on katsojat äänestäneet laiskottelemaan ja passattavaksi vielä lisää. Typerät, eevis olisi pitänyt laittaa töihin

Niinpä. Mutta ei valittavana ollut kuin jukka tai Eevis. Nyt nuo varmaan luulee, että Eevis on suosittu.

Vierailija
9467/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg siis räppärithän hoilottaa ihan mistä vaan, esim petri nygord, ei ole oikeasti sellainen ollenkaan

Vierailija
9468/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"tosi ihanaa et eevis valittiin tohon rooliin"

tarina

Ketkä hullut halusi että tosta laiskasta paskasta tehdään vippi.

No toinen vaihtoehto olisi ollut Jukka, eipä juuri Eevistä ahkerampi.

eevikseen verrattuna ahkera.

Vierailija
9469/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä että Eevis jota palstan mukaan inhotaan, on katsojat äänestäneet laiskottelemaan ja passattavaksi vielä lisää. Typerät, eevis olisi pitänyt laittaa töihin

Niinpä. Mutta ei valittavana ollut kuin jukka tai Eevis. Nyt nuo varmaan luulee, että Eevis on suosittu.

Joo. Eevis sanoi, että hän on vähän liikuttunut tuosta Ja siihen Tarina totesi, että Eeviksellä on selvästi fanijoukko.

Vierailija
9470/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mä olisin VIP vieras niin en todellakaan herättelis tuota henkilökuntaa öisin ja muutenkin rasittaisin niitä todella vähän..silloin ainakin suurempi todennäköisyys voittaa viikkotehtävä!

Vierailija
9471/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira on varsinainen valioyksilö. Elää roskaruoalla, tupakalla, alkoholilla ja batterylla eikä juo edes vettä. Selittää paljolti sen miksi hän näyttää paljon ikäistään vanhemmalta.

Vierailija
9472/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä noi katsojaäänestykset oikein on, vai onko ne vaan sellasessa hybriditelevisiossa jossa on kakessa se sininen nappi? Ei mulla ole sellasta tv:tä, eikö todella voi muuten noissa äänestää?

En käsitä miksei voi ilmaseksi bb.sivulla äänestäåä tommosia, miksi tehty vain joidenkin oikeudeksi.

Nuo katsojaäänestykset on Big Brother sivulla ja ihan ilmaisia äänestyksiä eikä tarvi kaukosäädintä.

Miksei niitä koskaan näy siellä kun katson, mistä sen tietää KOSKA NE sitten SIELLÄ ON.

Vierailija
9473/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopiihan nuo Helmerin biisin sanat täysin hänen kokoomuslaiseen arvomaailmaansa. 

Miksei Helmeri kerro missään olevansa tämä Heba? Mistä tiedämme, ettei Heba ole joku johon Helmeri vaikkapa samaistuu eikä hän itse? Kun vertaa vaikkapa Helmerin ja Heban Instaa, on niillä hyvin erilainen yleisfiilis. Tämä Helmerin oletettu "räppipersoona" ei näy missään muualla kuin Hebassa. Jos Helmeri haluaisi tarkoituksella piilottaa Heban, miksi hän seuraisi tätä Instassa?

Et ole selvästi yhtään perillä räppimaailmasta kuten ei moni muukaan tällä palstalla. Todella monilla on se oma räppihahmo joka ei edusta itseään välttämättä yhtään. Räpätään huumeista ja muusta mutta sitten maskin takana on ihan normaali perheen isä.

Niinpä. 

Ja Emmallakin oli joku leuhka alter ego, ja ihmiset luuli että se on sen oikea luonne.. sehän vain esitti leuhkaa ja joutu siksi ulos. Tyhmät ei kuunnelleet sitä eikä tajua. Oli vään tyhmä veto kieltämättä esitellä itsensä alter egona, minäki vihasin sitä aluksi, vasta myöhemmin tajusin että on mukava.

En pidä ihmistä mukavana, jos runkkaa miesseuralaistaan ravintolan pöydässä. Niin kuin Emma kertoi tehneensä ja lentäneensä sen jälkeen ulos Kämpistä. Sokerideittailusta puhumattakaan. Mutta sinulla tietysti oikeus pitää tuollaista ihmistä mukavana. Ja se kertoo myös sinusta jotain.

Vierailija
9474/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mä olisin VIP vieras niin en todellakaan herättelis tuota henkilökuntaa öisin ja muutenkin rasittaisin niitä todella vähän..silloin ainakin suurempi todennäköisyys voittaa viikkotehtävä!

Ellei isoveli käskytä että VIP vieraat täytyy olla vaativia?

Vierailija
9475/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin Villekin sanoi, mutta toiset sanoivat , että muista kuitenkin olla vaativa asiakas.

Vierailija
9476/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira on varsinainen valioyksilö. Elää roskaruoalla, tupakalla, alkoholilla ja batterylla eikä juo edes vettä. Selittää paljolti sen miksi hän näyttää paljon ikäistään vanhemmalta.

Battery selittää myös levottoman käytöksen. Itsekin sanonut reagoivansa asioihin liian voimakkaasti, niin ihmekö tuo, kun batterylla elää.

Vierailija
9477/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota kantaa Villen armolahjaan, mutta ihmeen vakava ja tuomitseva ihminen se on. Itse tunnen lämpimiä kristittyjä, jotka hymyilevät ja ovat aina ystävällisiä muille. Toisten tuomitseminen ei kuulu heidän kuvioonsa ollenkaan. Ville on koko ajan niin hymytön ja loukkaantuu herkästi muiden puheista. Sen takia myös toisten puolesta rukoilu näyttäytyy vähän aggressiivisena. Pitäisi antaa ihmisten tulla luokseen rauhassa, jos haluavat.

Jokainen tuntemani helluntailainen on tuomitseva ja ahdasmielinen ja tuo uskoaan esiin tosi päällekäyvästi. En tosin tunne ihan hirveän montaa helluntailaista, eli en väitä että kaikki olisivat samanlaisia.

Vierailija
9478/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eeviksen virnistys leveni entisestään kun pääsi vippivieraaksi. miksi sitä ei pestattu palvelemaan kun tähän saakka ei ole muuta tehnyt kun nussinu ja maannu.

Mikäli Eeviksen täytyy esittää hankalaa ja vaativaa yötäpäivää passattavaa diivaa, jonka käskyt ärsyttävät "palvelijoita", niin viikon lopulla löytänee paikkansa häätöäänestyksessä.

tai ruumishuoneelta.

Vierailija
9479/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevin kysyi oletteko käyneet ikinä vauva.fi, timo sanoi närkäastyneenä "no en ole".

Eli todennäköisesti on.

Timppa on meidän hopeakettu?

Hmmm... Olikos viime viikolla hopeakettu salilla tai hopeakettu rannalla -aloituksia...?

Vierailija
9480/90773 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo Helmerin tuotantoa. Helmeri symppis. Toivottavasti voittaa koko skaban.

Hohhoijjaa, selitetään sitten uudestaan. Tuosta netistä löytyvästä hiihtopipo kuvasta tunnistaa selvästi Helmerin, räppärin äänestä puhumattakaan. Heba nimen alkuosa on tullut Helmeri nimestä ja hän tehnyt biisin Laajasalosta jossa asuu. Helmeri myös seuraa tuota hebaa instagramissa.

Aika kovat denialismit pitää olla päällä että ei usko tuohon ja aika hemmetin tyhmä pitää olla että pahoittaa mielensö noista läpällä tehdyistä biiseistä.

Siis mistä kuvasta?

Osaat varmaan itse etsiä sen kuvan netistä ellet ole täysin käsi

En tiedä mistä edes etsiä, kun olen katsonut Heban Tuben ja Instan. Ei paljon kerro tuo "löytyy netistä".

Ja noin piikikäs puhuminen muille saa vaikuttamaan siltä, niin kuin haluaisit hämärtää itse asian, ja et vaikuta kovin uskottavalta.

Et halua uskoa, että symppis-Helmeri onkin todellisuudessa vähäosaisia potkiva ja kovien arvojen kannattaja?

Lopeta jo Helmerin mustamaalaaminen tai laita video, jossa hän potkii vähäosaisia. Ei varmana potki! Yritä päästä sen yli, että nuori kundi on jaksanut ja pystynyt järjestämään elämänsä rankkojen koettelemusten jälkeen. Et saa hänestä ivailuillasi kaltaistasi.

Ketju on lukittu.