BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Huonosti ohjattu ohjelma ja asukkaatkaan eivät ole kiinnostavia. Pohjanoteeraus.
Näin on. Käsitin, että tänä vuonna ei toi lakanoiden heiluttelu ja dokaaminen olisi niinkään ohjaajalle kiinnostavaa. Nythän tuntuu kuitenkin kaikki muu asukkaiden kanssakäyminen jäävän ton, kahdestaan makaavan löysäiljän taakse.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa tietää millainen nainen rakastaa Villeä jopa niin paljon, että kääntyy lopulta itsekin uskoon.
Alistettu, lannistettu, masentunut, yksinäinen, uhattu
Vierailija kirjoitti:
Helmeri paljastaa todellisen mielipiteensä työttömistä, talossa ei uskaltaisi sanoa mitään pahaa kenestäkään
Onko tämä oikeasti Helmeri? Apua miten nolo kaveri :D
Kuka on suosikkisi tai inhokkisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis on nyt vaan seksiaddikti, jolla on varmaan vakituisia seksisuhteita ja lisäksi osallistuu noihin orgioihin.
Tuttu on ihan samanlainen. Asuu ulkomailla, jossa käy erityisissä seksibaareissa. Eli ihan "tavallisen" näköinen baari, jossa on lisäksi erillinen seksihuone kimppakivaan. Sisään pääsee vain kutsuttuna. Eevis sopis sinne kuin nenä päähän.
Tunnetko muka Eeviksen? Oletko ajatellut, että seksi itsessään tuntuu hyvältä eikä tarvitse olla joku ihmeellinen outouksien harrastaja.
Täh? Hyvän olon tunteen takia sitä yleensä ollaan addikti. Toiset enemmän ja toiset vähemmän. Ja mitä tarkoitat tuolla outouksien harrastajalla?
No anteeksi. Ei ole kokemusta baarin seksihuoneesta, olen jäävi sanomaan. Sitä vaan, että ylipäätään aika varma käsitys tuntemattoman ihmisen mieltymyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on suosikkisi tai inhokkisi?
Inhokkeja: Ville ja Tarina
Suosikkeja: Timo ja Emma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu sai just tietää, että Kimmokin on gay. Mutta Jukka kyllä tiesi jo.
Onko Kimmo homo? Missä se on paljastettu? En ole huomannut tällaista keskustelua, vaikka tuota 24/7 olen seuraillut.
Lueppa tätä ketjua, niin tuokin seikka selviää. Joka vit*n päiväkö se pitää 100 kertaa kysyä.
Minusta on ikävää, että oletetaan jokaisella olevan sellainen elämäntilanne, että se pyörii somekeskusteluissa ja tositv-ohjelman tuijottamisessa. Ei se asian kertominen vie sen kauempaa, kuin vastaukseksi vit tuilu.
Älä ulise elämäntilanteestasi, kommentti oli ihan aiheellinen.
Asiasta on kysytty ja kommentoitu varmaan sen sata kertaa, jos ei yhtään viitsi taakse päin kahlata kommetteja niin ihan ansaittua kuittia sait. Ei se edellisten kommenttien lukeminenkaan vie sen enempää aikaa kuin kyselyt ja elämäntilanteista avautumiset useiden kommenttien verran.
Meitä on näköjään useampi, jolla ei ole aina aikaa selata 400 sivua ja seurata 24/7 koko ajan. Olisko mitään, jos alkaisit pitää omaa palstaa. Voisin moderaattorina poistaa kaikki kommentit joista et pidä.
Onhan tuo ällöttävää. Yhteisissä tiloissa ronklataan toisten vehkeitä ja niillä samoilla käsillä nostellaan vilttiä yms. Hyiiii.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto mikä lu**a tuo Eevis on, tuollainen käytös ei ole ihan normaalia.
Sen makaa röhnöttää tuolla BB-huoneessakin. Olis helpompi seurata jos istuis kunnolla, niin kulkis puhekin paremmin.
Mun inhokki on Jukka. Ei seksin takia vaan siksi että hänessä on mun mielestä jotain kieroa. Hyvänä kakkosena peesaa Ville mutta Ville yrittää hyvää vaikka lopputulos lähinnä säälittää. Suosikki on Eevis. Häneen kiinnostaisi tutustua irl.
Taasko nuo kopeiloi toisiaan muiden läsnäolossa??? hyi vi***. Tuo on oikeasti jo häirintää.
Vierailija kirjoitti:
Tarina herättää mussa paljon ajatuksia! Hän tiedostaa maailman kärsimyksen, näkee itsensä siksi etuoikeutettuna ja haluaa muuttaa maailmaa paremmaksi paikaksi. Mulle tulee jopa sellainen olo, että hän yrittää liikaa ja varoo yli kaiken, ettei satuta ketään. Tarina tuntuu jatkuvasti tiedostavan ihmiset ympärillään eikä ole nähdäkseni puhunut pahaa kenestäkään. Heti alussa hän otti tosi reippaasti kontaktia muihin. Mietityttää, tuleeko hänelle henkinen uupumus jossain vaiheessa, kaikesta tuosta tiedostamisesta ja panostamisesta.
Olen miettinyt, mikä Tarinassa saa ärtymään. Kun paha hän ei ole. Ihan kuin hän olisi muurin takana eikä kaikki tule siksi ihan aitona ulos. Luulen, että mun olisi vaikea saada yhteyden tunnetta hänen kanssaan. Ehkä Tarinan sosiaalisissa taidoissa on vähän puutteita? Jotenkin on sellainen "päälletulija".
En halua Tarinan ehkä voittavan, mutten vielä putoavankaan. On sen verran mielenkiintoinen hahmo ja ärsyttävyydestään huolimatta pidän (moraalisesti) hyvänä tyyppinä.
Kiinnostaa nähdä tasoittuuko olemus tai näkyykö hänestä vielä eri puolia.
Mielestäni Tarinan vallitseva piirre on esiintyä sellaisen mallin mukaan, jonka hän olettaa kuuluvan oman reippaan, positiivisesti ajattelevan vapaamielisen sateenkaarikuplansa ihmisille. Vähän tätä mitä kutsutaan hyvesignaloinniksi. Menee välillä aika lailla päsmäröinnin ja opettamisen puolelle. On oikeastaan enemmän huolissaan siitä, suorittaako tietynlaista avoimmuusrituaalia kuin että koettaisi ymmärtää aidosti toista ihmistä.
Mulla ei oo ketään inhokkia. Mutta Keviniä on raskainta kuunnella
Ainakaan kummallakaan ei ole mitään tunteita toista kohtaan vaan pelkästään fyysisiä tarpeita hoitelevat. Joten kumpikaan ei jää pillittämään ohjelman jälkeen toisen perään. Jännä ettei tuo varajeesus saarnaa synnistä noille kun muuten niin valmis mielipiteensä kertomaan. Vois Ville tempaista viltin pois päältä ja alkaa saarnaamaan ja saataisiin jotain viihdettä.
Eikö tuo jatkuva hinkutus käy jo värkkien päälle? Miten enää ruutia riittää?
Vierailija kirjoitti:
Vilttiketju.
Silliviltti.
Mutta tuohan kuulostaa sellaiselta mustan huumorin läpältä, jota heteromiehetkin voisivat heittää keskenään, jos tietää toisen samanlaisen huumorin harrastajaksi. Varmaan heittivät vielä läpän suomeksi, niin ei ole pelkoa että paikalliset ymmärtäisivät.