Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
1461/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun henkilökohtainen helvettini olisi se, että joutuisin olemaan samassa tilassa psykologisilla latteuksilla brassailevan feministin kanssa joka haluaa heti ensitapaamisella määrittää kaikille itse valistemansa liikanimen. 

Sellaisille ihmisille suositellaan assosiaatioita, joilla on huono nimimuisti. Tarina kysyi jokaiselta saako hän liittää ko. assosiaation heidän nimeensä ja muistaakseni Emmi oli ainoa joka kieltäytyi ja Tarina kunnioitti tätä. Tarina myös selitti, että se auttaa häntä muistamaan.

-No miksei se voinut sitä omassa päässään hiljaa "assosioida" eikä tehdä siitä julkista nimeämistä? Minua ei kukaan feministi yksinkertaista itse keksimänsä liikanimen alle. Vallankäytöstä on kysymys.

Eli MGTOW voi keksiä sinulle liikanimen, jolloin se ei ole yksinkertaistamista tai vallankäyttöä, mutta femisiti ei?

En ota liikanimiä vastaan keneltäkään. On vain tyypillistä ja oireellista että nimenomaan feministi niitä innokkaasti on jakamassa. Samaa luokittelua kuin intersektuaalisten feministien harrastama etninen profilointi ja uhriryhmiin jakaminen.

Vierailija
1462/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensituntumalta suosikit Helmeri ja Krisu. Eilisestä plussan puolelle ovat nousseet Kevin ja twerkkaaja. Tupu edelleen neutraali. Miinukselle on laskenut joka käänteeseen uskonnosta höpöttävä pätijä, Ville sen nimi taitaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavia noi pahviset tuolien kuvatukset. Mutta viihdyttävää katsoa kun asukkaat kokoaa ilman ohjeita. Nyt nähdään keillä sytyttää.

Vierailija
1464/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevin kertoo olevansa homo mutta pelkää miehiä. Täh?

Mä olen heteron nainen ja pelkään miehiä. Mitä ihmeellistä? Sitä ne huonot kokemukset saa aikaan.

En pysty olemaan normaalisti edes kavereiden isien seurassa tai joidenkin poikaystävien. Vie aikaa.

Jep. On hauskaa kun joidenkin sukulaisten tai tuttavien kanssa ei ole nähnyt pitkään aikaan, sopii tapaamisen ja he, hups, ottavatkin puolison mukaan O.o

Siinä sitten tekoimelästi ja tekopirteästi esittää osansa ja kaveri jää kohtaamatta. Kun jotkut ei vaan muista tai tajua, että tapaaminen koskaa vain häntä, eikä hänen puolisoaan.

Vierailija
1465/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä psykologin tutkinto antaa valmiudet toimia esim ammatinvalintapsykologina tai vaikka psykologian opettajana lukiossa.

Ei pidä paikkansa. Toimiakseen opettajana pitää suorittaa opettajan pedagogiset opinnot.

Millä ihmeellä Tarina on voinut päästä opiskelemaan psykologiaa? Kova karsinta ja tiukat soveltuvuustestit - psykologian opiskelijat eivät yleensä ole noin hauraita ja sekaisin.

Vierailija
1466/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin toi official BB sivusto on ihan perseestä. Ihan, kun koko ohjelma ei olisi edes vielä alkanut. Olisi ihan kiva lukea mitä päivällä on tapahtunut jne. Ei kukaan pysty katsomaan 24/7 todelkaan 24/7. 

Vierailija
1467/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo kyllä panee jokaista tuolla talossa. Ja se on varma.

Vierailija
1468/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin Pride-kausi, onhan puikoissa Meira Paulanpuoliso Noronen. 🌈

Vierailija
1469/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun henkilökohtainen helvettini olisi se, että joutuisin olemaan samassa tilassa psykologisilla latteuksilla brassailevan feministin kanssa joka haluaa heti ensitapaamisella määrittää kaikille itse valistemansa liikanimen. 

Sellaisille ihmisille suositellaan assosiaatioita, joilla on huono nimimuisti. Tarina kysyi jokaiselta saako hän liittää ko. assosiaation heidän nimeensä ja muistaakseni Emmi oli ainoa joka kieltäytyi ja Tarina kunnioitti tätä. Tarina myös selitti, että se auttaa häntä muistamaan.

-No miksei se voinut sitä omassa päässään hiljaa "assosioida" eikä tehdä siitä julkista nimeämistä? Minua ei kukaan feministi yksinkertaista itse keksimänsä liikanimen alle. Vallankäytöstä on kysymys.

Eli MGTOW voi keksiä sinulle liikanimen, jolloin se ei ole yksinkertaistamista tai vallankäyttöä, mutta femisiti ei?

En ota liikanimiä vastaan keneltäkään. On vain tyypillistä ja oireellista että nimenomaan feministi niitä innokkaasti on jakamassa. Samaa luokittelua kuin intersektuaalisten feministien harrastama etninen profilointi ja uhriryhmiin jakaminen.

Pitääkin tästä lähtien muistaa, että palstalla on uhriryhmä-trolli :p

Vierailija
1470/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo kyllä panee jokaista tuolla talossa. Ja se on varma.

Kuka niistä on Timo?

Vierailija
1471/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonih kirjoitti:

Onko täällä ketään niistä n. 50 naisesta, joiden kanssa Timo on käynyt viimeisen vuoden aikana treffeillä?

Me kaikki ollaan!! Oikeesti meitä on kyllä vaan 49.

Muistithan laskea myös mut ja Ritun?

Vierailija
1472/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Opettajaksi pätevöidytään aineenopettajan pedagogisilla opinnoilla. Psykologian opettajan ei tarvitse olla koulutukseltaan psykologi, riittää että on opiskellut lukiossa psykologiaa.”

No ei tosiaan riitä! 😀

Vähintään laajat sivuaineopinnot oltava psykologiasta!

Vierailija
1473/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, minä, minä, minä, minä... Kyllähän katsojat tuon Tarinan kotiin lähettävät, kun pääsevät äänestämään.

Tai sitten katsojat antavat piruuttaankin Tarinan jäädä raastamaan asukkaiden hermoja. Niinkin on takavuosina tapahtunut.

Jos asukkaat ensin valitsevat ne, joista sitten katsojat äänestävät kotiin lähtijät, menee homma kimurantiksi. Ne, jotka meille tuottaa huvia ja viihdetta onkin just ne, joista noi asukkaat haluaa äkkiä eroon.

Vierailija
1474/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Tarinaan on kopio Saara Aallon meri.rakkaasta. Miten ne kaikki muistuttaa toisiaan

Vierailija
1475/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Vehviläinen ja Hätönen äänessä arkipäivän koosteissa. Ennen oli hyvät koosteet, kun näytettiin vain talon tapahtumia. Nyt jos se on joka ilta jotain analyysiä, ei jaksa katsoa. Siirtikö ne BB-Extran iltaan, ei näin! 🤦

Joo samaa ajattelin että pask...juttu nuo juontajat pääosassa ja niiden analyysit..

Niille ketkä katsoo24/7 laittakaas kommenttia miten näkyy vai pätkiikö kun illalla katsojamäärät kasvaa?

Kiitos etukäteen🌹

Jospa se on tuo ruutu tilattava jos iltakooste pilattu!

Vierailija
1476/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo BB fani sivusto virallinen vai oikeasti joidenkin fanien ylläpitämä sivusto? En ymmärrä miksi ns.virallisilla sivuilla ei ole uutisia päivän kulusta kuten ennen

Meinaatko bbplazaa? sinne kirjottavat vain fanit

Fanisivut.net tarkoitin

Vierailija
1477/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Allu Tuppuraisella poikaa?

Ja Allun kolmas nimikin sopivasti Kristian :D

Vierailija
1478/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin toi official BB sivusto on ihan perseestä. Ihan, kun koko ohjelma ei olisi edes vielä alkanut. Olisi ihan kiva lukea mitä päivällä on tapahtunut jne. Ei kukaan pysty katsomaan 24/7 todelkaan 24/7. 

No sitähän tässä epäillään että nuo on juontajat on äänessä koko illan analyysineen (entinen extra)eikä käytetä niinkuin ennen!

Vierailija
1479/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkin tästä lähtien muistaa, että palstalla on uhriryhmä-trolli :p

Uhriryhmä löytyy tuolta talosta. Helvetti ilman omaa sänkyä :D

Vierailija
1480/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville saa varmasti lähteä ensimmäisenä. Ainakin toivon niin. Kukaan ei jaksa joka käänteessä kuulla toisen uskonnosta. Uskonnon tuputtaminen joka käänteessä ei kuulu hyviin sosiaalisiin taitoihin, joita BBssa pärjääminen vaatii. Oman uskonnon tyrkyttäminen toisille on ylimielistä. Ihan kuin ne toiset eivät osaisi muodostaa omaa elämänkatsomustaan itse.

Ketju on lukittu.