BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Nyt mammat äänestää Kevinin voittoon! Se EI kiusaamiselle!!!!
Laitoin just 20e tekstareita Kevinille, laittakaa muutkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu voittaa ettekä te voi sille mitään :DDDD
Jos Krisu voittaa niin muutan pois Suomesta.
No eipä nyt liioitella. Vaikka kieltämättä mullakin menee tämä nyt vähän tunteisiin, koen vahvasti tässä olevan kyse siitä, hyväksytäänkö kiusaaminen ja ilkeily jos ihminen on muuten hauska ja koetaan viihdyttäväksi.
Mutta enköhän huomenna jatka elämääni ihan normaalisti, hiukan ehkä vtuttaa nähdä Krisu-fani työkavereita kaikkien niiden väittelyiden jälkeen :D
Keskusteluissa, tv yleisö ja asukkaat ovat Kevinin puolta. Tuotanto äänestää lempikeisariaan.
No pöh, enpä voi sanoa olevani iloinen jos (ja kun) Krisu nyt voittaa. Ei voi kuin ihmetellä...
Krisu voittaa, kohta jytkytetään
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen jos Krisu voittaa. Suurin osa mitä oon kuullut haluaa Kevinin voittoon. Kuka sitä Krisua äänestää??
Tuotanto?
Hyi, käykää lukee ylila utaa! Ihan sai rasta kommenttia siellä. Kunnon hom*fobiaa!
Kevin!
Äänestysnumero:
9
Äänestä Keviniä, (1€/ääni)
Lähetä tekstiviesti 9 numeroon 173005
Soita numeroon 0700 79 109
tai äänestä netissä tvaani.fi/bb
Jos haluat Kevinin voittavan:
Äänestysnumero:
9
Äänestä Keviniä, (1€/ääni)
Lähetä tekstiviesti 9 numeroon 173005
Soita numeroon 0700 79 105
tai äänestä netissä https://tvaani.fi/bb
Maanantain äänestystilanteesta valitettavasti näki jo, et Krisu voittaa :(
Olen pettynyt, että Krisu voittaa. Kevinin prosentit tulivat jo alaspäin. En koskaan äänestä tämmöisiin hölynpöly juttuihin, mutta Kevinille laitoin yhden äänen ihan periaatteesta. Jääpähän hyvä fiilis itselle siitä, että puolustaa Kevinin kaltaista ajatusmaailmaa ja ettei kannata kiusaajaa.
Mihin Suomi on menossa kun Perussuomalaiset on suurin puolue ja Krisu saattaa voittaa 🤦🏻♂️
Hienoa, Ville voitti. On se Mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaa krisu voittaa. Suomessa on liikaa ihmisiä jotka vihaa just kevinin kaltaisia ihmisiä, eli mm. erilaisuutta. Kevin ansaitsisi voiton.
Mä äänestän Krisua siksi, että hän toi taloon eniten leipää ja sirkushuveja eli viihdettä. Se on ainoa äänestyskriteerini. En jaksa moralisoida kuka on ”paras ihminen” tmv.
Mistä ihmisille on tullut kuva, että Krisu hauska? Eihän sillä ole ollut kuin muutama huvittava juttu. Tietysti, jos pitää huvittavana "v**un" hokemista, niin siinä tapauksessa Krisu on todellakin oikein superhauska..😂
Onko tulossa voittajan viikko-jaksoa, kuten aiemmin on ollut?
Ihmettelen jos Krisu voittaa. Suurin osa mitä oon kuullut haluaa Kevinin voittoon. Kuka sitä Krisua äänestää??