BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kiusaaja ja väkivaltainen ihminen ei saa voittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas ihan sama kuka voittaa, niin aina joku vinkuu, että tuotanto on päättänyt voittajan :D
Mikäli kuka tahansa muu kuin Krisu voittaa, niin olen toista mieltä.
Tuotanto on pedannut Krisun voittoa viikkotolkulla ja viimeistään väkivallan hyväksyminen vahvisti sen, että hänestä halutaan voittaja.
Miten niin pedattu? äskenkin näytettiin klippi joka oli pelkkää Krisun suolaamista, pelkkiä hänen huonoja hetkiään oli valittu videolle.[/quo
Ei sillä enää mitään vaikutusta ole. Nämä olisi pitänyt näyttää ajallaan eikä nyt. Näytettiin nyt, että tuotanto voi pestä kätensä ja todeta, että kyllähän ne näytettiin.
Niin mutta nuo klipit näytettiin myös kyseisen viikon koosteessa joten mitä selität?
Ei näytetty Krisusta suolaus klippejä aiemmin kuin minimi tv lähetyksissä ja Levi vinoilu Jukalle ei näytetty koskaan.
Näytettiinhän, voit mennä ihan itse tarkastamaan. Vieraatkin sanoi että ei tuo alkoholi sovi kaikille.
Keviniä selvästi harmittaa kun tietää että Krisu voittaa.
Miettikää minkälainen esimerkki Krisu on nuorille ihmisille...
Äänestäkää kevin voittoon! ❤️
Kevin!
Äänestysnumero:
9
Äänestä Keviniä, (1€/ääni)
Lähetä tekstiviesti 9 numeroon 173005
Soita numeroon 0700 79 109
tai äänestä netissä tvaani.fi/bb
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repesin, Eeviksen mielipide Jukasta nyt yhteisen hotellit on jälkeen:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/caa0b8ce-18fa-402a-a8fb-bacada…
Vähän halventavasti kommentoi Jukkaa. Kyllähän Jukalta on kuultu ihan fiksujakin analysointia muista asukkaista ym. Taisi olla tunneälyltään fiksumpi kuin Eevis itse...
Tunneälyllään ja sosiaalisilla taidoillaan Jukka pesee Eeviksen 6-0.
8% ero. Lisää ääniä Kevinille! Minä en edes tiedä enää montako ääntä olen laittanu :D
Vierailija kirjoitti:
https://tvaani.fi/bb?c=9 Laitoin Kevinille äänen, en ikinä uskonut et osallistun tällaiseen mut kerrankin kunnon tyyppi mukana finaalissa!!
Sama! Hyvä Kevin!!!!!!!
Jos tuo äänestys on täysin pedattua, niin nythän kalastellaan Kevinin faneilta ääniä, kun annetaan tuon eron olla vieläkin tuollainen :D Kevin voittaa!
Vierailija kirjoitti:
Krisu voittaa ettekä te voi sille mitään :DDDD
Jos Krisu voittaa niin muutan pois Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Krisun kannattajia on vähempi kuin Kevinin, on kumma, jos Krisu silti voittaa. Jos näin käy, niin selvä tuotannon päätös.
Sulla on ehkä vähän väärä kuva tuosta tilanteesta jos seuraat vain vauvapalstaa jossa vihataan selvästi eniten Krisua.
Krisua äänestää ylilautalaiset
Krisu on huono esimerkki nuorille.
Joo o, äänestysprosenttien perusteella menee usko koko tuotantoon.
Ei tätä nuoret nykyään kato. Lähinnä keski.iläset akat
Krisun etumatka se vain kasvaa! :D
Nyt jo 8,4%.
Krisua voi oikeastaan jo onnitella BB:n voitosta. Tuota eroa ei enää tässä vaiheessa todellakaan kurota kiinni.
Mikäs sinä olet, kun nimittelet roskaksi? Aivan. Olet ilkeä kiusaaja.