BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Helmeri on oikeasti jo voittaja. Fiksut pärjää aina.
Onko Vehviläiselle mennyt kritiikki perille ja pikkasen ihon alle kun eilisen lähetyksen keskusteluosuudessa sanoi suoraan että 247n, pelkkien päiväkoosteiden tai vain sunnuntailiven katsojat saavat kukin asukkaista hyvinkin erilaisen käsityksen?
Ja että 247n seuraajilla taitaa olla aidoin kuva. (Kas kummaa)
Heittipä vielä ilmaan ehdotuksen että pitäisiköhän näille antaa 2 ääntä yhden sijaan eli jokainen ääni kertoimella kaksi...
Ilmeisesti tuottaja Ahomaa ei oikein lämmennyt ajatukselle, eikä tainnut tykätä muutenkaan ruutukasvonsa spontaaneista sanoista (joka oli kerrankin rehellistä - ja avoin tunnustus sen suhteen että käsikirjoitettua huttuahan me teille syötetään - eikä niitä luettu niistä esikirjoitetuista papereista!) koska taisi huudella paritkin OHJEET Vehviläisen korvamikkiin...
... mutta eka kertaa tällä kaudella propsit Kimmo Veelle että jätti ne omaan arvoonsa (ja pelasti omasta toimittajan kunniastaan mitä pelastettavissa oli):
"Petteri, mä en kuule sua yhtään..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anua ahdistaa. Vaikea kuvitella, että itsellä olisi tuossa tilanteessa mitään muuta mielessä kuin lapset. Anu miettii mieskuvioita ja julkisuutta.
Mä olisin tossa tilanteessa ihan sekasin. Varmaan vaatisin päästä takaoven kautta himaan ennen finaalia.
Samoin. Tosin olisin tehnyt sen jo viikkoja sitten. Mun lapset on ollut isällään 2 viikkoa pahimmillaan ja enää en suostuisi noin pitkään aikaan näkemättä heitä. Normaalisti vaihdetaan viikon välein ja lähtöpäivät on ankeita, pari päivää menee suht ok, ja loppuviikosta ikävä on niin kova, että oon yhtä herkillä kuin olisin raskaana, itken pikkujutuille yms. Eihän ihmiset samalla tavalla reagoi, mut oikeesti, KYMMENEN VIIKKOA eikä muijassa näy mitään tunteita siitä, että näkee tänään lapsensa!?
En mä tarkottanut niitten mukuloitten takia vaan kaiken ton muun stressin. Helmeri, kalakeitto, talosta poistuminen, suoralähetys, haastattelut, julkisuus, julkisuus kuva ym. Lapsillahan on kaikki hyvin ja kohta Anu pääsee heidän luo.
Noita se Anukin nyt ilmeisesti miettii. Ja mä en ymmärrä miten tuossa tilanteessa ajattelee noin.
Sinua ei yhtään jännittäis marssia ulos talosta suoraan lähetykseen koko kansan eteen. Yhtään et tiedä mitä kysytään tai sinusta on kirjoteltu tai kuka on vastassa ja mitkä on läheisten mietteet ym. Melkonen viilipytty olet!
Ja sinua jännittäisi niin kovaa, että et tuntisi mitään lapsia kohtaan? Melkoisen kylmä olisit lapsiasi kohtaan! Näin sitä suoristellaan mutkia oman mielen mukaan, koska eihän muuta ole kuin joko tai. :D
Kumpikohan tässä mutkia suoristaa ja nimenomaan ihan omasta päästä. Tuskin Anu sanottaa jokaista tunnetta ja ajatusta mikä mielessä käy! Aivan varmasti rakastaa ja ikävöi lapsiaan.
Helmeri numero 1 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtöjärjestys Anu, Krisu, Kimmo, Hemmi ja VOITTAJA Kevin.
Lähtojärjestys, se ainut ja oikeudenmukainen:
Anu
Kimmo
Krisu
Kevin
Helmeri.
Nyt Helmerille ääniä....
Helmeri ei asaitse voittaa tätä.
Anua kannattaa äänestää. On säilynyt samanlaisena koko kisan ajan ja on ystävällinen kaikkia kohtaan.
Krisu leuhkii kuinka sillä on taas vaikuttavia ystäviä, kröhöm. Vaikkei oikeesti olekkaan. Leuhka tyyppi.
Mun mielestä Kevin on tosi fiksu nuori henkilö. En ymmärrä mihin perustuu väite ettei ymmärrä kuin uniikkeja lumihiutaleita. Osallistuuhan Kevin kaikkiin tehtäviin ja yrittää olla positiivinen silloinkin kun tehtävä ei ole ihan oman mielen mukainen. Ehdottomasti mun suosikiksi muodostunut, vaikka ensivaikutelma oiikin ”no voi tsiisus”.
Jopa niuho Ville sanoi arvostavansa Keviniä siinä että Kevin on selittelemättä oma itsensä mutta antaa myös muiden olla omanlaisiaan
Vierailija kirjoitti:
Krisu leuhkii kuinka sillä on taas vaikuttavia ystäviä, kröhöm. Vaikkei oikeesti olekkaan. Leuhka tyyppi.
Pieni mies ja suuret puheet.
Vierailija kirjoitti:
Keviniltä puuttuu käytöstavat, eikä empaattisuutta löydy kuin muille uniikeille lumihiutaleille.
Ihmettelen, miksi kevin on vegaani, kun eläimiä inhoaa yhtä paljon kuin krisua.
Hän on siis vegaani vain koska se kuuluu hänen trendikkääseen "muuskupuoli"imagoonsa.
Hän on sanonut että on vegaani ympäristösyistä. On myös sanonut että voisi luopua vegaaniudesta jos tulisi joku ilmastoystävällisempi tapa, tai kasvattaisi itse jonkun vuohen. Älä yritä vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Hemmiä on kiusattu talossa. Kevinkin kehtaa vaikka rääkyy joka välissä kuinka hänelle ollaan.
Ilkee krisukin taas voimissaan ja jaksaa ilkkua kun nukkui päikkärit.
Nyt on Helmerille onni että tämä loppuu. Sen lisäks että Anu teki hänestä munattoman nyt ei muutkaan enää jaksa esittää kaveria vaan v*ttuilevat päinnäköä ja Hemmi ressukka vielä nauraa mukana vaikka katseesta näkee että paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Anua kannattaa äänestää. On säilynyt samanlaisena koko kisan ajan ja on ystävällinen kaikkia kohtaan.
Ketään ei kannata äänestää ja pistää rahojaan hukkaan. Voittaja on päätetty jo ajat sitten ja äänestystilanne muuttuu koko illan että saadaan hölmöiltä fyrkat nyhdettyä
Helmeri todellakin ansaitsee voiton. On jo nyt oikeesti voittaja.
Vierailija kirjoitti:
Keviniltä puuttuu käytöstavat, eikä empaattisuutta löydy kuin muille uniikeille lumihiutaleille.
Ihmettelen, miksi kevin on vegaani, kun eläimiä inhoaa yhtä paljon kuin krisua.
Hän on siis vegaani vain koska se kuuluu hänen trendikkääseen "muuskupuoli"imagoonsa.
Kukaan joka on katsonut 24/7 ei usko näitä harhaisia purkauksiasi. Jos ei ole katsonut, voi vaikka kuunnella klipit vanhojen asukkaiden terveisistä, kuinka lämpimästi kehuvat Keviniä verrattuna esim Anuun.
Käykää yliksellä kattomassa tämän päivän langasta klo 13.00 kuva! Eihän ole Hemmin oikea arse?
Vierailija kirjoitti:
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lohisoppamies kehoittaa Facebookissa kamujaan äänestämään työntekijäänsä Anua. Hauskan kuvankin liittänyt päivitykseen. Turhaan Anu stressaa, välit on kunnossa.
Miksei olisi?
Uskokaa nyt jo hyvät ihmiset ettei tää duunin pomo ole tämä
jota Anu tapaillut ulkomaailmassa ja jonka pitäisi tulla tänään tuonne ja tuskin tulee!
Tuo pomo ny vois sinne ehkä mennä.Ei oo lohisoppamies vaan säätö josta emne tiedä
Paljonko sillä on niitä miehiä???
Yksi vaan nk säätö.
Vierailija kirjoitti:
Anu makaa sängyssä eikä Hemmi ole päällä eikä vieressä, mitä ihmettä on tapahtunut?
Hemmi hyväelee Anun reittä.
Kateellista porukkaa noi kaikki Hemmille. Missähän ne kimmonkin suuret tulot nyt oikeesti on kun ilkeilee Hemmille : ))))
Taitavat kaikki muut paitsi Hemmi olla paikkakuntansa spurkuja ja häviäjiä.
Villen pitäisi olla finaalissa eikä Anu...
Kyllä Hemmiä on kiusattu talossa. Kevinkin kehtaa vaikka rääkyy joka välissä kuinka hänelle ollaan.
Ilkee krisukin taas voimissaan ja jaksaa ilkkua kun nukkui päikkärit.