Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
8741/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ensi viikolla voisi näyttää vähän laajemmin asukkaita kun nyt on keskitytty runkuttajiin. 24/7 perusteella muillakin olisi juttuja mutta Timoa näkee iltakoosteessa yhden ruudun verran. Ja toivottavasti tulisi ulkotehtävä!!

Vierailija
8742/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Miran asenne on mun mielestä tosi surullinen. Siihen törmää tosielämässäkin harmillisen usein. Siis se, että ”asioista voi keskustella, mutta ei ne mun mielipiteitä muuta”. Siis, että ihminen on niin ehdoton, ettei ole valmis kyseenalaistamaan omia mielipiteitään ja kehittymään ihmisenä. Se on surullista, niin ihmisen itsensä, mutta myös ympäristönsä kannalta.

On olemassa asioita joista ei pidäkään muuttaa mielipidettä myönteiseen suuntaan kuten håittamaåhanmuutto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8743/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeus tapahtui!

Etukäteen käsikirjoitettu näytelmä ei ole oikeus äänestyksestä maksaneita kohtaan.

Vierailija
8744/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villen Mokia-paidasta tuli mieleen, että on kyllä tosi loistava se Mokian ESR-projektin idea. Kävin vähän stalkkailemassa. Nyt melkein harmittaa, ettei oo ite keksinyt tuommoista...

Vierailija
8745/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko laittaa paniikkiviestiä vielä Timolle, vaikka olin aatellu että mulle on iha sama kuka noista lähtee :D seuraavaksi Tarina vai Ville ulos. 

Vierailija
8746/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna asukkaille rangaistus tarinan takia ( hidasteli tahallaan tavaroiden viemisestä)ja hänelle kaikkea herkkuja

Vierailija
8747/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuo pimeä "prinsessa" tippui ennen Timoa ❤ toisaalta kissat joutuu nyt taas elämään huonommin kun tuo itsetietoisuutta vailla oleva akka palaa kotiin tekemään järkyttävää myötähäpeää aiheuttavaa suomennosmusiikkiaan ja jäätäviä musavideoitaan.

Vierailija
8748/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustin jo maanantaina että Emma lähtee ykkösenä.

Ennustin aiemmin myös että ANU JÄTTÄÄ LEIKIN KESKEN.

Ei lopulta kestä lapsista erossa. Lapset liian pieniä vielä tuollaiseen äitinsä irtiotttoon.

Koko pelin voittaa Kristian. Helmeri kakkoseksi.

Vierailija
8749/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHHAAHHAAA Seksipalvelujen myyjä lähti!

Vierailija
8750/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuula, kimmo ja anu=isoimmat tapetit talossa ja ihmettelevät miksei heiltä kysytty mitään.. no miksiköhän.

Vierailija
8751/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä erittäin tyytyväinen, että Timo ei lähtenyt. 

Harkitseva insinööri tuo vakautta, turvaa ja älyä taloon.

Vierailija
8752/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyä että lähti..kaikkia muita halasi kunnolla paitsi tarinaa

Vierailija
8753/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettava tuo jukka

Siinä on jotain synkkyyttä ja jotain, mitä aiemmin kuvailin "ei niinkään hyväntahtoiseksi".

Älä jankuta tota samaa. Ootsä joku Jukan entinen hoito vai?

En. Kerroin vaan minkä vaikutelman tuosta miehestä saa. Mene sinä jonoon, mutta muista olla pesemättä römpsää ennen sitä.

Sä kuulostat niin katkeralta, että paljastuit. Lopeta jo.

Olen mies ja olen kiinnostunut naisista. Eikä katkeruus edes kuulu luonteenpiirteisiini. Kipi kipi sinne jonoon. Ei haittaa vaikka nainen vähän haiskahtaa. Kohta se Jukka tippuu (ehkäpä sinunkin viltille).

Vierailija
8754/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissimies on kaljuuntunut!

Vierailija
8755/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö pulloharjat taloon?

Vierailija
8756/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo se hissipoika, josta täällä on koko viikko puhuttu??? Well, hello.... tuun käymään Redissä. 

Vierailija
8757/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tarina muka saanut eniten ääniä?

Vierailija
8758/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi Timo sympaattinen kaveri. Saisavat todella näyttää häntä enemmän koosteissa.

Vierailija
8759/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis: Eeviksen suhteen fiilikset vaihtelee koko ajan. Toisaalta koen, että Eevis on loppujen lopuksi fiksu ja hänellä olisi vielä annettavaa - hän on kuitenkin ollut osallisena ihan mielenkiintoisissa keskusteluissa. Toisaalta vehtaus Jukan kanssa on mennyt aivan sairaan pervoihin sfääreihin ja samoin jatkuva makoilu, laiskottelu ja flegmaattinen olemus raastaa sielua. Vapaamatkustaja kuvaa tätä tyyppiä hyvin, itse en kehtaisi. Peseytymättömyys sai netissä ihan liian suuret mittasuhteet, koska sanoihan Eevis, että pesee kyllä alapäänsä, kasvonsa ja kainalonsa useammin (vai jopa päivittäin?).

Jukka: Samat ärsytyksen aiheet kuin Eeviksessä (laiska ja flegu), mutta hänessä ei sitten ole niitä Eeviksen hyviä puolia, eli edes jonkinlaista fiksuutta ja keskustelutaitoja. Jostain syystä tämän sällin naama itse asiassa v*tuttaa ja huolella. Lurppasilmissä on aina ilmeetön katse, käytös on toisinaan tosi passiivisaggressiivista ja huomaa, että tyyppi pelaa niin täysillä, että on aivan jäyhä jököttäjä eikä pysty yhtään rentoutumaan. Just sellainen tyyppi, etten yhtään ihmettelis jos on lyönyt vetoa kavereidensa kanssa siitä, kuinka nopeasti talossa lohkeaa. Mitään meriittejä hällä ei ole (paitsi 100km Tinder radar) eikä myöskään ilmaistuja mielipiteitä, vaikka oon aika varma, että oikeasti Jukan kaveripiireissä pilkataan varmasti esim. Kevinin kaltaisia tyyppejä. Plus oon samaa mieltä Tarinan kanssa Jukan oudoista, aggressiivisista kommenteista, esim. just siihen Tarinan ihan asialliseen huomautukseen "johtajuudesta". Luihu jätkä.

Milla: Herättää ihan positiivisia tunteita pääasiassa, mutta jatkuva perseen hyllyminen alkaa käymään hermoille. Tuntuu, että on sitä tyyppiä, joka ottaa asiat vähän liian vakavasti eikä monen muun asukkaan tavoin kykene asialliseen, perusteltuun keskusteluun asioista, joista itsellään on vahva mielipide (jonka kokee oikeaksi). Erityisesti keskustelu twerkkaamisesta oli turhauttava. Villen mielestä twerkkaus on seksuaalista, mutta Milla, Kevin ja Emma kauhistuivat kommentista ja kielsivät heti kaiken seksuaalisuuden. Seuraavassa lauseessa Milla kuitenkin alkoi paasaamaan twerkkauksen historiasta, jolloin mainitsi olevan vanha, afrikkalainen hedelmällisyyteen liittyvä tanssi. Eikö hedelmällisyys ja seksuaalisuus liity olennaisesti toisiinsa? Ja toisaalta taas, jos twerkkauksella on niin suuri merkitys afroamerikkalaisille, niin eikö valkoinen tyttö pyllyä pyörittämässä ole sitten "kulttuurista omimista" - termi, jonka puolesta puhuminen kuuluu myös usean "trendikkäitä" arvoja kannattavan listalle. Jos itse harraistaisin twerkkausta, en olisi alkanut selittämään vettä viiniksi Villelle, vaan todennut että tottahan toki se on seksuaalista, mutta mitä hävettävää naisen seksuaalisuudessa muka on? Iloinen asia.

Vierailija
8760/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo se hissipoika, josta täällä on koko viikko puhuttu??? Well, hello.... tuun käymään Redissä. 

Toi oli eri.

Ketju on lukittu.