BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevin on todennäköisimmin niitä jotka eivät halua suvivirsiä tai joulujuhlia lapsille kouluunkaan. Miettikää siis suomalaiset. Jos ei halua lapsilleenkaan...
Aika epätoivoista, että täytyy ruveta päästään keksimään argumentteja jotakuta vastaan.
Kevin itse sanoi ettei halua joulupukkeja lapsilleen yms. Olisit katsonut 247:aa.
Joulupukki on satua.
Hyvä, että vielä on satuja lapsille tässä totisessa maailmassa. Tarpeen ovat vanhemmillekin.
Niin, joulupukista voi kertoa SATUNA. Mikä pakko on valehdella, että joulupukki on edelleen oikeasti olemassa ja antaa ne lahjat itse? Voi kertoa, että eri puolilla maailmaa on olemassa tällainen perinne, joka perustuu tarinaan hyväntekijästä. Sitten kertoo pyhästä Nikolauksesta ja miten häntä kutsutaan eri puolella maailmaa. Venäjällä pakkasukko jne.
Äiti virolainen tuskin on juutalainen.
Aika aisuri saa olla jos vielä ottaa anusta tyttöystäväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevin on todennäköisimmin niitä jotka eivät halua suvivirsiä tai joulujuhlia lapsille kouluunkaan. Miettikää siis suomalaiset. Jos ei halua lapsilleenkaan...
Aika epätoivoista, että täytyy ruveta päästään keksimään argumentteja jotakuta vastaan.
Kevin itse sanoi ettei halua joulupukkeja lapsilleen yms. Olisit katsonut 247:aa.
Joulupukki on satua.
Hyvä, että vielä on satuja lapsille tässä totisessa maailmassa. Tarpeen ovat vanhemmillekin.
Niin, joulupukista voi kertoa SATUNA. Mikä pakko on valehdella, että joulupukki on edelleen oikeasti olemassa ja antaa ne lahjat itse? Voi kertoa, että eri puolilla maailmaa on olemassa tällainen perinne, joka perustuu tarinaan hyväntekijästä. Sitten kertoo pyhästä Nikolauksesta ja miten häntä kutsutaan eri puolella maailmaa. Venäjällä pakkasukko jne.
Itsellä lapsuudessa pukki kävi ja lahjoja tuli. Oma lapsi ei nähnyt joulupukkia mutta sai lahjoja. Kerroin että ei joulupukkia oo olemassa. Ei vieyetty joulua kotona vaan mummolassa.
Vierailija kirjoitti:
Aika aisuri saa olla jos vielä ottaa anusta tyttöystäväkseen.
Ottaisi vaan ei saa Anua . Anu paljasti pienessä hönössä Kimmolle pe. Se tuli nyt koosteisiin ja Niko äs vielä suolas kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu voitti tehdä ruokaa tänään. Kaikkihan nuo tietää että Krisu vahvoilla voittajaksi.
Helmerille tulossa 2 pettymystä. Voitto lipui sivu suun ja Anun kanssa ei tule mitään.
Laivatehtävässä sain hyvän kuvan Helmeristä. Tosin vieraana veti roolia. Suurin virhe Anuun sekoaminen. Toinen vähemmän viinaa.Ei Krisu mitään voittanut "tehdä ruokaa"!!
Vaan päättää mitä syödään😏Isäntä talossa päättää.
sai valtuuden niiltä joilla on sininen nappi.
Miten Anu sai aiemmin niin paljpn ääniä ja nyt vaivaiset 6 prossaa, oliko niillä joiden nimeä ei saa mainita ainoa tarkoitus nähdä Anu vain loppuun saakka?
Hemmi kyllä pilasi mahiksensa Anun kanssa vehtaamalla, pienet oli hänenkin prosentit.
Vaikea uskoa et kukaan muu voisi kiilata Krisuk ohi enää paitsi Kevin
Vierailija kirjoitti:
Miten Anu sai aiemmin niin paljpn ääniä ja nyt vaivaiset 6 prossaa, oliko niillä joiden nimeä ei saa mainita ainoa tarkoitus nähdä Anu vain loppuun saakka?
Hemmi kyllä pilasi mahiksensa Anun kanssa vehtaamalla, pienet oli hänenkin prosentit.
Ne, joita ei mainita, ovat saaneet 10 viikkoa nauttia virtuaalityttöystävästä, joka telkkarin välityksellä asuu samassa kämpässä. Kamerat menee tänään kiinni, voitti tai ei, joten miksi suotta enää käyttää rahaa tyttöystävään, kun suhde päättyy tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulupukki on satua.
Amen! Näin meillä, lapsille ei tarvitse valehdella ja voi nauttia joulusta ihan niinkuin haluaa. Ilman pelkoa että valehtelu paljastuu, kun se kuitenkin paljastuu.
Meillä nautitaan yhdessä olosta, hyvästä ruoasta ja tunnelmasta. Koko perhe pitää joulusta, ei sen tarvitse olla mitään suorittamista.
Tänään se sitten loppuu, halusimme tai emme.
Vierailija kirjoitti:
Osa ei halunnut Villeä finaaliin ja osa siksi että oma suosikki voittaa että Ville olisi kovempi vastus mitä Anu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulupukki on satua.
Kannattaa lukea lapselle paljon oli satua tai ei. Kehittyy sanavarasto ja oppii keskittymään. Varsinkin muumeja. Ei älylaitteita pienille.
Vierailija kirjoitti:
Anulla ei ollut koskaan kannattajia, mutta Villellä oli runsaasti vastustajia.
Vierailija kirjoitti:
Tänään se sitten loppuu, halusimme tai emme.
Kiva on ollut seurata 247 ja aivan mahtavaa että loppuu.
Eli teoria siitä, että vedonlyöntiporukat ois olleet asialla kumoutuu tällä. Mä jotenkin toivoisin, että Kimmo tippuis ekana, ois niin kiva nähdä Anun ilme kun luulee että "no nyt mä oon suosittu"
Mites väki nyt pärjää eteenpäin, kun BB loppuu illalla? Tai siis kun kausi päättyy. Mitä sarjaa alatte katsoa BB:n tilalla?
Näkeekö jostain tämänhetkisen äänestystilanteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Krisu kaikkien mutsien unelmavävy??? 😉
Varmasti! Ja Krisun vierailun jälkeen saa aina harjata terassinsa puhtaaksi limaklimpeistä! 😁
Eilen illallakin, kun saunottelivat ja olivat paljussa, Krisun räkiminen kuului jatkuvasti. Se on kaameaa, kuvottavaa ja ällöttää ajatella toisten kävelevän paljain jaloin limaklimpeissä!
Vihdoinkin kansa pääsee juhlimaan Krisun voittoa.
Varmasti! Ja Krisun vierailun jälkeen saa aina harjata terassinsa puhtaaksi limaklimpeistä! 😁