Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
8621/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on koko ajan hyökkäävä, kun Elina jotain kysyy. Relaa hyvä mies.

Vierailija
8622/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen näitä viestejä, mutta livelähetystä en enää viitsi/jaksa katsoa. Jo eilinen jakso jäi katsomatta. Muita jo kyllästyneitä?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8623/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava tuo jukka

Vierailija
8624/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville äsken Elinan haastattelussa 😂👌

Vierailija
8625/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto, Jukka ehdottaa et lauletaan mies-naiskuoroissa. Eei Tarinalle passaa tietenkään 🙄🙄

Eikös Tarina ollut muun sukupuolinen? Eihän silloin noin voida jakaa miehiin ja naisiin koska Tarina ei tiedä kummassa olla.

On vai? Jossain sanottiin, että hän on panseksuaali ja hänen kumppaninsa on muunsukupuolinen. Mutta onko jossain sanottu, että hänkin on?

Vierailija
8626/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri paremman näköinen naisena kuin talon naiset

Vierailija
8627/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka Ryan Goslingin näköinen? Ahaaa.

Mistä kohtaa? Sen lisäksi että Eeva-Leenalla on huono tilannetaju, niin näössäkin on toivomisen varaa.

Vierailija
8628/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo katsoi silmä kovana anua muotinäytöksessä.

Vierailija
8629/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina on valinnut muutaman teeman, jotka edustavat suvaitsevaisuutta ja tiedostamista.

Niitä hän hokee ja tuo esille.

Aitoa ajattelua tai asioiden sisäistämistä ei taustalta löydy.

Vierailija
8630/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä kohtaa? Sen lisäksi että Eeva-Leenalla on huono tilannetaju, niin näössäkin on toivomisen varaa.

Samaa mietin :D

Vierailija
8631/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto, Jukka ehdottaa et lauletaan mies-naiskuoroissa. Eei Tarinalle passaa tietenkään 🙄🙄

Eikös Tarina ollut muun sukupuolinen? Eihän silloin noin voida jakaa miehiin ja naisiin koska Tarina ei tiedä kummassa olla.

On vai? Jossain sanottiin, että hän on panseksuaali ja hänen kumppaninsa on muunsukupuolinen. Mutta onko jossain sanottu, että hänkin on?

Ei ole eikä ole sanottu. Porukka sotkee. Liian paljon uusia termejä, ovat sekaisin jo.

Vierailija
8632/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin alusta asti, että jotain näyttelijää tuo Jukka muistuttaa, mutta en oikein saanut mieleen, että ketä. Ehkä vähän Goslingia, mutta äsken tuli mieleen myös Benjamin McKenzie, joka näytteli aikoinaan OC:ssä.

Vierailija
8633/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmeri paljastaa todellisen mielipiteensä työttömistä, talossa ei uskaltaisi sanoa mitään pahaa kenestäkään

Tykkäsin aiemmin Helmeristä, mutta todellisuus näköjään on muuta. Tää vei kyllä inhokkien joukkoon. Kuvittelin, että kovia kokeneella yrittäjällä olisi vähän laajempaa ymmärrystä ja näkemystä elämään ja yhteiskuntaan, mutta hän taitaakin olla näitä, jotka kuvittelee, että kun hän on kovista kokemuksista huolimatta ns. menestynyt, niin kaikkien muidenkin kohdalla sen pitäisi mennä niin. Mä oon kyllä tavannut tämmöisiä melko pumpulissa kasvaneita hyväosaisia, mutta niiden suu on loksahtanut auki kuullessaan mun elämäntarinaa. Niiden kohdalla vielä jotenkin ymmärtää, ettei ehkä tajua heitä, jotka ovat kulkeneet kivikkoisemman polun. Mut hirveän usein ei näe raskaita asioita kokeneita, joilla on noin kova asenne apua tarvitsevia kohtaan ja vielå tuollaista kokkariasennetta, et kaikki on muka itsestä kiinni. Hyh.

Paljon on totta tuossa Helmerin jutussa, olen pitkälti samaa mieltä vaikka demari olenkin, mennään  esim. mieluummin sossun luukulle kuin töiden perässä toiselle paikkakunnalle, siinähän joutuisi vähän aktivoimaan itseään. Todellakin riippuu hyvin paljon itsestään ja asenteesta, miten tässä yhteiskunnassa pärjää, mutta kaikki eivät vaan ole halukkaita ottamaan vastuuta elämästään vaan menevät sieltä, missä rima on matalin ja loisivat toisten kustannuksella, itse olen aina tullut toimeen omillani ja elänyt mieluummin vaatimattomasti, jos tarpeen, kuin tukien varassa.

Jep. Ihan omasta asenteesta oli kiinni, kun tuli ryöpyllä isoja menetyksiä, vakavaa väkivaltaa, kiusaamista, omia ja läheisten sairauksia ja kun lääkäri käski pysähtmään ja sairaslomalle. Ihan omasta asenteesta oli kiinni, kun kaikesta suorittamisesta ja yrittämisestä huolimatta diagnosoitiin keskivaikea masennus, ahdistus, traumaperäinen stressihäiriö ja pari muuta sairautta. Olisi pitänyt mennä takas kouluun, missä muun muassa kiusattiin ja syrjittiin. Olisi pitänyt antaa r*iskauksen uhrina vaan olla. Olisi pitänyt herättää läheisiä kuolleista ja parantaa muiden ja omia sairauksia. Olisi pitänyt jaksaa paremmin ja hakea heti töihin ylioppilaspohjalta. Opiskelen tällä hetkellä, mutta jaksamisen kanssa edelleen kamppaillaan. Hienoa, että sä et ole tarvinnut tukea, mutta mä olen tarvinnut (ja sekin olin aikamoista luukulta toiselle juoksumista) ja mun keho ei jaksanut. Ei ihme, että nykyään on niin paljon mielenterveysongelmia ja uupumusta, kun asenne on tämä.

Ei varmasti Helmeri sen enempää kuin minäkään halua ottaa pois tukiverkostoa ja yhteiskunnan apua heiltä, jotka sitä todella tarvitsevat vaan tässä puhutaan henkilöistä, jotka ovat täysin työkykyisiä, mutta eivät halua ottaa vastaan työtä, koska se heidän mielestään on ns paskatyötä ja huonosti palkattua, vaikka heillä ei ole mitään koulutusta, eivät myöskään ole halukkaita muuttamaan sinne, missä työtä on, tällaisia henkilöitä kritiikkini koski ja sitten tietysti näitä suoranaisia pummeja, jotka ylpeinä televisiossa julistavat, että heitä työnteko ei kiinnosta. Minusta jokainen töihin kykenevä saa tehdä elämänsä kanssa, mitä haluaa, mutta ei toisten kustannuksella, se on filosofiani kaikessa yksinkertaisuudessaan.

Ei Helmeri kyllä mitenkään biisissään tuonut esiin että joillekin kelan rahoilla elely ois ok. Kaikki työttömät siinä niputettiin samaan läjään.

Vierailija
8634/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne

Timo kärjessä, Emma ja Tarina viimeisenä

Vierailija
8635/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo katsoi silmä kovana anua muotinäytöksessä.

Timo ei ole saanut vieläkään tarpeeksi Anusta.

Vierailija
8636/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä äänet Tarinalle et Emma tippuu!!

Vierailija
8637/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa ääniä Emmalle ja Timolle!!!!!

Vierailija
8638/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettava tuo jukka

Siinä on jotain synkkyyttä ja jotain, mitä aiemmin kuvailin "ei niinkään hyväntahtoiseksi".

Vierailija
8639/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne

Timo kärjessä, Emma ja Tarina viimeisenä

Jep, tällä hetkellä

ekana Timo

tokana Emma

vikana Tarina

Vierailija
8640/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä ketjusta poistellaan viestejä?

Ketju on lukittu.