BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en ottais vastaan työpaikkavinkkejä kaverilta jonka ura päälle kolmekymppisenä koostuu scoottilla hyppimisestä. Ja se on tosi hienoa että Helmeri pystyy tekemään työkseen sitä mistä nauttii mutta se antaa hänestä typerän kuvan että viittii puhua tavan "paskaduuneista" ja miten kenenkään ei tarvi niitä tehdä. Kyllä mä hänen asemassaan mielummin nostaisin hattua nille ketkä niitä viitsii/joutuu tekemään. Varmaan jokainen mielummin tekis harrastuksestaan työn millä tienais reilut 50.000 vuodessa kun istuis kaupankassalla mutta kun se ei irl ole mahdollista.
Helmeri sanoi, että ei ymmärrä ihmisiä, jotka tekee paskaduunia josta ei pidä. Heidän pitäisi Helemerin mukaan uskaltaa tavoitella unelmiaan, että jos epäonnistuu niin sinne paskaduuniin pääse takaisin.
Sama, en minäkään ymmärrä ihmisiä jotka tekee paskaduunia ja kitisee kun tekevät paskaduunia. Suomessa on kuitenkin tasavertaiset mahdollisuudet saavuttaa jotain parempaakin, eri asia jossain kehitysmaissa, missä ei kaikilla mahdollisuutta edes lukutaitoon. Ja en sano, ettäkö paskaduunin tekeminen ois väärin jne. Mutta jos ei duunissaan viihdy, pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja tavoitella jotain parempaa. Harvemmin ne mitään saavuttaakaan jotka eivät koskaan mitään uskalla.
Ei kaikilla ihmisillä ole samanlaisia lähtökohtia ja valmiuksia elämään.
Vieläkö tuo yks oikeasti voitelee leipiä tuolla keittiössä?
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa miten asukkaat laittautuu "suoraan lähetykseen" kerran viikossa, ovatko jo unohtaneet että ovat livenä on air koko ajan, 24/7 eka askeleesta talossa viimeiseen asti. Kaikki näkyy koko ajan kaikille niiin miksi nyt on special event?
Tavallaan ymmärrän tuon, että se suora lähetys on jollain tavalla viikon kohokohta ja arkirutiineista poikkeava, siksi siihen halutaan satsata ja laittautua, talossa kun virikkeet ovat hyvin vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa miten asukkaat laittautuu "suoraan lähetykseen" kerran viikossa, ovatko jo unohtaneet että ovat livenä on air koko ajan, 24/7 eka askeleesta talossa viimeiseen asti. Kaikki näkyy koko ajan kaikille niiin miksi nyt on special event?
Tämä! Oon miettinyt ihan samaa, ite en ainakaan jaksais laittautua -varsinkaan jossen ois häätöäänestyksessä mukana :D Katsojat kuitenki näkee kaiken heräämisestä nukkumaanmenoon (tai siis 24/7 -katsojat) ni miks pitäis aina sunnuntaisin olla laittautuneena, haha.
Nyt osa laittaa jo kenkiä jalkaan vaikka eivät ole edes lähdössä :D Mihin ihmeeseen ne luulee olevansa menossa? Samalla logiikalla kellään häätöuhan alla olevilla ei ole kenkiä.
Ja tarinalle iski nälkä juuri ennen lähetystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan tuolla joku alko-ongelmainen, kun alkoa ei tarjoilla samaan malliin kuin ennen?
On. Vehviläinen.
Minusta Kimmo Vehviläinen on ihan symppis :D
Niin oon minäkin!
Täytyykin kataa illan eka 🍷.
Terv. Sun yläkerran naapuri.
Hyvä! Itse kaadoin jo toisen! 🍷🍷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en ottais vastaan työpaikkavinkkejä kaverilta jonka ura päälle kolmekymppisenä koostuu scoottilla hyppimisestä. Ja se on tosi hienoa että Helmeri pystyy tekemään työkseen sitä mistä nauttii mutta se antaa hänestä typerän kuvan että viittii puhua tavan "paskaduuneista" ja miten kenenkään ei tarvi niitä tehdä. Kyllä mä hänen asemassaan mielummin nostaisin hattua nille ketkä niitä viitsii/joutuu tekemään. Varmaan jokainen mielummin tekis harrastuksestaan työn millä tienais reilut 50.000 vuodessa kun istuis kaupankassalla mutta kun se ei irl ole mahdollista.
Helmeri sanoi, että ei ymmärrä ihmisiä, jotka tekee paskaduunia josta ei pidä. Heidän pitäisi Helemerin mukaan uskaltaa tavoitella unelmiaan, että jos epäonnistuu niin sinne paskaduuniin pääse takaisin.
Helmerillähän oli kivasti pääomatuloja.
Kultalusikka perseessä syntynyt naiivi hörhöttäjä. Sorry Helmeri, kaikki ei synnyt osakesalkku kainalossa.
Ne pääomatulot on sen oman skuutttifirman (Oy) jakamia voittoja....
Millahan on aivan punatukkainen versio juontaja-Almasta
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tuo yks oikeasti voitelee leipiä tuolla keittiössä?
säännöt ei koske tarinaa, toivottavasti tuli tosi paha rangaistus koko porukalle paitsi tarinalle, niin voi sitä itkun määrää
Tarina on täti-ihminen ja vuosimallia 96 vaikka näyttää vuosimalli 54
Toivottavasti Timo putoaa koska hänellä ei oikeasti ole tuolla kauheasti annettavaa. On koko ajan lähinnä kärsivän näköinen eikä puhu mitään. Kuin porukan isoisä.
Apuva!! Mä ole ollut ihan satavarma että Timo pysyy talossa ja nyt vasta tajusin että sekin mahollisuus on että hän lähtee. Eeeeiiii!!
Vaikuttako Timo jännittyneeltä?!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Timo putoaa koska hänellä ei oikeasti ole tuolla kauheasti annettavaa. On koko ajan lähinnä kärsivän näköinen eikä puhu mitään. Kuin porukan isoisä.
Oon samaa mieltä, mut en silti haluais että kukaan näistä vielä lähtis. Olis nyt ollut vaikka Tupu, Eevis, Jukka äänestyksessä niin ei tarvis miettiä kenet haluaa ulos :D (kaikki)
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttako Timo jännittyneeltä?!
Taitaa kaikkia vähän jännittää, sen verran levotonta menoa taas :D
Anteeksi tyhmä kysymys täältä Ruotsista, mutta lähetys alkaa nyt klo 21 Suomen aikaa (en näe sitä, koska tyhmä BooxTV ei enää näytä nelosen ohjelmia), mutta onko häätöäänestystä muka sen jälkeen vielä tunti jäljellä vai katsooko tuo bigbrother-sivusto minun kelloani, joka on vasta 19:55?
Ei sillä että olisin äänestämässä, kyttään vain tuloksia.
Kertokaa mikä on äänestystilanne, jos se lähetyksen alussa kerrotaan, en pääse ite kattomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri paljastaa todellisen mielipiteensä työttömistä, talossa ei uskaltaisi sanoa mitään pahaa kenestäkään
Tykkäsin aiemmin Helmeristä, mutta todellisuus näköjään on muuta. Tää vei kyllä inhokkien joukkoon. Kuvittelin, että kovia kokeneella yrittäjällä olisi vähän laajempaa ymmärrystä ja näkemystä elämään ja yhteiskuntaan, mutta hän taitaakin olla näitä, jotka kuvittelee, että kun hän on kovista kokemuksista huolimatta ns. menestynyt, niin kaikkien muidenkin kohdalla sen pitäisi mennä niin. Mä oon kyllä tavannut tämmöisiä melko pumpulissa kasvaneita hyväosaisia, mutta niiden suu on loksahtanut auki kuullessaan mun elämäntarinaa. Niiden kohdalla vielä jotenkin ymmärtää, ettei ehkä tajua heitä, jotka ovat kulkeneet kivikkoisemman polun. Mut hirveän usein ei näe raskaita asioita kokeneita, joilla on noin kova asenne apua tarvitsevia kohtaan ja vielå tuollaista kokkariasennetta, et kaikki on muka itsestä kiinni. Hyh.
Paljon on totta tuossa Helmerin jutussa, olen pitkälti samaa mieltä vaikka demari olenkin, mennään esim. mieluummin sossun luukulle kuin töiden perässä toiselle paikkakunnalle, siinähän joutuisi vähän aktivoimaan itseään. Todellakin riippuu hyvin paljon itsestään ja asenteesta, miten tässä yhteiskunnassa pärjää, mutta kaikki eivät vaan ole halukkaita ottamaan vastuuta elämästään vaan menevät sieltä, missä rima on matalin ja loisivat toisten kustannuksella, itse olen aina tullut toimeen omillani ja elänyt mieluummin vaatimattomasti, jos tarpeen, kuin tukien varassa.
Jep. Ihan omasta asenteesta oli kiinni, kun tuli ryöpyllä isoja menetyksiä, vakavaa väkivaltaa, kiusaamista, omia ja läheisten sairauksia ja kun lääkäri käski pysähtmään ja sairaslomalle. Ihan omasta asenteesta oli kiinni, kun kaikesta suorittamisesta ja yrittämisestä huolimatta diagnosoitiin keskivaikea masennus, ahdistus, traumaperäinen stressihäiriö ja pari muuta sairautta. Olisi pitänyt mennä takas kouluun, missä muun muassa kiusattiin ja syrjittiin. Olisi pitänyt antaa r*iskauksen uhrina vaan olla. Olisi pitänyt herättää läheisiä kuolleista ja parantaa muiden ja omia sairauksia. Olisi pitänyt jaksaa paremmin ja hakea heti töihin ylioppilaspohjalta. Opiskelen tällä hetkellä, mutta jaksamisen kanssa edelleen kamppaillaan. Hienoa, että sä et ole tarvinnut tukea, mutta mä olen tarvinnut (ja sekin olin aikamoista luukulta toiselle juoksumista) ja mun keho ei jaksanut. Ei ihme, että nykyään on niin paljon mielenterveysongelmia ja uupumusta, kun asenne on tämä.
Musta vähän tuntuu, ettei kaikki ihan hiffannut mitenpäin toi äänestys toimii. Luulee antavansa häätö-ääniä vaikka pitäs äänestää posin kautta pito-ääniä.
Helmerillähän oli kivasti pääomatuloja.
Kultalusikka perseessä syntynyt naiivi hörhöttäjä. Sorry Helmeri, kaikki ei synnyt osakesalkku kainalossa.