BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Emma sais lähtee mieluummin ku Tarina. Tarina kuitenki on mukana aika monessa hyvässä keskustelussa toisinku Emma, joka on iha sairaan ärsyttävä.
Milloin Tarina on ollut hyvässä keskustelussa mukana? Hänen takiaan keskustelut on sietämättömiä
Saako taloon viedä reseptejä tai keittokirjaa.
Vai pitääkö kaikki vaan muistaa tai soveltaa.
Nimittäin itse en kylläkään muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Emma sais lähtee mieluummin ku Tarina. Tarina kuitenki on mukana aika monessa hyvässä keskustelussa toisinku Emma, joka on iha sairaan ärsyttävä.
Milloin Tarina on ollut hyvässä keskustelussa mukana? Hänen takiaan keskustelut on sietämättömiä
Ainakin ne keskustelut on olleet viihdyttävämpiä, kuin Emman keskustelut joita ei edes ole paljoa.
Mä kyllä ihan tykkään Tarinasta. Hyväsydäminen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Milla siis varattu vai sinkku? Tuntuu olevan ihastunut Krisuu
Sinkku ja on myös lesbo
Tarina kannattaa äänestää nyt ulos kun hyvä tilaisuus. Ensi viikolla saattaa olla Ville, Jukka ja Eevi häätöuhan alla.
Kyllähän Helmeri tuolla jossain keskustelussa avautui, että ei ymmärrä miksi ihmiset valittaa kun tekee "paska duuneja"... Niistä kuulemma pääsee helposti pois, jos ei nappaa.. Helmeri mielestä noihin duuneihin kyllä pääsee myös helposti takaisin..
Googlasin Anun kuvia. Todella kaunis vauva ollut hänen toinen poika vastasyntyneenä. Harvoin nään vauvoja sulosena mutta toi oli kun nukke<3
Mulla alko nyt kiinnostus tähän hiipua. Kun oli vapaapäiviä, niin pystyi tuota seuraamaan, mutta kun käy töissä ja tekee paljon muutakin, niin eihän BB:stä pysy kärryillä enää ollenkaan, nelosen koosteet on niin paskoja ettei ne ole kuin pintaraapaisua ja tätä ketjua ei jaksa koko päivän mitalta selata taakseppäin.
Huh, melkein jo sorruin euron tuhlaamaan äänestykseen innostuksissani, onneksi en sitten tuhlannutkaan.
Milla naisista se joka eniten niin ulkoisesti kuin muutenkin olemuksellaan miellyttää.
Miksi tuolta pitää edes häätää ketään, tehdettäisiin viikoittain virtuaalihäädetty joka jää taloon mutta ei paljasteta kellekään ja sittekun kun finaali on niin yksi kerraallaan poistuvat järjestyksessä. Viimeiseksi jäänyt voittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri paljastaa todellisen mielipiteensä työttömistä, talossa ei uskaltaisi sanoa mitään pahaa kenestäkään
Tykkäsin aiemmin Helmeristä, mutta todellisuus näköjään on muuta. Tää vei kyllä inhokkien joukkoon. Kuvittelin, että kovia kokeneella yrittäjällä olisi vähän laajempaa ymmärrystä ja näkemystä elämään ja yhteiskuntaan, mutta hän taitaakin olla näitä, jotka kuvittelee, että kun hän on kovista kokemuksista huolimatta ns. menestynyt, niin kaikkien muidenkin kohdalla sen pitäisi mennä niin. Mä oon kyllä tavannut tämmöisiä melko pumpulissa kasvaneita hyväosaisia, mutta niiden suu on loksahtanut auki kuullessaan mun elämäntarinaa. Niiden kohdalla vielä jotenkin ymmärtää, ettei ehkä tajua heitä, jotka ovat kulkeneet kivikkoisemman polun. Mut hirveän usein ei näe raskaita asioita kokeneita, joilla on noin kova asenne apua tarvitsevia kohtaan ja vielå tuollaista kokkariasennetta, et kaikki on muka itsestä kiinni. Hyh.
Joo, vaikuttaisi olevan kokoomuslainen/persu hänkin.
tuliko jo kuulutus että tunti lähetykseen? muina kausinahan noi on saanu juomaa yms lähetykseen, nyt ei mitään? wtf
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jonkinlainen crush tohon Kristianiin, en voi olla ainut!
Antaisin, vaikkei kovin hyvännäköinen olekaan.
Niin on aika moni muukin päättänyt, koska Krisu kertoi jossain keskustelussa, että seksikumppaneots on jotain 50. Se on 5x enemmän kuin mulla, vaikka olen paljon vanhempi. Eli selvästi ilmiömäisen letkeå supliikki puree, vaikkei mies ole mikään varsinainen hunksi.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääköhän Eevis samaa suolaa sekä ylä että äläpään pesuun? Suolasilliä🐟 säilyy hyvänä talven yli. Eikö se kehunnut että jollain suolalla pesee tukkansa ja suolallahan ennen lihat ja kalat säilöttiin.
NYT MÄ TAJUSIN!!! Ihmetellyt, että mikä siinä Krisussa on niin upeeta. Tämä lainattu teksti on kuin suoraan Krisun suusta. Sitten välähti lamppu. Osa faneista on samanlaisia kiusaajia kuin Krisukin.
Tehdään muka teräviä huomioita ja sitten päästetään ne läpällä kaikelle kansalle.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaakohan ne suorassa kysyä Eevikseltä niitten touhuista? Meinaan millä ne saa sen hiljaseks vai lyökö vaan yhteyden tylysti poikki kesken jaarittelun.
Eevis ei ole tuommoisista kysymyksistä moksiskaan. Hän on sanonut asian ääneen ja siinä se. Kaksi aikuista on harrastanut seksiä. Kyllähän siinä kyselijän nööninääni saa nenilleen, jos vielä hieman naurua kihertää teinimäisesti vieressä. "ooookko saaannu seksiä?" kikakakakaka.
Vierailija kirjoitti:
Jukka on ihan pimeä äijä
Miks?
Miksi ei pitäisi puhua sen kanssa, jolla on eriävät mielipiteet. Ville vahvasti on jotakin mieltä twerkkaamisesta, ja muustakin, mutta se on vain mielipide, ei siitä kannata itkua vääntää eikä olla puhumatta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Äänestäkää Emmaa.