BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain, että menevätköhän sinne kauppaan ihmisten keskelle, vai vasta kun kauppa on kiinni? Olisi kyllä aika hölmöä, jos normaaliin aukioloaikaan – mutta eivätkö nuo ihan "normikiskatkin" ole pahimmillaan jopa klo 23 asti auki?
Kuten on jo todella monessa kommentissa edellä todettu; Redin K -kaupat sulkeutuvat klo 22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira on kyllä kauheen tutun olonen, olen kyllä aivan varmasti nähnyt ja kuullut sitä aikasemmin jossain. Ja sekin on aikasemmin ollut telkkarissa, tuli ilmi siinä leikissä.. Ja olen Satakunnastakin kyllä, että en tiedä mistä on niin tuttu. Mutta jostain kyllä on "tuttu".
On itseään vanhemman oloinen, ja minä olen sitä vanhempi, että vois kuvitella että olen nähnyt esim 20 vuotta sitten, mutta se ei oo mahdollista, on ollut sillon lapsi vielä.
Äh, en tiedä.Musta tuntuu että se on ollut joskus Perussuomalaisten ehdokkaana tai jossain vaalityössä tms.
Mun mielestä Mira on kuin ilmetty Tiina Lymi ääneltään ja puhetyyliltään.
Toi Jukka hiplaa Eevistä peiton alla koko ajan vaikka Timo ja Kevin on ihan vieressä ja Kristiankin siinä takana.
Vierailija kirjoitti:
Toi Jukka hiplaa Eevistä peiton alla koko ajan vaikka Timo ja Kevin on ihan vieressä ja Kristiankin siinä takana.
Mitä sitten?
Narsistiville loukkaa Millaa, eikä välitä siitä. Vetoaa iskään. Milla lähti itkemään vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Ohos, senkös takia nyt vaihtuikin kuva toiseen huoneeseen?
Mä tykkään Timosta.
Aivan älytöntä veden tuhlausta😠
Tupu ihan täynnä Villeä!
Vierailija kirjoitti:
Narsistiville loukkaa Millaa, eikä välitä siitä. Vetoaa iskään. Milla lähti itkemään vessaan.
Mä en tajua miksi se välittää niin paljon. Mutta ehkä siksi, että on vielä niin nuori. Miksi jonkun vieraan uskovaisen mielipide voi olla hälle niin tärkeä.
Tupun seurassa muut aina vaivautuneita ja hiljasia. Ihme ettei saanut enempää ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Pikkuisen noloo porukan keskellä kuitenkin olla olevinaan salassa hiplamaassa ja käden liike näkyy peiton alta kuitenkin.
Milla itkee jo Villen takia.. Ville kommentoi kyllä rumasti Millan twerkkauksesta, vertasi sitä oman helikopterin pyörittämiseen..
Vierailija kirjoitti:
Eeviksen käsi livahti jukan haaraväliin viltin alla. Heti kääntyi kuvakulma.
Päivällä makaili pää Jukan haaruksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira on kyllä kauheen tutun olonen, olen kyllä aivan varmasti nähnyt ja kuullut sitä aikasemmin jossain. Ja sekin on aikasemmin ollut telkkarissa, tuli ilmi siinä leikissä.. Ja olen Satakunnastakin kyllä, että en tiedä mistä on niin tuttu. Mutta jostain kyllä on "tuttu".
On itseään vanhemman oloinen, ja minä olen sitä vanhempi, että vois kuvitella että olen nähnyt esim 20 vuotta sitten, mutta se ei oo mahdollista, on ollut sillon lapsi vielä.
Äh, en tiedä.Musta tuntuu että se on ollut joskus Perussuomalaisten ehdokkaana tai jossain vaalityössä tms.
Mun mielestä Mira on kuin ilmetty Tiina Lymi ääneltään ja puhetyyliltään.
Ääh, nyt mä sekotin! Siis tarkoitin Lotta Lindroossia enkä Lymiä. Sekoitan aina nuo naiset keskenään. Siis Mira on kuin Lotta Lindroos.
Näkyyköhän kauppareissu 24/7:ssa? 🤔
Voi luoja näitä muunsukupuolisia mielensäpahoittajia!
Miksi Eevis sai niin vähän ääniä? Ärsyttävä "älykkö".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeviksen käsi livahti jukan haaraväliin viltin alla. Heti kääntyi kuvakulma.
Päivällä makaili pää Jukan haaruksissa.
Ja Jukalla oli pää Eeviksen haaruksissa
tietääkö ville että kimmo on homo
Voiiiii... Ville kiihottui Millan twerkkauksesta, niin otti (tietysti) asiakseen kertoa mitä mieltä siitä on. Surullinen tapaus tämä mies, ei voi muuta sanoa.