BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tuossa nyt tapahtuu? Hölöttävät päällekkäin niin ei saa selvää.
Telkkarista kuului puhe keittiöstä hetken.
Vierailija kirjoitti:
miksi milla päättää kokkailut, kai joku muukin haluis joskus ruokaa laittaa, jotenkin alkanu ärsyttää sekin että ottanut keittiön valtiuuden.
Ihan yhdessä sopivat asiasta
Herranjumala emma hilpaa tuota oranssitukkaa
Vierailija kirjoitti:
miksi milla päättää kokkailut, kai joku muukin haluis joskus ruokaa laittaa, jotenkin alkanu ärsyttää sekin että ottanut keittiön valtiuuden.
No voi kyynel. Nuo ovat aikuisia ihmisiä, osaavat sanoa, jos haluaa kokata. Ja nuohan neuvottelevat ärsyttävyyksiin asti mitä ruokaa tehdään, esim. mitä riisiä syödään kanan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tuossa nyt tapahtuu? Hölöttävät päällekkäin niin ei saa selvää.
Telkkarista kuului puhe keittiöstä hetken.
Entä mikä se oli se eläinjuttu ennen sitä?
Ei Tarinaa pidä pois äänestää.
Hölmö, suulas, minä-minä- feministi on paras rokote feminismiä vastaan.
Onko emmalla ja tuolla oranssitukalla jotain hommailua kun äskön emma häntä kosketteli ja tuo oranssitukkainen (milla?) makasi häntä vasten?
Varmaan vuonna 2019 ei enää saisi edes noteerata tällaista asiaa, mutta musta on hauska juttu, että Kimmo on homo.
Se, että ei ole tuolla julistanut asiaa, mutta toisaalta ei ole myöskään salaillut sitä ( ennen taloa menoa antamassaan haastattelussa)on musta ehkä paras tapa.
Eihän heterotkaan kulje julistamassa, että " Olen hetero".
Toki ymmärrän, että moni homoseksuaali haluaa siksi puhua asiasta, että vielä on paljon epä- ja ennakkoluuloja ( kuten varmasti tämäkin, että ylipäätään otin asian puheeksi), mutta silti pidän tästä Kimmon tavasta kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt kun Helmeri ei uskaltanut tehdä varkaustehtävää. Voisi tippua sunnuntaina pois.
Mun mielestä Helmerin teko oli hyvä, ei varastanut yhteisestä pussista oman etunsa hyväksi. Oon jopa yllättynyt että Ville lähti tähän, pakkohan ei ollut.
Jaha. Ajatteletko lapsistakin, että ne jotka rosvo ja poliisi-leikissä haluavat rosvoiksi, ovat jotenkin huonompia kuin poliisiksi haluavat koska "pakkohan ei olisi". Helou tosikko.
No saa kai sitä olla siinäkin osallistumatta.
Ei tuo kerro Helmeristä mitään muuta kuin sen, että hän ei halunnut tässä vaiheessa tavoitella itselleen etua muiden kustannuksella. Jos Helmeri olisi saanut itselleen immuniteetin äänestykseen ja rahaa, niin se olis tarkoittanut että muiden viikkobudjetti ois ollut 2,80.
Kertoo Helmerista sen, ettei uskaltanut asettua muita vastaan, edes leikisti. Miksi se on mennyt bb taloon??
On lojaali ja joviaali kaikkien kaveri. Ajatteli varmaankin ryhmän etua sen kummemmin miettimättä, mitä sillä voisi itse saavuttaa. Sen sijaan sekatyömiehelle ei tuottanut suuria vaikeuksia heittäytyä tehtävään - veteli naruja mennen, tullen ja palatessa :D Pidän hyvin paljon molemmista, vaikkakin eri syistä!
Liekö Helmerillä heikko itsetunto kun haluaa miellyttää kaikkia? Sehän oli käytännössä isätön äitinsä kuolemaan saakka ja tullut "tuliaisena" Islannista, missä äitinsä oli matkalla. Niin on itse kertonut.
Mites mä en muista milloin häätöuhan alla olevat on aikaisemmilla kausilla ilmoitettu asukkaille? Toisaaltahan olis mielenkiintoista nähdä miten nimettyjen käytös muuttuu kun tietävät että pitäis pystyä nyt tuomaan itsensä "tykö" katsojille ja äänestäjille.
Ovatkohan eevis ja jukka jo panneet? Nythän sitä toimintaa ei näytetä. Yhtäkkiä noin läheiseksi tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa kakka haista kun tämä yksi täti ei tajua käydä suihkussa kuin kerran viikossa. Kuka mies sellaisen haluaa? Sienet housussa.
Alapään voi pestä vaikka bideesuihkulla. Tai kostutetulla paperilla. Hänhän on kertonut pesevänsä alapään useammin. Muualta tuskin sitä kakan hajua tulee. Niin, ja kommenttisi on jo ylikulunut.
Uskon, että mätä silli haisee jos alapäästä huolehditaan vain pyyhkimällä torttua kostealla nenäliinalla. Miksei voi pitää kunnolla hygieniastaan huolta ?
Musta rupee tuntumaan että sä haluaisit niistää nenäs siihen liinaan Eeviksen pyyhkäsyn jälkeen. Niin pidät aihetta tapetilla.
Bongasin Twitteristä tällaisen käyttäjän, joka on postaillut paljon klippejä talosta! 💖
toi eevis jotenkin näyttääkin haisevalta, nyt kun seisoo tossa. melkein tunnen hajun. kokoajan nyppiikin itseään.. makaa tai seisoo, aina sormi jossain ronkkimassa...hyi.
Vierailija kirjoitti:
Mites mä en muista milloin häätöuhan alla olevat on aikaisemmilla kausilla ilmoitettu asukkaille? Toisaaltahan olis mielenkiintoista nähdä miten nimettyjen käytös muuttuu kun tietävät että pitäis pystyä nyt tuomaan itsensä "tykö" katsojille ja äänestäjille.
Eikös aina aikaisemminkin asukkaat ole kutsuttu sohvalle, ja BB-ääni on kuuluttanut ”häätöäänestykseen joutuvat: Tarina ... ... ... Timo ... ja ... ... Emma”?
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa kakka haista kun tämä yksi täti ei tajua käydä suihkussa kuin kerran viikossa. Kuka mies sellaisen haluaa? Sienet housussa.
Jukka? Mieti mitkä bakteerit ja hajut tarttuvat sohvaan, kun Eevis viettää enimmäkseen ajastaan makoilemalla sohvalla. Bakteerit haisee, joten pesemätön römpsä monta kertaa päivässä wc-käymisten jälkeen alkaa haisemaan pahalle. Eeviksellä on luultavasti valkovuotoa ja jos saa eroottisia mieltymyksiä Jukasta, todellakin alkaa haisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös aina aikaisemminkin asukkaat ole kutsuttu sohvalle, ja BB-ääni on kuuluttanut ”häätöäänestykseen joutuvat: Tarina ... ... ... Timo ... ja ... ... Emma”?
Ja oli muistaakseni yleensä aina ekstran aikana. Ei siis mitään yhteyttä taloon, mutta näytetty suorana silloin juuri tuo tilanne. Joskus viikolla. Ehkä ke/ to.
Vierailija kirjoitti:
Eikös jotkut ostakkin haisevia pikkareita?
ville machoilee taas.. mikä paha poika se kuvittelee olevansa.
Tänks, enpä ole tämmösestä kuullutkaan. :)