Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
3881/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis ja Jukkis sopivat hyvin yhteen ihan vaan jo noiden lempinimiensä perusteella :DD

Jukkis sunnuntaina pois.

On tuolla turhempiakin eka ulkoistaa. Kuten vaikka Emma.

Vierailija
3882/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pettynyt kun Helmeri ei uskaltanut tehdä varkaustehtävää. Voisi tippua sunnuntaina pois.

Mun mielestä Helmerin teko oli hyvä, ei varastanut yhteisestä pussista oman etunsa hyväksi. Oon jopa yllättynyt että Ville lähti tähän, pakkohan ei ollut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3883/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsä tuo varastelu-tehtävä, että voi noinvain jättää tekemättä kuten Helmeri teki, ilman että tulee mitään seuraamuksia. Pöh, tylsä tyyppi, ei tuollaista jatkoon joka ei uskalla ottaa riskiä ja sukeltaa leikkiin mukaan.

Vierailija
3884/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pettynyt kun Helmeri ei uskaltanut tehdä varkaustehtävää. Voisi tippua sunnuntaina pois.

Mun mielestä Helmerin teko oli hyvä, ei varastanut yhteisestä pussista oman etunsa hyväksi. Oon jopa yllättynyt että Ville lähti tähän, pakkohan ei ollut. 

Jaha. Ajatteletko lapsistakin, että ne jotka rosvo ja poliisi-leikissä haluavat rosvoiksi, ovat jotenkin huonompia kuin poliisiksi haluavat koska "pakkohan ei olisi". Helou tosikko.

Vierailija
3885/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tiedotetaan Kimmon kuuluvan vähemmistöön? Onko taas tuulesta temmattua. Näytti kiinnostuneelta Mirasta.

Vierailija
3886/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nimeämiset menossa, kun kaikki ovat käyneet vuorotellen päiväkirjahuoneessa.

Vierailija
3887/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei Kimmo liehittele Keviniä jos kerran on homoseksuaali?

Herääkö heteron mielenkiinto pelkästään sen perusteella, että joku toinen on hetero, tuskin? Uskon, että kukaan tuolla ei ajattele Kimmoa homona, ellei hän itse sitä paljasta, sillä hänen olemuksessaan ei ole mitään homouteen viittaavaa. Olisikin mielenkiintoista nähdä Villen reaktio, jos hän saisi tietää, että Kimmokin on homo, koska hänellä on selvä ennakkokäsitys siitä, millaisia homot ovat ja kaikki eivät todellakaan ole sellaisia kuin Kevin, mahtaisi olla miettimisen paikka Jeesuksen apurille.

Itselleni tuli positiivisena yllätyksenä, että Kimmokin kuuluu vähemmistöedustukseen. Ei todellakaan mikään stereotyyppinen haku, mistä menee iso peukku castingin suuntaan! Mielenkiintoista seurata, paljastaako tätä suuntautumistaan missään vaiheessa talon asukkaille, vai arvaako mahdollisesti joku. Luulen, ettei kuitenkaan kysyttäessä alkaisi valehtelemaan, vaikka ei sitä tuolla ääneen julistaisikaan, kun suvaitsevaisuusajattelu oli esittelyn perusteella lähellä herran sydäntä.

Kyllä hänen suuntautumisensa on niin läpipaistavaa, että tuskin kukaan asukkaista pitää Kimmoa heterona.

Sinulla täytyy olla sisäänrakennettu röntgen tai sitten saat homoviboja sähkötolpistakin.

Ei oo muuta kuin hyvä homotutka. Mut kyllähän se nyt on kai muillekin melko selvää et Kimmo ei ole hetero.

Vierailija
3888/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos haluisin Mira, Anu, Ville, ehkä Milla ja Tupu. Muuten ok. 

Vierailija
3889/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tiedotetaan Kimmon kuuluvan vähemmistöön? Onko taas tuulesta temmattua. Näytti kiinnostuneelta Mirasta.

Voithan sä tietysti yhä sormettaa sitä kuvitellen, mutta se ei tule olemaan susta kiinnostunu

Vierailija
3890/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko laitetaan vetoa, että Ville saa vähintään 10 nimeämispistettä?

Vierailija
3891/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuulesta temmattua. Ketjua kun kahlaa taaksepäin, niin siellä on linkki Youtube-videoon, jolla itse kertoo seksuaalisesta suuntautumisestaan.

Vierailija
3892/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No homona voin kertoa, että kyllä tuo Kimmo gay-mies on.

Vierailija
3893/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppyhän se on mielessä mutta pannaan nyt ensin.

-Kristian

Vierailija
3894/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka pysyy sisukkaasti eeviksen vieressä, vaikka matamit puhuvat vegeruuasta.

nyt se alkaa iskemään emmaa, näytä hiukset, sullakin on kauniit hukset

Vierailija
3895/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevi on oman elämänsä Saga Noren ja Greta Thunberg.

Vierailija
3896/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevi on oman elämänsä Saga Noren ja Greta Thunberg.

Jep.

Timo Eevikselle: "Saitko nukuttua?"

Eevis: "No nyt sai ihan hyvin nukuttua ku ei tarvinnu olla siin välivuorossa ni se välivuoroha oli se kaikkei ranki just sillo niinku just sitä edellisen yönä mut."

Kaikki muut ihmiset vastaavassa tilanteessa: "Kiitos, sain. Entä itse?"

Vierailija
3897/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeva-Leena ssa ärsyttää tuo sen selittäminen, juurikin sen tyylinen ihminen että ei anna suun vuoroa, selittää vaan omaa juttuaan analysoiden perinpohjaisesti.

3898/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma voisi olla eka lähtijä, tuosta ei ole saatu vielä mitään irti. Sarjadeittailija voisi sitten olla seuraava lähtijä, ja sen jälkeen ehkä Tupu. Tällä kertaa ei pilata tätä äänestämällä ekana ulos kaikki hankalat henkilöt, eiks je?

Vierailija
3899/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis on paineessa. Ei ole oma itsensä. Jatkuvasti pieni hymyn kare kun puhuu. Rentoutuis nyt.

Vierailija
3900/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha. Ajatteletko lapsistakin, että ne jotka rosvo ja poliisi-leikissä haluavat rosvoiksi, ovat jotenkin huonompia kuin poliisiksi haluavat koska "pakkohan ei olisi". Helou tosikko.

No saa kai sitä olla siinäkin osallistumatta. 

Ei tuo kerro Helmeristä mitään muuta kuin sen, että hän ei halunnut tässä vaiheessa tavoitella itselleen etua muiden kustannuksella. Jos Helmeri olisi saanut itselleen immuniteetin äänestykseen ja rahaa, niin se olis tarkoittanut että muiden viikkobudjetti ois ollut 2,80.

Ketju on lukittu.