Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
37661/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka: "Pitäsköhän sua Kimmo panna kunnolla p*rseeseen ja sanoa että sano mua persuks"

Vierailija
37662/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka veikkasi, että Anu itkee tänään koska HERE WE GOOOOOO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37663/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka ei voi vetää kännejä kaverien kanssa, on jotenkin luihu, näin on moni ajattelija sanonut.

Ja minusta tarinakin esim hyvin voisi juoda ja rentoutua muiden kanssa. Humalassa ihmiset pääsevät jakamaan kaikki tuntonsa, siinä mitataan tosi ystävyys. Kaikki puhutaan halki, ja lopuksi jo halataan. Se on hyvä suomalainen tapa, vaikka nipottajien aliarvostama. Kunnon kännit, siinä maailma ja imapiiri paranee taikka jyvät erotellaan akanoista.

Krisukin sanoi just Miralle, ettei aluksi tykännyt siitä, nyt tykkää.

Vierailija
37664/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmi kehuu Anua lapsista ja Anu itkee.

Vierailija
37665/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten Anu Pystyy nauttimaan ja pitämään hauskaa, kun on viikkoja ollut erossa lapsista. En pystyisi ikinä. Tosi outo. 

Hän on tehnyt ratkaisunsa, eikä se kuulu muille kuin hänen perheelleen ja läheisilleen. Tunnetko itsesi jotenkin paremmaksi, kun tulet kertomaan tuollaista. Tympeää naisten syyllistämistä.

Ei tullut parempi olo. Yritin ajatella, miksi se ärsyttää ja satuttaa ja se ärsyttää ja satuttaa, koska mua jätettiin lapsena usein äitiä kaipaamaan. Kyllä Anusta on oikeus kommentoida kuten muista asukkaista. 

Jätä sen lapset rauhaan.

Olenko sanonut mitään pahaa hänen lapsista? En ole. IHMETTELIN, miten äiti pystyy iloitsemaan, kun on ollut viikkoja lapsista erossa. En ole haukkunut ketään ilkeillä nimillä eikä loukannut ketään. Jopa esim Anulla ei olisi syytä loukkaantua mun kommentista, kun hän ei ole tehnyt mitään väärin. Ja sori, myös Eevis on jonkun lapsi - hänet revittiin koko Suomen kansan edessä kappaleiksi - millaisia ilkeitä haukkumasanoja ja titteleitä hänestä keksittiin... Olitko silloin Eevistä puolustamassa? Minä olin. Joo, hän on aikuinen ihminen, mutta myös hänellä on läheiset.  En koe, että mun kommentti oli mitenkään ilkeä. Lähinnä kiinnosti, että miten jotkut äidit pystyvät siihen, mihin Anu.  Oi, anteeksi, Anua ei voi kommentoida. Kaikkia muita voi haukkua ja repiä kappaleiksi. 

Anun kaveri tai sukulainenko siellä alkaa hiljentämään aiheellista kritiikkiä. Kukaan ei ole lapsista puhunut pahaa. Jukisuus tuo varjopuolensa,kritiikki on vain kestettävä.Keskustelu on ollut asiallista.

Kiitos. En halua missään nimessä loukata lapsia ja valitsin juuri sen takia huolellisesti sanoja. 

Vierailija
37666/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri melekone perseennuolija pikku hiprakassa

Vierailija
37667/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten Anu Pystyy nauttimaan ja pitämään hauskaa, kun on viikkoja ollut erossa lapsista. En pystyisi ikinä. Tosi outo. 

Hän on tehnyt ratkaisunsa, eikä se kuulu muille kuin hänen perheelleen ja läheisilleen. Tunnetko itsesi jotenkin paremmaksi, kun tulet kertomaan tuollaista. Tympeää naisten syyllistämistä.

Ei tullut parempi olo. Yritin ajatella, miksi se ärsyttää ja satuttaa ja se ärsyttää ja satuttaa, koska mua jätettiin lapsena usein äitiä kaipaamaan. Kyllä Anusta on oikeus kommentoida kuten muista asukkaista. 

Jätä sen lapset rauhaan.

Olenko sanonut mitään pahaa hänen lapsista? En ole. IHMETTELIN, miten äiti pystyy iloitsemaan, kun on ollut viikkoja lapsista erossa. En ole haukkunut ketään ilkeillä nimillä eikä loukannut ketään. Jopa esim Anulla ei olisi syytä loukkaantua mun kommentista, kun hän ei ole tehnyt mitään väärin. Ja sori, myös Eevis on jonkun lapsi - hänet revittiin koko Suomen kansan edessä kappaleiksi - millaisia ilkeitä haukkumasanoja ja titteleitä hänestä keksittiin... Olitko silloin Eevistä puolustamassa? Minä olin. Joo, hän on aikuinen ihminen, mutta myös hänellä on läheiset.  En koe, että mun kommentti oli mitenkään ilkeä. Lähinnä kiinnosti, että miten jotkut äidit pystyvät siihen, mihin Anu.  Oi, anteeksi, Anua ei voi kommentoida. Kaikkia muita voi haukkua ja repiä kappaleiksi. 

Eevis oli talon asukas, Anun lapset eivät ole.

Anu on.

Vierailija
37668/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinan mielestä Tupu on ihanan eloisa ikäisekseen ja hän haluaisi tavata enemmän hänen kaltaisia (ja ikäisiä ihmisiä). 😂 ei Hel... millainen stereotyyppinen käsitys Tarinalla on keski-ikäisistä. Itse olen kohta 50 v ja kaukana Tupun tyylistä ja luultavasti elämästäkin.

Kevinin kommentti muutama päivä sitten oli vähän vastakkainen. Tupu: haluan palata ulkomaailmaan samana Tupuna kuin taloon tulinkin. Kevin: no arkkuun sitten vaan ja menoksi...

Vierailija
37669/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Kevin murjottaa?

Koska ei saanut leikkiä ainoana miespillua.

Vierailija
37670/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jukka puhui miran pussaamisesta saunassa, mira huusi vitsillä "Jeeee!"

Jukalla on aina seksi mielessä, selittää asioita mistä kiihottuu. ilmeisesti myös shemalet kiihottavat häntä, mutta ei kiihotu miehistä tms.

Vierailija
37671/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman paskin saunakamera. Jopa joskus 2005 oli parempi.

Vierailija
37672/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmi siellä vuorostaan ylistää Tupua " sä oot niin rauhoittava, sun kaa voi puhua vaikka hiivasta" :D 

Tästä tulee jokseenkin ällöttävä mielikuva.

Vierailija
37673/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin nyt on Jukalla seksijuttuja, ällö tyyppi. Mitalla on kuulemma täydelliset tissit.

Vierailija
37674/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Krisu suuteli KIMMOA?

Vierailija
37675/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo Kimmonkin käsitys on, että persuja äänestävät eivät tietäisi asioista mitään? Tällä palstalla näkee samaa, ihan kuin persuja äänestävät muka eivät tietäisi mitä äänestävät.

No kyllähän se totta on valitettavan suurelta osalta. Kun ainoa syy äänestää Huhtasaarta on se että se on hyvännäköinen....

Niin Kimmo on oikeassa, peruspersu äänestäjä ei ymmärrä minkään muun kuin m a m uläyhäksen päälle ja äänestää sen mukaan. Kysypä niiltä muuta niin .menee sit.i siihen eikö edes kiinnosta.

Eli siis Krisu, Mira ja Jukka ovat tuollaisia sinusta? Minä en kyllä ole kuullut mitään mamuläyhäystä kertaakaan heiltä.

Niin. Eniten m...hanmuutto- (ja työttömyys)vastaisuutta olen kuullut Krisun suusta.

Vierailija
37676/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisun ja Kevinin kauppakäynti tehokad. Tyypeillä vauhti päällä.

Vierailija
37677/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu yllättyi Kimmon pehmeistä huulista tai toisinpäin.

Vierailija
37678/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville nukkuu kuin pieni porsas

Vierailija
37679/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen fiilisrinki mikä nyt on paljussa menossa on aivan turha kun osa porukasta on tähdessä tuubassa ja osa selvinpäin.

Vierailija
37680/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi yönä Helmeri panee Tupua ja Kimmo Miraa.

Ketju on lukittu.