Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi lähetys, miten pakkaan painavat pimennysverhot?!

Vierailija
29.11.2024 |

joku osti!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin tyhjä pahvilaatikko tai siisti kääre jonka sisälle verhot voisi pakata lähetyksen ajaksi. Emt.

Vierailija
2/11 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kummalle tulee lähetyskulut? Myit verhot kympillä ja maksat lähetyksestä 15€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikko, mielellään aika sopivan kokoinen ja hyvin suljettu. Painavat verhot kyllä rikkovat pussit ja paperikääreet. Onnea kaupoista!

Vierailija
4/11 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita laatikoita saa kaupoista tai ravintoloista. Siis niitä, missä tulee tavaraa liikkeisiin. 

Vierailija
5/11 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskosta sopivaan muovipussiin sisälle, vedä pakkausteippiä ympäri, että pysyy muodossaan, ja laita toiseen pussiin, jonka myös teippaat.

Vierailija
6/11 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka avuton pitää olla, jos ei itse keksi tällaista asiaa?

Vierailija
7/11 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin muovipussiin ja sitten pahvilaatikkoon tai paperiseen lähetyspussiin. Vaikka paperikassista voi askarrella lähetyspussin. Tai tapetinjämästä. 

Vierailija
8/11 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla uusi täällä? Ei niin yksinkertaista asiaa olekaan jota ei voisi vauvalla kysyä. 😄

Vierailija
9/11 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla uusi täällä? Ei niin yksinkertaista asiaa olekaan jota ei voisi vauvalla kysyä. 😄

En todellakaan ole uusi täällä. Ja juuri siksi jaksaa hämmäsyttää tämä nykytrendi, jossa kysymykset vauvapalstalla ovat tasoa "miten saan levitettyä Oivariinia leivän päälle". Lisäksi ihmetyttää tuo typeristä typerin tapa laittaa emoji joka helkkarin viestiin. 

Vierailija
10/11 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole uusi täällä. Ja juuri siksi jaksaa hämmäsyttää tämä nykytrendi, jossa kysymykset vauvapalstalla ovat tasoa "miten saan levitettyä Oivariinia leivän päälle". Lisäksi ihmetyttää tuo typeristä typerin tapa laittaa emoji joka helkkarin viestiin. 

Elämä on ihmeitä täynnä. 😊 Ja niin myös vauvapalsta.  😊

Vierailija
11/11 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on idi ootteja täynnä. 😊 Ja niin myös vauvapalsta.  😊

Näinpä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi