BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kyllästyttää tämä keliakiasta vouhkaaminen. Mun mies on laktoosi-intorantti ja pierut on oksettavan hajuisia jos syö laktoosimaitoa ja niitä jatkuu tuntikausia. Silti jos tulee eteen joku mielenkiintoinen ruoka, sitten eletään sen mädän munan ja ruikun katkussa hetken aikaa. Miksi ruoka-asioissa pitää olla niin ehdoton aina. Kun Anu ei kerran ole ole keliaakikko vaikka vatsa toimiikin paremmin gluteiinittomalla, niin antakaa nyt härregud vähän ihmiselle armoa. Ette te istu myöhemmihn pöntöllä maksamassa hintaa. Antakaa aikuisen ihmisen päättää itse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi milla sanoii ettei voi juoda olutta?
Tuntuu keksivän itselleen kaikkia olemattomia rajotteita "en voi syödä sitä, en voi juoda tätä, olen tiedostava juntti".kokoajan pitää toitottaa, silti aina syömässä ja juomassa ensimmäisenä.
Millalla on keliakia, pitää ainakin olla gluteenitonta olutta että voisi juoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
muut vetää olutta ja tupakkaa, tarina vetää spagettia.
Suht epäkohteliasta. Kattaus ja grilli pihalla kielii, että ruokaa on tulossa..
Tarinallapa on omat ruoka-ajat. Sano Villelle, että usko mua syön sitten myöhemminkin.
Miten se jaksaa syyä koko ajan?!😄
Se näyttää syöneen itselleen jo varsinaisen pötsin...
Vierailija kirjoitti:
En laittaisi jukkaa vielä pois, mielestäni tehtävissä mukana 100% ja laivatehtävässä laittoi kunnolla itsensä likoon ja oli yksi hauskimmista. Jompi kumpi tarina tai Ville sunnuntaina pois vaikka kumpaakaa vastaan ei mitään pahaa. Tarina antaa äänensä aina mielenkiintoisimmille hahmoille, Ville ja Jukka niille jotka eivät niin tuo itseään julki, siitä syystä laittaisin tarinan ulos. Näin häätöääniä tulisi jatkossa esim. Tupulle ja Anulle jotka eivät mielestäni hirveästi kiinnosta..
Mä tykkään myös Jukan ja Helmerin ystävyydestä. Niillä on hyvä keskinäinen kemia, kun Krisu ei ole paikalla.
Hyvät keskinäiset läpät ja veljeys. Se on toveruutta, eikä jatkuvaa säätöä.
Jukkaa ei ole vielä nähty. Odotan kasvutarinaa hänen kohdalla.
Tarina on nähty.
Aiku noilla hauskaa. Ihanaa.
Miksi Kevinille ei kelvannut mekko? Kohta varmaan taas valittaa kun hetero-krisulla on mekko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu keksivän itselleen kaikkia olemattomia rajotteita "en voi syödä sitä, en voi juoda tätä, olen tiedostava juntti".kokoajan pitää toitottaa, silti aina syömässä ja juomassa ensimmäisenä.
Mutta maistoi silti...
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyttää tämä keliakiasta vouhkaaminen. Mun mies on laktoosi-intorantti ja pierut on oksettavan hajuisia jos syö laktoosimaitoa ja niitä jatkuu tuntikausia. Silti jos tulee eteen joku mielenkiintoinen ruoka, sitten eletään sen mädän munan ja ruikun katkussa hetken aikaa. Miksi ruoka-asioissa pitää olla niin ehdoton aina. Kun Anu ei kerran ole ole keliaakikko vaikka vatsa toimiikin paremmin gluteiinittomalla, niin antakaa nyt härregud vähän ihmiselle armoa. Ette te istu myöhemmihn pöntöllä maksamassa hintaa. Antakaa aikuisen ihmisen päättää itse.
Keiakiaan on vain yksi hoito ja se on gluteeniton ruokavalio.
Muut gluteenin välttelijät voi tehdä kuten haluaa, mutta keliakiassa ei ole vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kevinille ei kelvannut mekko? Kohta varmaan taas valittaa kun hetero-krisulla on mekko.
Mahtaakö löytyä koossa 190 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole keliakia. Itse sanoi, että testeissä ei löytynyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Harmittavaa Kevinin puolesta, että hänelle annetaan koko ajan miesten vaatteita. Big Brother-tuotanto tienaa rahaa asukkaiden erikoisuuksilla ja mielenkiintoisuudella, esimerkiksi Kevinin muunsukupuolisuudella, ja sen sijaan, että BB kunnioittaisi tätä hyväksikäytön suhdetta, BB antaa Kevinille koko ajan Luhdan miesten vaatteet ja nahkahousut Dirndlin sijaan. Okei, Kevin on pitkä, mutta L/XL-Dirndl kauluspaidan kanssa olisi varmasti mahtunut Kevinille, ja niitähän saa kiristettyä! Tympeää sukupuolittamista. Ei tosin ihmetytä bilehomolta kuten Cristal, he ovat todella vanhanaikaisia ajatuksissaan ja vihamielisiä niin lesboja kuin muunsukupuolisia ja transseksuaaleja kohtaan.
Jos Kevin vaatii muilta suvaitsevuutta niin hän varmaan suvaitsee itse tilanteen että joutuu pukemaan miesten vaatteita.
Siellä se Jukka jo esittää kututanssia Miralle
Helmerikin posket punaisina kaksin käsin vetää olutta kitusiinsa. Ville toimii grillimestarina.
”Joo ja äiskä korjaa henkselit :D.”[/quote]
Hei...sen äiti on kuollu....
Tiedoksi kaikille av-mammoille: se on Oktoberfest, ei Octoberfest.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
muut vetää olutta ja tupakkaa, tarina vetää spagettia.
Suht epäkohteliasta. Kattaus ja grilli pihalla kielii, että ruokaa on tulossa..
Tarinallapa on omat ruoka-ajat. Sano Villelle, että usko mua syön sitten myöhemminkin.
Miten se jaksaa syyä koko ajan?!😄
Se näyttää syöneen itselleen jo varsinaisen pötsin...
Miksi Tarina käärii kaikki paitansa noin että läskimakkara näkyy??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keiakiaan on vain yksi hoito ja se on gluteeniton ruokavalio.
Muut gluteenin välttelijät voi tehdä kuten haluaa, mutta keliakiassa ei ole vaihtoehtoja.
Tiedetään. Kuten myös tiedetään ettei Anu ole keliaakikko.
Miksi hänen pitäisi laihduttaa? Luuletko että kaikki muut seurustelevat ja raskaana olevat on jotain laihoja ruipeloita?