Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
36801/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinalla on oikeasti joku syvempi ongelma. Ei kestä tasaisen hyväntuulista eloa, vaan hänen on pakko luoda konflikteja. Muuthan tuosta kärsii.

Vierailija
36802/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina saisi ihan ehdottomasti alkaa kasvaa aikuiseksi, kasvattaa itselleen paksumman nahan sen suhteen, mitä muut hänestä ajattelee,ja lopettaa turha itsensä analysointi. Tuo Tarinassa ottaa päähän, että joka helkkarin viikko hän järjestää jonkun mielensäpahoittamis purkukeskustelun, niin kuin nytkin on joku hiton dilemma taas käsittelyssä. Lapsellinen.

Kyllä tuossa on kyse jostain muustakin. Tarinan pakko kehittää jokin konflikti, kun jonkin aikaa on ollut sopuisaa.

Kokee uhkaksi sen, että porukka on hyvällä tuulella, ja ettei olekkaan samalla moodilla itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36803/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vois tulla ne bileet ja tuo Tarinan lässytys alkaa tympäistä jopa minua, vaikka olen halunnut pitää Tarinan talossa.

Ulko-ovi piti äsken laittaa kiinni, eli kohta on sauna.

Vierailija
36804/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei nää nykynaiset oikein s--tana ymmärrä paikkaansa!" taas sellaista hauskaa läppää Krisulta.

Melkoinen tosikko oot jos et ymmärrä et se oli ihan oikeasti leikkiä.

Mistä ihmiselle tulee mieleen heittää sovinistista leikkiä, jos hän ei halua edistää sovinismia?

Miten ihmiselle tulee mieleen olla niin vitun tosissaan kaikesta??!

Oikeesti, kaikesta voi repiä huumoria, ihan kaikesta!

Niin voi... mutta mitä "huumoria" on vain muka-sarkastisesti todeta, että toinen sukupuoli on toisen alapuolella? Rasistiset vitsit sentään tajuan, koska niissä on jokin logiikka.

Turpa kiinni ja takasin keittiöön!

Tässä esimerkki vitsailusta, jota käytetään ilkeilytarkoitukseen. Suuri osa koulukiusaamisestakin tapahtuu huumorin keinoin. Se että ylipainoista luokkatoveria haukutaan nauraen lyllertäjäksi, on varmaan mielestäsi okei, koska se on huumoria. Eli kiusaaminen olisi kai väärin ainoastaan silloin, jos ylipainoinen kannettaisiin vakavalla ilmeellä komeroon hakattavaksi? Sekin vain hassu läppä, jos potkijat nauravat samalla.

Vierailija
36805/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks tuolla tupulla on aina tuo kiinanpalatsikoira kampaus🤭

Tupu haluaa söpöstellä.

Vierailija
36806/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihminen jaksaa puhua koko ajan itsestään. Paha narsisti tuo Tarina. En jaksa yhtään kuunnella. Toivottavasti lentää ulos.

Vierailija
36807/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä toi oli kerrankin hyvä ja asiallinen keskustelu jossa keskusteltiin molemmin puolin kunnoittavasti toista kohtaan.

Vierailija
36808/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meinaatte, pussaavatko Anu ja Helmeri tänään? :)

Vierailija
36809/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihminen jaksaa puhua koko ajan itsestään. Paha narsisti tuo Tarina. En jaksa yhtään kuunnella. Toivottavasti lentää ulos.

Miten noi muut asukkaat pystyy olemaan käskemättä Tarinan sulkea turpansa? Mä en pystyis.

Vierailija
36810/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämättömän epäkunnioittavaa, ekana pyytää Miraa laittamaan ja sitten laittaa ite kuitenki noi tötteröt vaikka oli aivan mahtava Miran tekemä kampaus. Tupu osaa itse parhaiten!

Vierailija
36811/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on Anusta kiinni, kyllä. Nyt otetaan Helmeristä mittaa...

Vierailija
36812/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa selkeän eron siinä, miten nais- ja miesasukkaita arvostellaan:

Naisasukkaita: Tulkitaan rivien välistä sanoille mitä kieroimpia merkityksiä, keksitään omasta päästä mitä motiiveja ja aikomuksia heillä on, käyttäen todisteina jotain neutraalia käytöstä. Mielikuvitusta todella käytetään.

Miesasukkaita: Selitetään kaikki puutteet inhimilliseksi ja normaaliksi käytökseksi.

Vierailija
36813/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi jo aika pussata. Toivottavasti Helmeri ei muutu siitä vielä punaisemmaksi.

Vierailija
36814/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä purkkeja nuo varastohyllyt on täynnä..papujako?

394

Vierailija
36815/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei nää nykynaiset oikein s--tana ymmärrä paikkaansa!" taas sellaista hauskaa läppää Krisulta.

Melkoinen tosikko oot jos et ymmärrä et se oli ihan oikeasti leikkiä.

Mistä ihmiselle tulee mieleen heittää sovinistista leikkiä, jos hän ei halua edistää sovinismia?

Miten ihmiselle tulee mieleen olla niin vitun tosissaan kaikesta??!

Oikeesti, kaikesta voi repiä huumoria, ihan kaikesta!

Niin voi... mutta mitä "huumoria" on vain muka-sarkastisesti todeta, että toinen sukupuoli on toisen alapuolella? Rasistiset vitsit sentään tajuan, koska niissä on jokin logiikka.

Turpa kiinni ja takasin keittiöön!

Tässä esimerkki vitsailusta, jota käytetään ilkeilytarkoitukseen. Suuri osa koulukiusaamisestakin tapahtuu huumorin keinoin. Se että ylipainoista luokkatoveria haukutaan nauraen lyllertäjäksi, on varmaan mielestäsi okei, koska se on huumoria. Eli kiusaaminen olisi kai väärin ainoastaan silloin, jos ylipainoinen kannettaisiin vakavalla ilmeellä komeroon hakattavaksi? Sekin vain hassu läppä, jos potkijat nauravat samalla.

Nyt on väärä foorumi uhriutumiselle, ja annettiinko lupa poistua keittiöstä?!

Vierailija
36816/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi jo Tarinan ymmärtävän ettei noilla jaaritteluilla säälipisteitä heru..

Vierailija
36817/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Tarina jauhaa tuosta koska sitä vaivaa taas kerran nimetyksi tuleminen ja haluaa lähteä hyvillä mielin juhlimaan. Mutta ei nyt ehkä ihan paras bileiden lämmittelyaihe ole tosiaankaan. Muuten olen sitä mieltä että parempi jauhaa tämä aihe pois alta nyt eikä kännissä. Tosin Tarina ei aio juoda, joten onhan toi aika ruutitynnyri kun aletaan puhua totuuksia.

Vierailija
36818/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämättömän epäkunnioittavaa, ekana pyytää Miraa laittamaan ja sitten laittaa ite kuitenki noi tötteröt vaikka oli aivan mahtava Miran tekemä kampaus. Tupu osaa itse parhaiten!

Tupu näytti mielestään varmastikin vanhalta siinä kampauksessa, vai? 

Vierailija
36819/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu nyt tuotanto!!! Minkä takia Tarina tulee kumpaankin kameraan koko ajan, lähtee kohta 247 helvettiin jos ei lopu tuo kikkailu.

Vierailija
36820/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihminen kyllä löytää syyn, jos se vaan haluaa olla tykkäämättä musta. Se ei oo mun teoista kii." Viisaita sanoja Keviniltä.

Ketju on lukittu.