BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Tarina saisi ihan ehdottomasti alkaa kasvaa aikuiseksi, kasvattaa itselleen paksumman nahan sen suhteen, mitä muut hänestä ajattelee,ja lopettaa turha itsensä analysointi. Tuo Tarinassa ottaa päähän, että joka helkkarin viikko hän järjestää jonkun mielensäpahoittamis purkukeskustelun, niin kuin nytkin on joku hiton dilemma taas käsittelyssä. Lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo jo odottaa bileitä viideltä ja kyllähän noiden pitäisi tietää milloin aurinko laskee tähän vuodenaikaan ja siitä päätellä??
Nii, justhan ne 5 minuuttia sitten arveli että kello on 17 tai 17.15.
Auringon laskettuako ne bileet voi vasta alka? ite oon kyl tenuttanu jo pari tuntii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden lapsuudenystävän äiti on ihan ku Tupu, saman ikänenkin. Olemus olevinaan rento ja hauska mut todellisuudessa äärettömän ilkeä ja katkera. Muka vitsin lomassa saattaa piikitellä tosi ilkeestikin, tai sit just tollain tulee vaan ja alkaa läyhään jostain asiasta aivan ku olis siihen oikeutettu.
Tuollaisia on pilvin pimein, esim hoitoalalla vanhemmat hoitajat.
Tolleen se puhu Tupukii 20v sitten.😁
Niin, no itse olen 47-vuotias, enkä millään tavalla hyväksy nuorten naisten vähättelyä.
No mut odota ihan rauhassa vajaa kymmenen vuotta niin itse olet se vähättelyn ja nimittelyn kohde niitten nuorempien taholta. Voit olla nyt jo...,et vaan itse tiedä sitä.😁
Onpa vainoharhainen ja negatiivinen tapa ajatella. Ei ihme, jos tuollaiset ihmiset muuttuvat katkeriksi ja ilkeiksi.
No mut sitähän nämä tämän sivun Tupun mollaajat juurikin tekevät, mollaavat itseään vanhempaa naista kateuksissaan Tupun bbtaloon pääsyn takia.
Kaikki Tupun tekemiset ruoditaan mollataan ja valehdellaan lisäksi jos ei tekemisistä tarpeeksi nälvittävää löydy.Tässähän puututtiin Tupun tavasta ilkeillä talon naisille. Ei siinä ole mitään kadehdittavaa. Ainostaan todella huonoa käytöstä Tupulta. Itse vanhempana naisena en voi sietää tuollaista. Päinvastoin, koen että kypsempänä naisena voin tukea nuorempia naisia, joihin kohdistuu nykypäivänä lukuisia, miltei kohtuuttomia vaatimuksia.
Mitä se Tupu on ilkeillyt?
Vierailija kirjoitti:
Krisu sekoitti noihin sormi p**ssä juttuihin jo että koko perhe voi leikkii noita leikkejä saunassa niin Ville karjaisi että tässä menee hänen raja että lapset ja sormi p**ssä ja oli oikeasti todella tuohtunut. Ihan idiootti läppää oli.
Sellaista se on. Joskus kuulee idioottia läppää. Elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei nää nykynaiset oikein s--tana ymmärrä paikkaansa!" taas sellaista hauskaa läppää Krisulta.
Melkoinen tosikko oot jos et ymmärrä et se oli ihan oikeasti leikkiä.
Mistä ihmiselle tulee mieleen heittää sovinistista leikkiä, jos hän ei halua edistää sovinismia?
Miten ihmiselle tulee mieleen olla niin vitun tosissaan kaikesta??!
Oikeesti, kaikesta voi repiä huumoria, ihan kaikesta!
Niin voi... mutta mitä "huumoria" on vain muka-sarkastisesti todeta, että toinen sukupuoli on toisen alapuolella? Rasistiset vitsit sentään tajuan, koska niissä on jokin logiikka.
Turpa kiinni ja takasin keittiöön!
Vierailija kirjoitti:
Tarina saisi ihan ehdottomasti alkaa kasvaa aikuiseksi, kasvattaa itselleen paksumman nahan sen suhteen, mitä muut hänestä ajattelee,ja lopettaa turha itsensä analysointi. Tuo Tarinassa ottaa päähän, että joka helkkarin viikko hän järjestää jonkun mielensäpahoittamis purkukeskustelun, niin kuin nytkin on joku hiton dilemma taas käsittelyssä. Lapsellinen.
Nyt se jo taas itkee..... Jukka lähtee sunnuntaina, mutta samalla oven avauksella vois poistua tuo mielensäpahoittaja, ikuinen loukkaantuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden lapsuudenystävän äiti on ihan ku Tupu, saman ikänenkin. Olemus olevinaan rento ja hauska mut todellisuudessa äärettömän ilkeä ja katkera. Muka vitsin lomassa saattaa piikitellä tosi ilkeestikin, tai sit just tollain tulee vaan ja alkaa läyhään jostain asiasta aivan ku olis siihen oikeutettu.
Niin, no itse olen 47-vuotias, enkä millään tavalla hyväksy nuorten naisten vähättelyä.
No mut odota ihan rauhassa vajaa kymmenen vuotta niin itse olet se vähättelyn ja nimittelyn kohde niitten nuorempien taholta. Voit olla nyt jo...,et vaan itse tiedä sitä.😁
Onpa vainoharhainen ja negatiivinen tapa ajatella. Ei ihme, jos tuollaiset ihmiset muuttuvat katkeriksi ja ilkeiksi.
No mut sitähän nämä tämän sivun Tupun mollaajat juurikin tekevät, mollaavat itseään vanhempaa naista kateuksissaan Tupun bbtaloon pääsyn takia.
Kaikki Tupun tekemiset ruoditaan mollataan ja valehdellaan lisäksi jos ei tekemisistä tarpeeksi nälvittävää löydy.Tässähän puututtiin Tupun tavasta ilkeillä talon naisille. Ei siinä ole mitään kadehdittavaa. Ainostaan todella huonoa käytöstä Tupulta. Itse vanhempana naisena en voi sietää tuollaista. Päinvastoin, koen että kypsempänä naisena voin tukea nuorempia naisia, joihin kohdistuu nykypäivänä lukuisia, miltei kohtuuttomia vaatimuksia.
Ja noistakin muka ilkeilyistä on suurin osa pelkkää puppua ja valetta.
Nää ehtii nukahtaa ennen ku bileet alkaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt se jo taas itkee..... Jukka lähtee sunnuntaina, mutta samalla oven avauksella vois poistua tuo mielensäpahoittaja, ikuinen loukkaantuja.
Tuo voi myös olla piiloyritys vaikuttaa katsojien ääniin, järjestää itsensä aina jonkun dilemman äärelle, kun on häätöuhan alla, että saa omilla sanoillaan vaikuttaa mielipiteisiin. Hallaa tuo vain tekee.
Paneekohan Hemuli ja Anu tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu sekoitti noihin sormi p**ssä juttuihin jo että koko perhe voi leikkii noita leikkejä saunassa niin Ville karjaisi että tässä menee hänen raja että lapset ja sormi p**ssä ja oli oikeasti todella tuohtunut. Ihan idiootti läppää oli.
Sellaista se on. Joskus kuulee idioottia läppää. Elämä jatkuu.
Ei jatku ennenkuin fiilisrinki on pidetty
Krisu on taas jurrissa oma itsensä..
Ilmankos nuo Eeviksen kanssa tuli juttuun kun molemmilla noita ällöjuttuja!
Krisua ei taas jaksais kuunnella jurrissa kun läyhää ja on kaksinaamainen!!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuossa on kyse jostain muustakin. Tarinan pakko kehittää jokin konflikti, kun jonkin aikaa on ollut sopuisaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhä useampi ihminen saisi opetella analysoimaan itseään. Eri asia sitten, missä tilanteissa sitä anylysointia kannattaa käydä ääneen.
Tarina on hyvin kiinnostunut henkisestä kasvusta, tätä hän korosti myös esittelyvideossaan. Eli älä huoli, hän tulee kasvamaan - paljon enemmän kuin ne, jotka pitävät itseään jo valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Ville on liian tosikko. Ja paljasti heti kuinka sairas on mieleltään itse.
Normaali ihminen ei ajattele tuosta läpästä heti tosi intensiivisesti ja seikkaperäisesti ja eläväisesti miten sitä käytännössä leikitään.
Ville näki heti tilanteen sielunsilmillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo voi myös olla piiloyritys vaikuttaa katsojien ääniin, järjestää itsensä aina jonkun dilemman äärelle, kun on häätöuhan alla, että saa omilla sanoillaan vaikuttaa mielipiteisiin. Hallaa tuo vain tekee.
Hyvinhän tuo ainaki latistaa tän hetken tunnelman, tuo Tarinan lässytys,,hooohh hoih. BB vois kääntää kamerat pois tuosta keskustelusta, ei enää yhtään Tarinalle huomiota.
Milla näyttää siltä, että nukahtaa kohta pystyyn kun joutuu kuuntelemaan tarinaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 54v. ja minua kuvottaa seurata Tupun käytöstä. Tulee tosiaan mieleen Aden kaudelta se samaa ikäluokkaa oleva läyhääjä.
Miks tuolla tupulla on aina tuo kiinanpalatsikoira kampaus🤭
Niin voi... mutta mitä "huumoria" on vain muka-sarkastisesti todeta, että toinen sukupuoli on toisen alapuolella? Rasistiset vitsit sentään tajuan, koska niissä on jokin logiikka.