BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Yorkchirenterrieri Kekkonen, painoa 3kg 😄
Mitäs täällä tuumittiin myrkkysyöttäjästä?
Mä en tykkäsi olla tuolla jos joka viikko joutuu häätöön ja aina selviäisi ja olla sitten noiden kanssa inhokkina😧
Nielaistuna tuollainen hiuslenkki voi olla todellinen vaara suolistossa. Jos joku on sen tahallaan taikinaan laittanut, tulisi tuo asukas poistaa välittömästi talosta.
Krisu haluaa koiran. Joku sanoi että se on iso vastuu, puhu ensin tyttöystävän kanssa. Krisu sanoo että ei kun hän ostaa itselleen lahjaksi. Jukka sanoo että narttukoirat on vaikeampia kuin uroskoirat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupu tekee taas gourmet sämpylöitään.
Taas? Eiks se sanonu taikinaa laittaessaan, että eka kertaa hänen vuoro tehdä sämpylöitä talossa.
On varmaan hyviä, kun joukossa on aamupuuron jämät. Ei siinä muuten mitään, mutta kun siinä puurossa on aina niin reilusti sokeria. No toivotaan ettei maistu pullalta nämä Tupun herkkusämpylät.
Vierailija kirjoitti:
Nuo hellureit eivät arvosta eläimiä vaan katsovat että ihminen määrää.
No niinhän se pitäisi ollakin, että ihminen määrä eläintä, varsinkin kotieläintä. Ei ole esim. koiran eduksi, jos koira on ottanut ihmisestään määräysvallan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkäsi olla tuolla jos joka viikko joutuu häätöön ja aina selviäisi ja olla sitten noiden kanssa inhokkina😧
Näin kävi ekalla kaudella Pertulle. Tuli kuitenkin voittajana ulos talosta😊.
Vierailija kirjoitti:
Anu hieroo Helmerin kasvoja. Aiku ihanaa.
Varmaan tekee gutaa.
Mun mielestä tota on kiusallista katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Krisu haluaa koiran. Joku sanoi että se on iso vastuu, puhu ensin tyttöystävän kanssa. Krisu sanoo että ei kun hän ostaa itselleen lahjaksi. Jukka sanoo että narttukoirat on vaikeampia kuin uroskoirat.
kaikki voi seuraa tätä ruudun ilmaisesta youtube-lähetyksestä mutta kiitos silti
Vierailija kirjoitti:
Anu syö sämpylää lautaselta lusikan kanssa :o
Anu ei syö sämpylää, vaan jotain gluteenitonta vuokassa paistettua.
Vierailija kirjoitti:
Nielaistuna tuollainen hiuslenkki voi olla todellinen vaara suolistossa. Jos joku on sen tahallaan taikinaan laittanut, tulisi tuo asukas poistaa välittömästi talosta.
Voi tosiaan aiheuttaa esim suolen kiertymisen ja sitä kautta kuolion tai tukoksen suolistoon.
Onko Jukka lestaperheestä kun paljon sisaruksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tekee gutaa.Mun mielestä tota on kiusallista katsoa.
Milloin luulette että Helmeri upottaa nuijansa Anun mellaan?
Ha ha Anu antoi 2 nimeämispistettä Millalle, koska sillä on paljon rahnoja..... ;)
Vierailija kirjoitti:
Onko Jukka lestaperheestä kun paljon sisaruksia?
Tuskin, ei vailuta lestakasvatuksen saaneelta. On todella yleistä, että perheessä on paljon lapsia ilman uskonnollista vaikutusta. Eihän Kevininkään perhe ole lestaperhe.
Kiva kun Anu hypistelee Helmeriä. Nyt laittaa lettejä :) Söpö pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin BB:n aikana. Firman maine vaakalaudalla painaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan. Ulkomaailmassa noilla ei oo tulevaisuutta ja talossa ei Hemuli haluu.
Nuo hellureit eivät arvosta eläimiä vaan katsovat että ihminen määrää.