BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mua vähän ärsyttää tuo, että Tupu ei ole "työnjohtaja". Koko ajan kyselee toisilta miten toivovat tehtävän.
Joo, hyvä työnjohto ottaa mielipiteet huomioon, mutta loppukädessä tekee kuitenkin ratkaisun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä vieläkään tapahtunut mitään muuta kuin jäniksen tavaroiden heittelyt? Aika tylsää, jos siinä oli tuotannon lupailemat vaikeudet.
Äsken jänis toi asukkaille laatikollisen käpyjä. Kyllä nyt tehtävä vaikeutui, kjäh kjäh!!
Ai hurja, kyllä nyt pistettiin kapuloita rattaisiin!
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän ärsyttää tuo, että Tupu ei ole "työnjohtaja". Koko ajan kyselee toisilta miten toivovat tehtävän.
Joo, hyvä työnjohto ottaa mielipiteet huomioon, mutta loppukädessä tekee kuitenkin ratkaisun.
Eihän Tupu olekkaan työnjohtaja vaan työsuojeluvaltuutettu
Vierailija kirjoitti:
Tarina näyttä samalta miltä näyttää kaikki bibolaarit ja tietynlaisten lääkkeiden käyttäjät. Naama roikkuu ja suu on auki koko ajan.
Eilen haukuit Eevistä samoilla sanoilla.
Menisit nyt hoitoon.
Ei tota kevinin kimitystä jaksa kuunnella, hirveää.
Eikä mitään katsomistakaan ole.
Krisun vois viedä hypnotisoijalle, joka poistas ton v-sanan hänen sanavalikoimasta.
Aikamoinen ääliö kun ei ymmärrä miten hölmöltä kuulostaa.
Onko muuten Ville ollut kertaakaan nimeämässä noita lehmiä? Mä en ole nähnyt kertaakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina näyttä samalta miltä näyttää kaikki bibolaarit ja tietynlaisten lääkkeiden käyttäjät. Naama roikkuu ja suu on auki koko ajan.
Menisit nyt hoitoon.
Mä olin se joka sanoi ex-bb:n kasvoja mielisairaan näköiseksi eilen, koska se on totta, ei haukkumista. Olen ollut sairaalassa, jossa sen oppii huomaamaan. Tarinasta en ole kommentoinut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tupu ei olekaan työnjohtaja vaan työsuojeluvaltuutettu. Tehtäviin ei siis kuulu työn johtaminen, vaan työympäristön ja työntekijöiden turvallisuudesta huolehtiminen, eli noissa olosuhteissa juuri se särkylääkkeiden ja laastareiden jakelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupu ei olekaan työnjohtaja vaan työsuojeluvaltuutettu. Tehtäviin ei siis kuulu työn johtaminen, vaan työympäristön ja työntekijöiden turvallisuudesta huolehtiminen, eli noissa olosuhteissa juuri se särkylääkkeiden ja laastareiden jakelu.
Okei. Eilen sen tehtäviin kuitenkin illalla kuului esim. päättää milloin tehtävä loppuu siltä päivältä.
Vierailija kirjoitti:
Helmeri sanoi juuri että jos tehtävä ei onnistu niin johtuu sivuista ja painoa on kyllä tarpeeksi.
Pitkät jalat ja sojottavat sivuille.Lehmän jalat pitäisi mennä suoraan alaspäin.
Ulkonäöllisesti ei näytä lehmiltä mutta kuinka ankara on isoveli.Miten eivät mieti miltä se lehmä näyttää.
Se on yks ja sama miltä se käpylehmä näyttää. Tärkeintä on, että sen on seistävä vakaasti kaikilla neljällä jalallaan. Eli saa olla ihan millainen monsteri tahansa, kunhan pysyy vakaasti pöydällä.
Laaduntarkkailija – varmistaa, että käpylehmän on laadultaan standardien mukainen eli sen on seistävä vakaasti kaikilla neljällä jalallaan. Laaduntarkkailija palauttaa käpylehmän tarvittaessa linjaston oikeaan kohtaa korjauksia varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisit nyt hoitoon.Mä olin se joka sanoi ex-bb:n kasvoja mielisairaan näköiseksi eilen, koska se on totta, ei haukkumista. Olen ollut sairaalassa, jossa sen oppii huomaamaan. Tarinasta en ole kommentoinut mitään.
[/Se on vaan sinun mielipide. Et ole mikään totuus. Saa sitä kaikkea paskaa puhua kun et Eeviksestä tykkää.
Minä en usko sinua.
Teen samaa työtä kuin sinä ja olen aivan eri mieltä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumppatauon olis voinut puhua
Vierailija kirjoitti:
Tätä keskustelua seuranneena.. Eikö teistä ole lainkaan hullunkurista, miten siitä söpöstä yksilöstä tulee aina kaikkien suosikki, vaikka kuinka jäisi ns. tapetti-ihmiseksi? Jos Helmeri olisi ulkoisesti rumempi, mutta luonteeltaan sama, ei häntä näin hehkutettaisi. Olisi jopa mitäänsanomaton. Miksi me ihmiset ollaan näin pinnallisia?
Mun täytyy kyllä sanoa, etten juuri edes huomaa helmeriä, mennyt aivan ohi koko helmeri.
Ainoastaan sillon kun istuvat siellä sohvalla suoraa lähetystä odottamassa, sen noteeraa.
En edes huomaisia vaikka tippuisi tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Eilen sen tehtäviin kuitenkin illalla kuului esim. päättää milloin tehtävä loppuu siltä päivältä.
Eihän se Tupun tehtävä ollut päättää, toi vaan nämä terveiset Big Brotherilta, että asukkaiden on päätettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri sanoi juuri että jos tehtävä ei onnistu niin johtuu sivuista ja painoa on kyllä tarpeeksi.
Pitkät jalat ja sojottavat sivuille.Lehmän jalat pitäisi mennä suoraan alaspäin.
Ulkonäöllisesti ei näytä lehmiltä mutta kuinka ankara on isoveli.Miten eivät mieti miltä se lehmä näyttää.
Se on yks ja sama miltä se käpylehmä näyttää. Tärkeintä on, että sen on seistävä vakaasti kaikilla neljällä jalallaan. Eli saa olla ihan millainen monsteri tahansa, kunhan pysyy vakaasti pöydällä.
Laaduntarkkailija – varmistaa, että käpylehmän on laadultaan standardien mukainen eli sen on seistävä vakaasti kaikilla neljällä jalallaan. Laaduntarkkailija palauttaa käpylehmän tarvittaessa linjaston oikeaan kohtaa korjauksia varten.
Luulen, että Helmeri puhui niistä nimilistan puuttuvista sivuista, kun sanoi, että se on sivuista kiinni, jos tehtävä ei ole onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisit nyt hoitoon.Mä olin se joka sanoi ex-bb:n kasvoja mielisairaan näköiseksi eilen, koska se on totta, ei haukkumista. Olen ollut sairaalassa, jossa sen oppii huomaamaan. Tarinasta en ole kommentoinut mitään.
[/Se on vaan sinun mielipide. Et ole mikään totuus. Saa sitä kaikkea paskaa puhua kun et Eeviksestä tykkää.
Minä en usko sinua.
Teen samaa työtä kuin sinä ja olen aivan eri mieltä asiasta.Kerroin vaan sen mitä olen havannoinut, jos se menee sulla tunteisiin, ei se ole minun ongelma.
Kyllä sen kasvoista tunnistaa kun on paljon mielisairaita nähnyt. Mtä työtä sinä teet, keneen mahdat minut taas sekottaa? Minä olen sairaseläkeläinen, en tee työtä.EI kannata kuvitella että jokainen kommentoija on yksi ja sama, kun et asiaa tiedä, minä en ole Tarinan naamasta sanonut yhtään mitään.
Jukka arvelee, että puuttuvat sivut on tamponiroskiksessa
Eivätkä ollenkaan ajattele, että entä jos noita jättijalkoja ei hyväksytä, niin heillä on monta kymmentä kiloa huonoja lehmiä