BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri on mukavan oloinen, mutta onko niin kiltti, että ei ole tarpeeksi jämäkkä? Esimerkiksi, jos ryhmäpaine veisi väärään suuntaan, osaisiko hän toimia omien arvojensa mukaan (jos sellaisia on) ja sanoa vastaan?
Mä vahvasti uskon, että osaa sanoa myös ei jämptisti. Hän kuitenkin työllistää useita ihmisiä ja on noita yhteistyökumppaneita. Käyvät kisoissa isommalla porukalla. On siinä jossain vaiheessa ne munatkin löydyttävä. Muuten bisnesmaailma jyräys alleen.
Entä talossa? Minusta ratkaisee enemmän millainen on todistetusti talossa, kuin millainen mahdollisesti talon ulkopuolella. Jos ei ole tuolla lainkaan oma itsensä, niin se esittäminen on jo negatiivinen ominaisuus itsessään. Sitä mietin, että oletteko te talossa huomanneet jämptiyden merkkejä Helmerissä?
Kyllähän tuo talossa on taatusti oma ittensä. Se on vaan niin, että jos sitä jämptiyttä tarvita, niin sitä ei kaiveta esille.
Sanoohan se, jos ei jotain halua. Myös usein miettii suht diplomaattisen vastauksen, ettei tarpeettomasti loukkaa ketään.
Minusta tuo diplomaattisuus kuvaa hyvin Kimmoa. Helmerin tapa olla ärsyttämättä muita on olla vain hiljaa, kun taas Kimmo sanoo mutta ei (yleensä) ärsytä.
Itse haluaisin aina tietää, mitä mieltä joku on oikeasti. Jos tietää jonkun myötäilijäksi tai aiheiden välttelijäksi, ei voi koskaan olla varma mitä tämä oikeasti ajattelee. Ei oikein herätä luottamusta. Parasta on sanoa, mutta kunnioittavasti ja loukkaamatta. Olla toki hiljaa, jos muut sitä eritoten haluavat. Ja olla joka seurassa samaa mieltä eikä minun seurassa myötäilevä yhteen suuntaan ja toisen seurassa toiseen.
Missä ne kadonneet paperit on? Onko joku nähnyt että joku ois vienyt ne?
Mä olen jotenkin huomannu että tuolla suvaitsemattimmat on kevin ja kimmo. Kimmon jututkin jotenkin omituisen liirumlaarumia, onko sillä mihinkäöän asiaan selkeää kantaa, mikään ei häntä mukamas ärsytä, kuitenkin saattaa alkaa jauhamaan namusetä-äänellään ihmisoikeuksista.
En tiedä, hyvin omituinen karaktööri, vaikka aluksi samaistuin itse häneen eniten. Nyt en tiedä onko lintu vai kala.
Kimmolla on kyllä pointtinsa, että tehtävänannossa ei puhuta mitään nimipapereiden arkistoinnista, niin ei varmaan ole merkitystä, jos papereita ei löydy.
Eikö toinen kamera vois kuvata Miran touhuja, nyt molemmissa kameroissa näkyy samat jutut. Tuskin Mira siellä vain nukkuu koko päivää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri on mukavan oloinen, mutta onko niin kiltti, että ei ole tarpeeksi jämäkkä? Esimerkiksi, jos ryhmäpaine veisi väärään suuntaan, osaisiko hän toimia omien arvojensa mukaan (jos sellaisia on) ja sanoa vastaan?
Mä vahvasti uskon, että osaa sanoa myös ei jämptisti. Hän kuitenkin työllistää useita ihmisiä ja on noita yhteistyökumppaneita. Käyvät kisoissa isommalla porukalla. On siinä jossain vaiheessa ne munatkin löydyttävä. Muuten bisnesmaailma jyräys alleen.
Entä talossa? Minusta ratkaisee enemmän millainen on todistetusti talossa, kuin millainen mahdollisesti talon ulkopuolella. Jos ei ole tuolla lainkaan oma itsensä, niin se esittäminen on jo negatiivinen ominaisuus itsessään. Sitä mietin, että oletteko te talossa huomanneet jämptiyden merkkejä Helmerissä?
Kyllähän tuo talossa on taatusti oma ittensä. Se on vaan niin, että jos sitä jämptiyttä tarvita, niin sitä ei kaiveta esille.
Sanoohan se, jos ei jotain halua. Myös usein miettii suht diplomaattisen vastauksen, ettei tarpeettomasti loukkaa ketään.
Minusta tuo diplomaattisuus kuvaa hyvin Kimmoa. Helmerin tapa olla ärsyttämättä muita on olla vain hiljaa, kun taas Kimmo sanoo mutta ei (yleensä) ärsytä.
Itse haluaisin aina tietää, mitä mieltä joku on oikeasti. Jos tietää jonkun myötäilijäksi tai aiheiden välttelijäksi, ei voi koskaan olla varma mitä tämä oikeasti ajattelee. Ei oikein herätä luottamusta. Parasta on sanoa, mutta kunnioittavasti ja loukkaamatta. Olla toki hiljaa, jos muut sitä eritoten haluavat. Ja olla joka seurassa samaa mieltä eikä minun seurassa myötäilevä yhteen suuntaan ja toisen seurassa toiseen.
Olen eri mieltä. Uskon että Helmerikin osaa sanoa tarvittaessa suoraan, hänellä ei vaan ehkä ole niin vahvat mielipiteet kun taas Kimmolla on.
Vierailija kirjoitti:
Orjatyötä perk..jos eivät edes kunnon juhlia ja saunaa saa kun ilmaiseksi tekevät duunia ja joku nappaa hyväntekeväisyys rahat!!!
Mitkä rahat??
Onko keistään, jotka ovat antaneet toisilleen nimeämisiä, tullut myöhemmin kavereita talossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä. Uskon että Helmerikin osaa sanoa tarvittaessa suoraan, hänellä ei vaan ehkä ole niin vahvat mielipiteet kun taas Kimmolla on.
Ehheeh, tai ehkä tosiaan on niin, että Hölmerillä on niin vahvat mielipiteet, että jos se ne ilmoille möläyttää, niin pazka lentää tuulettimeen.
Kyllä Hölmeri 'tarvittaessa' sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Onko keistään, jotka ovat antaneet toisilleen nimeämisiä, tullut myöhemmin kavereita talossa?
Kimmo nimeää Millaa jatkuvasti, vaikka hengailevat yhdessä tosi paljon ja tuntuvat tulevan juttuun. Kimmon perustelut myös outoja. Ehkä yrittää pelata ja saada suosittua Millaa äänestyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella uskot näin? Entä mitä tarkoitat tuolla "tarvittaessa", jotain harvinaista poikkeustilannettako vai ylipäätään, jos on eri mieltä? Onko Helmeri tuonut usein esille, että on jostain asiasta eri mieltä?
Hetättääkö tämä keskustelu teissä yleensä enemmän positiivisia vai negatiivisia tunteita?
- positiivisia, nuoli ylös
- negatiivisia, nuoli alas
Anu on ollut käpytehtaan tapetti.
Vierailija kirjoitti:
Eilisen jälkeen lehmiä oli yhteensä 68,2 kiloa.
Siis 62,8kg* oli kyllä, mutta sinne päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe Helmerillä ja Anulla kovin paljon yhteistä ulkomaailmassa. Anu jotenkin takakireä ihminen, aivan erilainen kuin Helmeri.
Ovat kyllä aika erityylisiä, MUTTA voi olla jotain samaa kuitenkin.
Kyllähän kokkari kokkarin haistaa aina. Veikkaan että KOK molemmat, se tyyli on ulkoisesti molemmilla.
Juu, Anu on tyypillinen kokkarenainen, helmikorvakorut, ja toi blondattu tukka ylensä ponnarilla, sporttinen tyyli.
Kokkarit vaan on,,, niin tunnistettavia. Helminappikoruista tunnistaa aina ne naiset.
Onko siellä vieläkään tapahtunut mitään muuta kuin jäniksen tavaroiden heittelyt? Aika tylsää, jos siinä oli tuotannon lupailemat vaikeudet.
Vierailija kirjoitti:
Hetättääkö tämä keskustelu teissä yleensä enemmän positiivisia vai negatiivisia tunteita?
- positiivisia, nuoli ylös
- negatiivisia, nuoli alas
Eilen illalla meinas posket räjähtää kun nauroin niin paljon tätä lukiessa.
:D
En oo seurannut tätä viikkotehtävää kun ihan muutamia minuutteja 24/7 kautta. Ei vaan jaksa, kun samalta touhulta näyttää koko ajan.
Mitä luulette, ketkä joutuvat häätöäänestykseen?
Toivon että Kevin, Ville tai Tarina voittaa. Ovat kaikki aitoja ja fiksuja ihmisiä.
Joo eikä edes tarvii sitä nyt niin paljon ,liika on liikaa ,juntti mikä juntti🥒