BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ei Tarina nyt niiiin kamala ole kuin täällä annetaan ymmärtää. Hyvin yliherkkä kylläkin mutta pohjimmiltaan selkeästi hyvä ja empaattinen ihminen. BB-talo tekee hänelle varmasti hyvää. On pysynyt tän koko viikkotehtävänkin ajan positiivisena ja iloisena.
Helmeri ja Anu juttelee asioita koosteessa
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoo 24/7 jotta asukkaista saa oikean kuvan. Kooste ja klipit ei kerro mitään. Oikeastaan kaikista ihan hyvä kuva kun näkee heidän persoonat laajemmin.
Kannattaa tuhlata ainoa elämä sekopäiden touhujen katselemiseen 24/7? Really?
Vierailija kirjoitti:
Villen kielilläpuhuminen ei ole muuta kuin huomionherättämistä. Kuka tahansa osaa siansaksaa.
Am dahara kal eh zapat ehere sal. Opin hetkessä siansaksarunoilemaan.
Minä olen poikamies ja vähän ihastunut Eeva-Leenaan. Jotenkin niin lutunen ja älykäskin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä tähden Ville rukoilee ÄÄNEEN??
Katson koostetta eka kertaa nyt. Outoa.
Etenki ku välillä viestii vaimollee.
Hyvä rakas iskä muistutathan kotijoukkoja, että ruskean piirongin vasemmassa alalaatikossa on se lasku, joka pitää maksaa.
Tuoko ei ole viestittelyä?
Onko se oikeasti sanonut noin? :D Okei, oli varmaan vitsi...
Mutta mulla on käynyt mielessä, voisiko ne kielilläpuhumiset olla jotain salaista viestintää. Lol.
Mulle tuli mieleen kun Ville ollessaan häätöuhan alla rukoili tyyliin "pidä vaimo pihiä taloutta" tms. Että se oli suora vinkki vaimolle että älä äänestä, mä haluan pihalle täältä!!
Krisu= Tiina tontun ja Röllin poika
Helmeri= Ville vallattoman serkku
Tupu= tanhupallon täti
Kimmo= Mikko mallinkaan pikku veli
Milla= mymmelin ( pikku myyn siskon) tyttö
Ville= taivaan iskän poika
Tarina= BB tuotannon klooni johon kerätty ärsyttävimmät piirteet mitkä jakaa katsojien mielipiteet.
Mira= rokan lapsenlapsi "mies sie tarvitset hyvää tankotanssijaa niin täs siul on sellainen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa nyt lukea kaikkia tämän päivän viestejä ja pahoittelut jos on ollut monta kertaa. Mutta pitää sanoa, että Tarinan asenne on tässä tehtävässä yllättänyt kovasti. Olin varma, että hän on tuolla ekana hajoomassa, mutta onkin tuolla ollut tosi hyvällä asenteella ja tsempannut toisiakin.
Mä en ole yllättynyt. Ennen tätä viikkotehtävää Tarina puhui siitä, että hän on sellainen ihminen, joka tykkää tarttua toimeen eikä hidastella.
Joopa joo, eilinen pakkaaminenkin osoitti, että toimeen tartutaan, eikä hidastella! Myös syöminen sujuu perusteellisesti.
Olen ollut yllättänyt Tarinan pärjäämisestä leirissä, mutta trangian kanssa opettelu meinasi melkein polttaa koko leirin!Oliko noilla käyttöohjetta siihen trangiaan, en minäkään osaisi sitä käyttää varmaan eka kerralla kun en ole ikinä livenä nähnyt koko vehjettä.
Kai tuolla on joku armeijan käynyt?
Tai harrastanut partiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoo 24/7 jotta asukkaista saa oikean kuvan. Kooste ja klipit ei kerro mitään. Oikeastaan kaikista ihan hyvä kuva kun näkee heidän persoonat laajemmin.
Kannattaa tuhlata ainoa elämä sekopäiden touhujen katselemiseen 24/7? Really?
Taidat olla vauvapalstan viisasten kerhon puheejohtaja BB-ketjussa, really?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudesta se hevonenkin potkii. Krisu on ihastunut Millaan ja yrittää peittää sitä tuolla kiusaamisella.
Ei ole. Krisu ylläpitää muissa pelkoa ja alleviivaa dominanssiaan pitämällä yhtä kiusattavaa jonka kohtelu paljastaa muille mitä tapahtuu jos ei ole hyvää pataa koulukiusaajan kanssa. Ihan vaan vitsinä ja läpällä tietty.
Juuri näin. Kaikki jotka olivat Tarinan kanssa samaa mieltä, eivät uskaltaneet puhua, jolloin syntyi vaikutelma, että tilanne oli Tarina vs. kaikki muut.
Pelolla on helppo hallita. Moni voi varmaan samaistua siihen, että ei uskalla sanoa omaa mielipidettään, kun on nähnyt miten käy muille jotka ovat tehneet niin. Netissäkin alkaa vältellä positiivisen mielipiteen kertomista ihmisistä, joita on sillä hetkellä muodikasta halveksia, koska ei vaan jaksa ottaa vastaan hyökkäyksiä itseään kohtaan, edes anonyyminä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen poikamies ja vähän ihastunut Eeva-Leenaan. Jotenkin niin lutunen ja älykäskin vielä.
Koulutus?
Vierailija kirjoitti:
Äänestetään jeesusteleva pelleville vit-ttuun talosta, hehehehee.... !!!
Aivan taatusti.
Tietääkö muut asukkaat että Kimmo on gay, tai tietääkä Ville että Tarina on papin tytär.
Ei hihhuleita. Eriasia jos tuolla oikea teologi sivistynyt ja humaani ja suvaitsevainen.
Kun on hyvä ryhmähenki ja huumori kukkii, ei vesisade haittaa käpylehmäpajalla.
Aika monella työpaikalla on tylsää.. silti pitää saada hommat tehtyä
Vierailija kirjoitti:
Äänestetään jeesusteleva pelleville vit-ttuun talosta, hehehehee.... !!!
Kyllä se on Tarina joka sunnuntaina häädetään talosta.
Tarina on huipputyyppi, toivon että voittaa BB:n! Tässä maailmassa tarvitaan Tarinan kaltaisia hyväsydämisiä ihmisiä, vaikka sitten sillä uhalla, että voi toisinaan loukkaantua hyvin herkästi.
Minusta herkkyys ei ole mikään paha asia, vaan herkkiäkin ihmisiä tarvitaan tässä maailmassa ja kovasti tarvitaankin.
Krisu kuulostaa niin alkoholistilta vaikka on selvin päin. PERRRRKELE PERRRRRRRRKELE PERRRRRRKELE....