BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mitä mä nyt ymmärsin väärin. Puhuivat äsken, että tehdään tänään 500 niin on sama määrä joka päivä. Ja tänään kuitenkin puhuivat, että 8000 elikkoa pitäisi valmistaa?
Tulivatko tulokseen, että niitä tarvitaankin 2000? Vai kuulinko vaan väärin ( tai ymmärsin :D)
yhdistämällä noist sais kelpo tyyppei ja täys mulkkui.. krisu helmeri kimmo ville :parhaat puolet yhteen ni jees ja huonoimmat ni todelline asshole.. sama naisil.. paitsi jukal ja kevinil ja tarinal ja tupul ei käyttöö.. joten ulos?
Vierailija kirjoitti:
Typeriä nuo Millan antamat nimet. Ei yhtään hauskoja. Tarina keksi hyviä.
Milla isia?!
Tuntuu pahalta Miran takkitilanne. Käyttää järjestään liian pieniä vaatteita, mutta isoveli voisi nyt koittaa hoitaa diskreetisti päiväkirjahuoneessa Miralle kiinni menevän takin. Ei ole hyvää mainosta takkifirmallekaan.
Mikä vaivaa ihmistä joka näkee kaikki tapahtuvat asiat ja ihmiset rumasti.
En jaksa kuluttaa aikaani enää tällä palstalla.
Pitäisi olla niille oma palsta jotka haluaa asiallisesti keskustella ohjelmasta mutta se ei näköjään onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ole kehittynyt tän bb:n aikana niin että aina harvemmin ja harvemmin laitan myötähäpeän takia äänettömälle. Tosin olen juonut pari🍷 Ajattelin koosteen jälkeen yrittää youtubesta katsoa pätkän missä Helmeri kertoo Anulle mummostaan. Vesiselvänä en pystynyt.
Mitä se kertoo mummostaan?
Eikö sun vehkeellä pääse youtubeen vilkasemaan?
En jaksa etsiä. Sitäpaitsi olen itsekin täällä selostanut 24/7 tapahtumia kaikenmaailman lokeille, jotka eivät raaski maksaa ruutu plussaa.
Kertoi, että mummo on Kainuussa sairaalassa, koska oli saanut vakavan sairaskohtauksen eikä ole siitä kuntoutunut. Oli ainakin pari päivää maannut kohtausken saaneena kotonaan. Helmerille oli ilmoitettu vielä jostain syystä ensin virheellisesti, että mummo on kuollut. Nuo tapahtuivat äitienpäivänä. Nyt mummo on sen verran kuitenkin mennyt "eteenpäin", että esim. saattaa naurahtaa , kun hänelle kerrotaan hauskoja juttuja, ja on pystynyt vähän istumaan. Aivoinfarktin taisi olla siis tuolloin saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö toi Tarina ole tehnyt yhtään lehmää?
Tarina tekee vain sitä mitä Tarina haluaa. Muutkin tekevät vain sitä, mitä Tarina haluaa. Muuten Tarina pillastuu.
Paras kohta Kimmon ohjaamasta "sovittelusta":
Kimmo: tilanne on siis se, että
1. Krisu käyttää sanavalintoja ja äänenpainoja, joista Tarina ei pidä.
2. Tarina loukkaantuu.
3. Krisu loukkaantuu siitä, että Tarina loukkaantuu jostain mitä ei ole tarkoittanut loukkaavaksi.
Mites me jatkossa sitten toimittaisiin ettei näin enää pääsisi käymään?
Tarina: Noh, kun sä nyt esität asian noin niin tolle kakkosellehan mä en voi mitään. Mulla on kyllä oikeus loukkaantua silloin kun koen, että sanat on negatiivisesti latautuneita ja ne kohdistuu mun persoonaaan enkä mä edes halua olla loukkaantumatta, koska mulla kumminkin on siihen oikeus. Enkä mä halua yrittää sellaista, mitä mä en halua tai minkä mä silleen koen että mulla on siihen oikeus. Mutta noita ykköstä ja kolmosta voi varmaan muuttaa.
Musta on hirvee surullista, että Jukka ja Eevis latelee koko ajan miten heillä ei ole mitään suurempia tunteita. Siis en mä yleensä paneskele ihan vaan urheilun vuoksi. Mun mielestä kurjaa, jos seksi on muka noin platonista.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla niille oma palsta jotka haluaa asiallisesti keskustella ohjelmasta mutta se ei näköjään onnistu.
Ihan samat ajatukset.
eli final kuusikko: kristian, kimmo, kevintaivilleihasama ja mira milla ja anu
Vierailija kirjoitti:
yhdistämällä noist sais kelpo tyyppei ja täys mulkkui.. krisu helmeri kimmo ville :parhaat puolet yhteen ni jees ja huonoimmat ni todelline asshole.. sama naisil.. paitsi jukal ja kevinil ja tarinal ja tupul ei käyttöö.. joten ulos?
Eli kukaan ei ole täydellinen. Kyllä jokaisesta meistä paljastuisi ärsyttävyyksiä jos olisimme talossa ja tuhannet ihmiset vahtaisi meitä 24/7.
Awwww kyllä Jukka oli/on oikeasti tosi ihastunut.
Ei tossa ole oikein mitään katseltavaa, ulkovaatteissa kaikki näyttävät samalta ja äänet tota samaa, tyhmiä juttuja, naputusta, naurua.
Vierailija kirjoitti:
No onhan Vauva nyt suurin roskaforumi ehkä Suomi24 jälkeen tässä maassa.
Onko ketään joka aattelee ees vähä niinku minä.? Inhosin Eevistä tuolla ja iloinen kun poistui. Ällötti se jatkuva seksi niin puheissa kun teoissa. Mutta se pointti, minusta Eevis on leikkiny vaan tuolla tunteetonta. Varmasti oli ihastunu jukkaan ja mustis kun se huomioi esim. Millaa.. Ei vaan voinu myöntää. Niin miksi ei? Huono itsetunto kumminkin?
Vierailija kirjoitti:
Ei tossa ole oikein mitään katseltavaa, ulkovaatteissa kaikki näyttävät samalta ja äänet tota samaa, tyhmiä juttuja, naputusta, naurua.
Minunkaan mielestäni tässä ei juuri ole katsojalle mitään. Ehkä parin päivän päästä voi olla, kun ihmiset alkavat hajoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Musta on hirvee surullista, että Jukka ja Eevis latelee koko ajan miten heillä ei ole mitään suurempia tunteita. Siis en mä yleensä paneskele ihan vaan urheilun vuoksi. Mun mielestä kurjaa, jos seksi on muka noin platonista.
Ota selvää mitä tarkoittaa platoninen.
Toi jatkuva räkätys on kyllä tosi ärsyttävää. Niin teennäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla niille oma palsta jotka haluaa asiallisesti keskustella ohjelmasta mutta se ei näköjään onnistu.No onhan Vauva nyt suurin roskaforumi ehkä Suomi24 jälkeen tässä maassa.
Ei nämä ole ollenkaan niin kauheita kuin se Y-li lauta. Senkin nimi taisi olla kielletty täällä? koska ainakin joku päivä viestini katosi, kun sanoin siitä jotain. Sinne ei kannata erehtyä vahingossakaan ellei ole jotenkin sadistinen.
En jaksa etsiä. Sitäpaitsi olen itsekin täällä selostanut 24/7 tapahtumia kaikenmaailman lokeille, jotka eivät raaski maksaa ruutu plussaa.