BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Miten nuo ei älyä kokoontua tuohon sohvalle heti. Aina kauhian hitaasti valuvat siihen ja osa makaa lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Oletteks te kotiäitejä, jotka ehditte vahdata BB 24/7 kokoajan? Mites teidän lapset, käyttekö ulkona lasten kanssa ollenkaan näinä viikkoina, ja saako he terveellistä ja monipuolista ruokaa? Entä saavatko he äidin jakamatonta huomiota ja syliä riittävästi näinä viikkoina? *huolissaan*
Mikä hemmetin kokoajan? Se on koko ajan. Kokoaja on ihminen, joka kokoaa. Opettele suomen kieltä.
Nyt saivat tehtävän miettiä kuka rahnoja on vieny
Bbfani kirjoitti:
Krisu on kyllä best. Toki se kissan nokan uittaminen pissassa vei pisteitä, mut on se nyt kuitenki noista hauskin tyyppi.
Helmeri tulee ehkä sit toisena. Hulvaton tyyppi hänkin. Mielenkiintonen katsoa onnistuuko varastamaan rahnaa.
Lopuista en oikeen osaa sanoa,
Ville on mielenkiintoinen tyyppi kun aiheuttaa monissa ärsytystä, jospa ei heti tipu.Tylsimmät kyllä Timo ja Anu
Eeviksen ja Tarinan jutut on tosi pitkästyttäviä.
Jännä tämäkin, että nämä akateemiset Mensalaiset on juuri niitä pitkäveteisimpiä jaarittelijoita, joita ei jaksaisi millään kuunnella. Sen sijaan muuan sekatyömies painelee tuolla suit sait ilman titteleitä ja hyvin on viihdyttävää!
Saavat ilmiantaa yhden varkaan kerrallaan, mutta ensin pitää antaa syylliselle mahdollisuus puolustautua.
Selvisi myös, että ne kumisaappaat oli Millan eikä Tupun, eli eivät ole varmoja varkaasta ;)
Nyt järjestetään kansantuomioistuin. Tupulla on pasmat sekaisin, kun totesi saappaiden kadonneen.
Vierailija kirjoitti:
Oletteks te kotiäitejä, jotka ehditte vahdata BB 24/7 kokoajan? Mites teidän lapset, käyttekö ulkona lasten kanssa ollenkaan näinä viikkoina, ja saako he terveellistä ja monipuolista ruokaa? Entä saavatko he äidin jakamatonta huomiota ja syliä riittävästi näinä viikkoina? *huolissaan*
Minä olen sairaseläkeläinen teinin yh, voin katsoa bb:tä koko päivän jos haluan, ei ole elämää ns.
Tietysti teen välillä' ruokaa, käyn kaupassa.. muuta ohjelmaa tänään ei ole. Huomenna käyn vain apteekissa.
Kysyttävää?
Yksi epäili Millaa. Nyt on syytettynä Ville.
Bbfani kirjoitti:
Krisu on kyllä best. Toki se kissan nokan uittaminen pissassa vei pisteitä, mut on se nyt kuitenki noista hauskin tyyppi.
Helmeri tulee ehkä sit toisena. Hulvaton tyyppi hänkin. Mielenkiintonen katsoa onnistuuko varastamaan rahnaa.
Ville on mielenkiintoinen tyyppi kun aiheuttaa monissa ärsytystä, jospa ei heti tipu.Tylsimmät kyllä Timo ja Anu
Itse veikkaisin, että Kimmo ja Eevis ovat potentiaalisia nousevia tähtiä. Molemmat voivat olla kova sana jossain nokkeluutta ja skarppausta vaativissa viikkotehtävissä.
Milla tarvitsisi ehkä tastelupariksi toisen satalasissa-"bimbon" (ihan lainausmerkeissä, en väitä tyhmäksi), niin alkaisi tapahtua. Mutta ehkä Krisusta tulee myös vauhtiveikko, kun saa reippaammin juomia?
Hopeakettu ja Tupu eivät tässä vaiheessa tunnu tyypeiltä, joiden lähtö erityisesti harmittaisi. Sinänsä hyvä, että on ikähaarukkaa, mutta nyt en vaan näe lisäarvoa tuovaa kemiaa muun porukan kanssa. Jukka jäänyt vähän sivuhahmoksi Anun tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon pois töistä kun oon flunssassa. Lapsia ei oo valitettavasti vielä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sairaseläkeläinen teinin yh, voin katsoa bb:tä koko päivän jos haluan, ei ole elämää ns.
Tietysti teen välillä' ruokaa, käyn kaupassa.. muuta ohjelmaa tänään ei ole. Huomenna käyn vain apteekissa.
Kysyttävää?
Voitaisiinko palata keskusteluun ohjelmasta? Eiköhän tämä jo riitä ilman, että kaikkien tarvitsee tulla tänne puolustelemaan katsomistaan.
Tarina syö TAAS soppaa. Söi jo kerran aamupalan jälkeen. Muut eivät ole syöneet aamun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon opiskeleva äiti, 40-vuotias. Poika on on asunut jo pari vuotta omillaan, ja tykkää kyllä tehdä terveellistä ja monipuolista ruokaa.
Tällä hetkellä mulla on opinnoissa menossa itsenäisten opintojen jakso, joten tuossahan tuo pyörii.
Kiitos huolenpidostasi.
**vilkutus** toiselta opiskelevalta 40v äitiltä! Itsenäistä jaksoa täälläkin puurretaan ja lapset on koulussa. Kaksnelosta ei ole, mutta näitä keskusteluja kyllä ehtii seurailla. Tsemiä opintoihin :)
Kiitos samoin sinulle myös tsempit :)
Just tälläset jutut venyttää tätä ketjua ihan turhaan ja tekee pitkästyttäväksi. Kun pysyttäis nyt vaan asiassa eli Big brotherissa. Aikasemmin ketjussahan joku jo auliisiti selitti omat ja äitinsä vaihdevuodet..
Vierailija kirjoitti:
Bbfani kirjoitti:
Jännä tämäkin, että nämä akateemiset Mensalaiset on juuri niitä pitkäveteisimpiä jaarittelijoita, joita ei jaksaisi millään kuunnella. Sen sijaan muuan sekatyömies painelee tuolla suit sait ilman titteleitä ja hyvin on viihdyttävää!
Mä kuuntelen mielelläni molempia. Krisua sen vuoksi, että hänellä on hyvä verbaliikka ja kunnioittaa toisten mielipiteitä.
Tykkään kyllä kuunnella esim. Eeviksen juttuja, pidän siitä kuinka usein ottaa tutkimustiedon mukaan pohdintaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulis että parikymppisenä kuitenkin jo tajuaa sen verran ettei ehkä juuri minulla ole kaikkea tietotaitoa ihan kaikesta niin että kannattaa luennoida itseään yli puolta vanhempia ihmisiä🙈 Tähän kävis vanha sanonta Älä opeta isääs naimaan.
Parikymnppiset luulee tietävänsä kaikesta kaiken, niin minäkin sillon.-
Minun ikäset tietää jo etteivät tiedä mistää paljon mitään (47).Ei me ainekaan luultu.
Ja tiedän nyt asioista paljon enemmän kun silloin. Ihan niin kun silloin oletinkin ( N 52).Olit sitten aika poikkeava nuori.
Tietysti keski-ikänen tietää enemmän kuin nuori.. mutta normaali keski-ikänen tajuaa senkin, ettei oikeasti tiedä paljon mitään, eikä varsinkaan kaikesta kaikkea.
Joku on kuunnellut liikaa Anssi Kelaa.
Mitä sönkötät. En minä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon opiskeleva äiti, 40-vuotias. Poika on on asunut jo pari vuotta omillaan, ja tykkää kyllä tehdä terveellistä ja monipuolista ruokaa.
Tällä hetkellä mulla on opinnoissa menossa itsenäisten opintojen jakso, joten tuossahan tuo pyörii.
Kiitos huolenpidostasi.
**vilkutus** toiselta opiskelevalta 40v äitiltä! Itsenäistä jaksoa täälläkin puurretaan ja lapset on koulussa. Kaksnelosta ei ole, mutta näitä keskusteluja kyllä ehtii seurailla. Tsemiä opintoihin :)
Kiitos samoin sinulle myös tsempit :)
Just tälläset jutut venyttää tätä ketjua ihan turhaan ja tekee pitkästyttäväksi. Kun pysyttäis nyt vaan asiassa eli Big brotherissa. Aikasemmin ketjussahan joku jo auliisiti selitti omat ja äitinsä vaihdevuodet..
Pistä aina mieleen millä sivulla olet ollut, kun edellisen kerran luet, niin on helppo jatkaa. tai en tiedä olisiko sinulle saanut nyt vastata
Kevin on niin innoissaan tästä keissistä, ettei yhtään muista esittää naista 😂
Siitä saatana.. kirjoitti:
(Tarina)? Kunnon vitsi koko tyyppi, mikä on edes oikea nimi. Todella ärsyttävä lässyttäjä joka ei varmaan edes tiedä onko mieheksi vai naiseksi kenties vaan sairaaksi pride mulkuksi syntynyt apina. Lähtekööt ensin talosta ja seuraavaksi se lyllerö homerengaskorva letun syöjä.. Perus kalja jamppa on kuningas!!
XD No nyt on menny jollain tunteisiin jopa enemmän ku mulla. Vaikka oon kyl ihan samaa mieltä.
Juu, olisi kyllä ihan mielenkiintoista katsoa seuraamuksia, jos tuolta talosta löytyisi lutikoita yms. Hrrrrr.