Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
63741/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmerihän tuon olisi voittanut jos olisi halunnut. Halusi kuitenkin antaa Millalle matkarahat. Ville siinä mukana luopumalla suosiolla. Osais nyt  Milla antaa arvoa. Mutta tuskinpa vaan.

Vierailija
63742/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä eivät osaa yhtään juhlimiskulttuuria????? Nyt kaikki laulamaan kakkukahvelle Kevinille sieltä !!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63743/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Helmeri mitään immuniteettia ajatellut ..kun niitä vitun bileitä josta se on puhunut nyt koko ajan kun joku heitti vitsinä lapselle niin nyt jauhaa kuin ne olisi tulossa🤢

Jos Kevin ei tuolla juo niin miksi muille jaettais juomaa Haloo..

Sitähän ne toivoo ittelle alkoholia viis Kevinistä!!!!

Vierailija
63744/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei Ville saanut, jos ois pudonnut tänään niin joku Anu ois saanut testamenttina Villeltä immuniteetin.

Hyvä diili mun mielestä jos ville ei immuniteettiä halunnut.

Ihana ajatus Villeltä et Milla saa matkarahaa 😍😍 nosti kyllä pisteitään mun silmissä, nuohan ois ilman jotain diiliä ollut siellä koko yön

Vierailija
63745/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Ville minkä teit!!!! Et olisi suostunut niin olisit käytännössä finaalissa!

En usko tippuu huomenna!!

Tuotahan n ei olisi saanut käyttää kun vasta seuraavalla viikolla!

Ei tule tippumaan huomenna ja jos ensi viikolla olisi immuniteetti, Ville olisi käytännössä finaalissa - vähintään finaaliviikolla jos aiksisemmin vikalla viikolla joku putoaa.

Ei olisi vaan voisi tippua finaalia edeltävällä viikolla. 3 viikkoa jäljellä.

Vierailija
63746/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville oli narsistisin itsekkäin ja kusipäisin laatikkosopimuksissa.

Täh? Ville suostui tulemaan laatikosta ulos, kun kuuli, että Helmeri antaisi Millan matkakassaan ne 500 euroa. Itse sai 25 rahnaa, Kimmo 25 rahnaa ja Helmeri immuniteetin.

Vierailija
63747/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksituolla Kimmolla näyttää että housut tippuu jalasta, eikö voi nostaa ylemmäksi tai vyötä käyttää. Antaa epäsiistin vaikutelman aikaisella miehellä tuommonen lököhousu

Mahan takia.

Vierailija
63748/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luovuttiko Kimmo? Minkä diilin ne teki?

Helmerille immuniteetti ja 500 euroa rahaa jotka antaa Millalle.

Milla antaa 50 talon rahnaa ja ne jaetaan Villen, Krisun ja Kimmon kesken.

Kimmo haluaa vaan tupakkaa.

Tänään Kevinin synttärit niin siksi. Hemmi ja Ville taipui.

Vierailija
63749/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Ville suostui tulemaan laatikosta ulos, kun kuuli, että Helmeri antaisi Millan matkakassaan ne 500 euroa. Itse sai 25 rahnaa, Kimmo 25 rahnaa ja Helmeri immuniteetin.

Ei ei vaan Krisu saa osan rahoista. Oli mukana diilissä.

Vierailija
63750/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fariesealainen oli ahnein kuten arvasinkin. Julma tyyppi.

Vierailija
63751/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu Hemmille: Hemmi lähtee kuhan Anu tulee sanomaan, Kimmo on kova luu ja pahin vastus

Helmeri hymähti hieman loukkaantuneen oloisena, taisi osua arkaan paikkaan :D Mutta tottahan se on, Helmeri on aivan Anun talutusnuorassa ja 90% luovuttaisi, jos Anu tulisi viereen maukumaan, että Hemmi tuu mun kanssa makoilemaan :))

Ja Krisu vihjaili aiemmin ettei Anun mielestä eiliset treffit mennyt niin hyvin kuin Hemmin mielestä. Sitten toiset alkoivat puolustella ja sanoivat Anun pitäneen treffeistä. Mutta Krisu oli kyllä täysin oikeassa. 

Mä olen tätä miettinyt, kun Krisu ja Jukka ovat huomanneet tuon Anun tilanteen. Myös senkin, että viihtyy Villen seurassa. Miksei kunnon veljen tapaan sitten sano suoraan siitä Hemmille? Kuittailevat vaan ja naureskelevat seläntakana.

Kyllä veljen selusta pitäisi turvata. Ei kovin suoraselkäistä toimintaa.

Voi daa! Oliskohan sen takia etteivät pidä Helmeriä "veljenään". Näkeehän sen että heillä on usein virnuileva tyyli Helmerin suhteen eivätkä ota tätä yhtä täydestä kun toisensa. Piruilevat joojoo miehestä ja jopa Helmerin miehisyyden koosta kun tietävät ettei tästä ole antamaan kunnolla takasin. Varmasti kunnioittavat Villeäkin enemmän koska tästä on tosipaikan tullen kuitenkin heille vastusta. Ja toisaalta Helmerihän on sekä Jukka että Krisua vuosia vanhempi että kyllä hänen pitäis aikamiehenä ihan ite tajuta missä mennään! Ei ole muiden asia holhota häntä.

Se mitään holhoomista ole, jos kaverin selustan pitää. Veljellinen piruili tietenkin kuuluu asiaan.

Kaikkihan ei olla samanlaisia aikuisenakaan. Osalla on heikkouksia ihmistuntemuksessa, tilannetajua ei ole jaettua ja esim Krisulla ei ole käytöstapoja, joten muut sitten jelppivät siinä asiassa. jne.

Harmi, ettei sulla ole koskaan ollut ystävyyssuhteita, joissa toisen selustasta pidetään huolta.

Ei noi oikeasti ole mitään Helmerin sydänystäviä tai veljiä.

Sähän voit jankata tätä yksinäs vaikka maailman tappiin. :D

No mikä sinusta viittais siihen että he ovat niin läheisiä kun väität? Seläntakana kuittailu ja naureskelu? Jopa minulla (sinun vastaväitteistä huolimatta;) sen verran kokemusta ystävyyssuhteista että tiedän etteivät aidot ystävät ja veljet käyttäydy noin.

Vierailija
63752/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Helmeri osti itselleen immuniteetin. No sillä tavallahan se oikeassa elämässäkin menee, rahalla saa ja hevosella pääsee.

Vierailija
63753/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu osas puhua aivan samalla tavalla kuin Milla.

Niinpä. 1 kamera 16:31. Oli kyllä täydellinen Milla.

16:36.pakko sen on olla Milla joka puhuu.

Niin on. Ei pystyis noin hyvin imitoimaan.

Idiootit! Sehän oli ulko-ovella!

Vierailija
63754/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään pitäisi auttaa Millaa matkakassan kasaamisessa oman talossapysymisensä kustannuksella? En ymmärrä. Milla on itse vielä sössinyt asiansa ja silti pihäisi Aasiaan päästä.

Vierailija
63755/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fariesealainen oli ahnein kuten arvasinkin. Julma tyyppi.

Villeäkö tarkoitat? Joo tosi ahneutta saada sellainen diili, että toinen perheeseen kuulumaton ihminen saa 500 euroa ja itse ei saa mitään.

Epäitsekäs teko, kaikki muut halusi ITSELLEEN jotakin, Ville halus Millalle.

Vierailija
63756/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ettei Ville saanut, jos ois pudonnut tänään niin joku Anu ois saanut testamenttina Villeltä immuniteetin.

Hyvä diili mun mielestä jos ville ei immuniteettiä halunnut.

Ihana ajatus Villeltä et Milla saa matkarahaa 😍😍 nosti kyllä pisteitään mun silmissä, nuohan ois ilman jotain diiliä ollut siellä koko yön

Ville ois viimeisenä antanut Anulle immuniteetin vaan juurikin Millalle ja silloin Anu todennäköinen tippuja olisi ollut seuraavalla viikolla!!

En tajuu ollenkaan villeä

miksi suostui!!

Vierailija
63757/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville luovutti vasta sosiaalisesta paineesta olla ns edes ihminen. Viimetipassa. Hyvin luonteet tuli esille.

Anun piti kysyä lupa kommunikoida ulos mitä Ville tekee koko ajan.

Vierailija
63758/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville ei ymmärtänyt heti . Ahne. Sanoo ei hän oo kiinnostunut rahnasta ei immuniteetista. Syntiä tuli taas

Vierailija
63759/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, noi Kevinin stailaukset on kyllä aikamoisia. Ville on hyvännäköinen, mutta Anua tumma huulipuna vanhentaa ja tunkkaistaa entisestään, Millan punaisen tukan ja turkoosin meikin kontrasti saa tämän näyttämään pellemäiseltä, ja Jukan ja Helmerin verkkopaidat tuo mieleen lähinnä Uuno Turhapuron. 

Vierailija
63760/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla jos olisi fiksummat naikkoset Anun ja Millan tilalla niin liittoutuisivat ja kikkailisivat äijiä häätöön! Tyhmeliini Milla ei osaa muuta ku nauraa hirnua ja Tapetti Anneli vaan kipuaa millon kenenkin reidessä kuin mansetti konsanaan

Ketju on lukittu.