BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Jukalla on vähän korkeampi tunneäly. Ensimmäisenä meni oikeasti lohduttamaan Keviniä, muut katseli kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu:
- On työntänyt kissan naaman pissaan.
- Räjäytellyt lapsena lokkeja, syöttämällä lokeille kemikaaleja jotka räjähtää lokin vatsassa.
- Kostopaskantanut viattoman henkilön autoon ja pitää tätä hauskana.
- Käski muunsukupuolista koskemaan penikseensä.- Käski kaveriaan koskemaan penikseensä.
- Käski auktoriteettiasemassa kavereitaan "toogan" alle naamat penikseensä kiinni (ei totelleet)
- Esitellyt penistään kaikille.
- Volisee krapulassa ja huutaa ja hakee huomiota (paitsi silloin kun kaverit ei ole juoneet).
- On sanonut käyvänsä kerran viikossa suihkussa.
- On lähdössä thaimaaseen reissulle, jonka tyttökaveri suunnitelee ja maksaa.
- Syö terveellisesti, koska tyttökaverit tekee hälle ruuan.
- Ei osaa siivota, ei edes tiennyt miten luutua käytetään.
- Työnteko menee överiksi, ei osaa tiimityötä, roolileikin vetää aivan yli.
- Alkoholisti, ei voi vastustaa viinaa jos tarjotaan. Käyttäytyy kännissä todella huonosti.
-Läyhää selän takana. Tarinalle oli mielinkielin naamatusten ja sitten kavereille haukkui Tarinaa horoksi ja vaikka miksi. Villeä samoin haukkui selän takana, kun Ville ei suostunut maksamaan Krisun päikkäreitä, punoi kostoa kavereidensa kanssa, että Ville saa siitä hyvästä siivota enemmän.
- Yllyttänyt kavereitaan pilkkaamaan muita mm. Villeä.
Mitäs muuta?
Tätä on turha alapeukuttaa, lista on silkkaa faktaa, asioita, mitkä on tulleet talossa esiin, olen itse omin silmin nähnyt tai kuullut omin korvin kun Krisu on itse kertonut.
Krisu ei ole edelleenkään räjäytellyt lokkeja vaan hänen kaverit teki niin ja muutenkin tuosta listasta suurin osa on ihan keksimällä keksittyjä negoja. Jokaisesta asukkaasta saa tehtyä samanlaisen listan jos vain löytyy tarpeeksi vihaa häntä kohtaan.
Onpas: https://twitter.com/n3verx/status/1172589213298102274
Vierailija kirjoitti:
Ville on tyypillinen narsistinen luomakunnan kruunuksi itsensä mieltävä joka käyttää Raamattua jopa sovinismiaan pönkittääkseen.
Ihan totta tuo Ville puhui, toki vähän hölmösti hän asian esitti.
Lyhykäisyydessään hän yritti sanoa että naiset ovat miehiä heikompi sukupuoli, toki aina muutamia poikkeuksia löytyy.
Haarniska keississä hän myös puhui totta, miehen lihaksisto kehittyy naisten lihaksistoa paremmin, tämä ei ole sovinismia vaan ihan biologiaa. Siis jos ne treenaavat yhtä paljon.
Vaikka Ville on ärsyttävä ja huono keskustelemaan niin kyllä hän ihan fiksu on ja asiaa puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä tehnyt itsarin ja veli kuollut. Rankkaa.
Oliko itsemurhan syy pojan homous?
Kimmo ollut n 10 v. Ei kertonut syytä ja lapsi on viaton.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Krisu tässä sanoo nimenomaan että "me pistettiin", eli lokinmyrkytysvideo, voi jokainen katsoa: https://twitter.com/n3verx/status/1172589213298102274
Jälleen Krisu-fanit yrittää levittää väärää tietoa.
Hän tarkensi myöhemmin että ei itse ollu tehnyt noita pommeja tai antanut niitä lokeille mutta sehän ei tuosta klipistä tietysti käy ilmi. Edelleen jokainen joka katsoi tuolloin striimiä muistaa varmasti asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ollakaan Krisun kaverit räjäytteli lokkeja mutta Krisu ei. Krisun kaverit oli kiusaajia mutta Krisu ei. Ja porukka ostaa.
Rankasti peruskoulussa kiusattuna en näe Krisussa kiusaajaa. Hän on rääväsuu ja tuollainen rämäpää mutta hänellä on silti hyvä oikeudentaju. Omassa kiusaajaporukassakin oli todella paljon niitä jotka ei osallistunut mitenkään kiusaamiseen mutta kulki silti kiusaajien mukana.
Joo, sitä sä hoet tässä ketjussa. Tajuatko että lapsena kaltoinkohdeltujen yleinen ongelma on se etteivät he aikuisena tunnista kaltoinkohtelua koska se on heille normaalia. Juuri siksi he ajautuvat aikuisinakin kammottaviin suhteisiin. Kyllähän Pekka tosian lyö minua mutta ei henkihieveriin niin kuin isä. Pekka on hyvä mies. Toivottavasti jonain päivänä saat riittävästi apua että pystyt kasvamaan ulos tuosta ohjelmoinnistasi.
Villellä ei ole empatiaa ollenkaan, nytkin näyttää kettuuntuneelta heti jos joku asukki puhuu kokemuksista tai asioista joita hän ei ylhäisyydessään hyväksy. Mulla ois enemmän myötätuntoa tohon ehdottomuuteen jos Ville olisi vaikka kasvanut munkkina mutta kun se on itse käynyt myös läpi kaikenlaista, mutta uskoontultuaan esittää että hänen tekonsa on kuitattu mutta muiden ei ja että hän voi nyrpistellä naamaansa muiden traumoille. Tekopyhää.
Emman sokerideittailut ja Jukan oikeidenkäynnit uutisoitu näyttävästi iltapäivälehdissä. Helmerin rap-biisi työttömistä on aika saada myös kansan tietoisuuteen. Lähettäkää juttuvinkki huomenna iltapäivälehtiin ja Seiskaan kuten minä aioin tehdä.
Kiva kattoo bb suomi ruudusta klippejä ko eka tulee minuutti mainosta ja sittten parin kolmen minsan pätkä anun puhetta joka keskeytyy joka kuudes sana niinkuun, kuten Krisun puhe vittuihin. Keskusteleeko ne tuola nytjostain elämän ongelmakohista vai mistä?
Ville on niin epämiellyttävä, itse rakas, etova ihminen. Joka asiassa on olevinaan oikeassa, tuossa Milla asiassa yritti vaan itse esittää jotain pyhää Jeesusta, törkeää mennä puhumaan jonkun henk koht asioista ilman lupaa vaan itseään pönkittääkseen. Porukassa Villen kommentit niin kiusaannuttavia😝 kun Tupu oli vielä talossa Ville teki sämpylöitä ja puhui että vihdoinkin saadaan hyviä sämpylöitä kun hän tekee niitä, siis wtf!!? Tupu oli pyyteettömästi tehnyt lähes kaikki keittiö työt monta viikkoa ja Ville puhuu näin, vittu miten urpo, sitten vielä kiikutti niitä omia sämpylöitä sikarikerhoon että saisi kehuja, hyi hitto. Vielä kaiken päälle Ville ruokapöydässä kaivelevat sormilla sieraimia 5 min niin että lähes koko sormen työnsi isoon klyyvariinsa eikä pessyt edes käsiä, oksettava tyyppi kaikinpuolin.
Sikarikerhon syytä on kaikki häätöön joutuneet paitsi yleisön valitsemat. Kyllä tuon tahdin määrää sikarikerho joka savustaa kaikki muut ja naiset pois.
Villen siansaksan puhuminen 😃😂😂 tsiisus mikä pelle😃😂😂 no hyvät naurut saa aina😂😂😂
Krisu:
- On työntänyt kissan naaman pissaan.
- Räjäytellyt lapsena lokkeja, syöttämällä lokeille kemikaaleja jotka räjähtää lokin vatsassa. Video: https://twitter.com/n3verx/status/1172589213298102274
- Kostopaskantanut viattoman henkilön autoon ja pitää tätä hauskana.
- Käski muunsukupuolista koskemaan penikseensä.
- Käski kaveriaan koskemaan penikseensä.
- Käski auktoriteettiasemassa kavereitaan "toogan" alle naamat penikseensä kiinni (ei totelleet)
- Esitellyt penistään kaikille.
- Volisee krapulassa ja huutaa ja hakee huomiota (paitsi silloin kun kaverit ei ole juoneet).
- On sanonut käyvänsä kerran viikossa suihkussa.
- On lähdössä thaimaaseen reissulle, jonka tyttökaveri suunnitelee ja maksaa.
- Syö terveellisesti, koska tyttökaverit tekee hälle ruuan.
- Ei osaa siivota, ei edes tiennyt miten luutua käytetään.
- Työnteko menee överiksi, ei osaa tiimityötä, roolileikin vetää aivan yli.
- Alkoholisti, ei voi vastustaa viinaa jos tarjotaan. Käyttäytyy kännissä todella huonosti.
-Läyhää selän takana. Tarinalle oli mielinkielin naamatusten ja sitten kavereille haukkui Tarinaa horoksi ja vaikka miksi. Villeä samoin haukkui selän takana, kun Ville ei suostunut maksamaan Krisun päikkäreitä, punoi kostoa kavereidensa kanssa, että Ville saa siitä hyvästä siivota enemmän.
- Yllyttänyt kavereitaan pilkkaamaan muita mm. Villeä.
- On kuulunut koulussa kiusaajaporukkaan, väitti toki vaan kulkeneensa mukana ei tietenkään ole itse kiusannut vaan katsonut vaan vierestä.
Mitäs muuta? Tätä on turha poistaa, tämä on silkkaa faktaa, mikä on tullut talossa esiin. Älkää viitsiko Krisufanit olla säälittäviä, kaikista muistakin saa tuoda huonoja puolia esiin, miksi ei myös Krisusta?
Jos Milla haluaa jostain avautua ja yli puolet sanoista on niinkö niin parempi olla hiljaa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Koosteen perusteella Millalla tuntuu olevan niin vaikeaa talossa että pihalle vaan!
Anu ulos vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Krisu tässä sanoo nimenomaan että "me pistettiin", eli lokinmyrkytysvideo, voi jokainen katsoa: https://twitter.com/n3verx/status/1172589213298102274
Hän tarkensi myöhemmin että ei itse ollu tehnyt noita pommeja tai antanut niitä lokeille mutta sehän ei tuosta klipistä tietysti käy ilmi. Edelleen jokainen joka katsoi tuolloin striimiä muistaa varmasti asian.
Eikä tarkentanut. Että jaksatte valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset joilla kaikki puolet ovat hyvin integroituneet persoonallisuuteen tykkäävät Krisun tavasta näyttää itsensä maailamalle sellaisenaan. Ne jotka lohkovat ihanne minään ja poislohkottuun minään ovat katellisia Krisulle tajuttuaan että jotakin persoonallisuuden integriteetistä puuttuu. Ei integriteetti tarkoita että ihminen on tasapaksu ja ihanneminäänsä toteuttava vaan sitä että pärjää kaikkien omien puoliensa kanssa ja sietää itseään ihmisenä sellaisenaan.
Ja tästä seuraa että osaa ihmiset sellaisenaan pyrkimättä muuttamaan heitä. Krisu antaa tilaa vaikka ilmaiseekin miten joku muu ärsyttää niin ei hän puutu jonkun muun olemassa olon ehtoihin.
Hyvä tyyppi.
Hienosti osaat 2 sivistysanaa. Vielä kun opettelisit senkin, että on muitakin kuin kaksi vaihtoehtoa ja sorruit tuossa juuri argumentointivirheeseen "väärä dilemma":
"Väärä dilemma eli väärä vastakkainasettelu on argumentaatiovirhe, jossa asetetaan vain kaksi vaihtoehtoa tilanteessa, jossa niitä on useita.[1] Virheellinen dilemma kuuluu usein poliittiseen retoriikkaan ja mielipidevaikuttamiseen: meillä ei ole muita vaihtoehtoja. Äärimmillään se on esimerkiksi iskulauseissa jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan ja se, joka ei palvo Jumalaa, palvoo sielunvihollista. Kummassakin esimerkissä on neutraali suhtautuminen suljettu ulkopuolelle, jolloin jäljelle jää vain "hyvä" ja "huono" vaihtoehto kuten väärässä dilemmassa tyypillisesti.[2]"
Ihanne minä ja todellinen kokonainen minä ovat pari joka on nähtävissä silloin kun ihmiset ratkovat olemassaolonsa ongelmiaan. Ihanneminään rakastunut on ns narsistisesti rakastunut peilikuvaansa ja taas kokonaisesti itsensä hyväksynyt ei vaadi itsensä olemista ihanteena.
Koska et tunne tätä alaa kikkailet ihan tietämättömyyttäsi tällä asialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko linkin videoon, missä tarkensi? Sanoit että jossain striimissä, missä?
Tutkimusten mukaan homous ym. voi olla yhteydessä hormonitoimintaan.