BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Isä tehnyt itsarin ja veli kuollut. Rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu:
- On työntänyt kissan naaman pissaan.
- Räjäytellyt lapsena lokkeja, syöttämällä lokeille kemikaaleja jotka räjähtää lokin vatsassa.
- Kostopaskantanut viattoman henkilön autoon ja pitää tätä hauskana.
- Käski muunsukupuolista koskemaan penikseensä.- Käski kaveriaan koskemaan penikseensä.
- Käski auktoriteettiasemassa kavereitaan "toogan" alle naamat penikseensä kiinni (ei totelleet)
- Esitellyt penistään kaikille.
- Volisee krapulassa ja huutaa ja hakee huomiota (paitsi silloin kun kaverit ei ole juoneet).
- On sanonut käyvänsä kerran viikossa suihkussa.
- On lähdössä thaimaaseen reissulle, jonka tyttökaveri suunnitelee ja maksaa.
- Syö terveellisesti, koska tyttökaverit tekee hälle ruuan.
- Ei osaa siivota, ei edes tiennyt miten luutua käytetään.
- Työnteko menee överiksi, ei osaa tiimityötä, roolileikin vetää aivan yli.
- Alkoholisti, ei voi vastustaa viinaa jos tarjotaan. Käyttäytyy kännissä todella huonosti.
-Läyhää selän takana. Tarinalle oli mielinkielin naamatusten ja sitten kavereille haukkui Tarinaa horoksi ja vaikka miksi. Villeä samoin haukkui selän takana, kun Ville ei suostunut maksamaan Krisun päikkäreitä, punoi kostoa kavereidensa kanssa, että Ville saa siitä hyvästä siivota enemmän.
- Yllyttänyt kavereitaan pilkkaamaan muita mm. Villeä.
Mitäs muuta?
Tätä on turha alapeukuttaa, lista on silkkaa faktaa, asioita, mitkä on tulleet talossa esiin, olen itse omin silmin nähnyt tai kuullut omin korvin kun Krisu on itse kertonut.
Krisu ei ole edelleenkään räjäytellyt lokkeja vaan hänen kaverit teki niin ja muutenkin tuosta listasta suurin osa on ihan keksimällä keksittyjä negoja. Jokaisesta asukkaasta saa tehtyä samanlaisen listan jos vain löytyy tarpeeksi vihaa häntä kohtaan.
Kerro ihmeessä mikä on mielestäsi negaa, niin voin kyllä perustella sen? Ja kyllä Krisukin räjäytteli lokkeja, ihan turha väittää muuta.
No kyllä sä itsekin tiedät että mitkä noista on aivan naurettavia nalkutuksen asioita ja miksi pitää valehdella tuosta lokki hommasta? Krisu oli mukana kaveriporukassa joka teki noin mutta ei itse osallistunut lokkien räjäyttelyyn. Jokainen joka katsoi tuolloin striimiä tietää totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Nyt selittyi Kimmon musta huumori. Tommosella taustalla huumorista tulee selviytymiskeino. Ihan kamala lapsuus.
Mitä kertoi lapsuudestaan?
Vierailija kirjoitti:
No en usko että Kimmokaan seksiä talossa harrastaisi. Må vähän luulen, että Hemmi ei edes ole kaapissa, on selvinpäinkin sellaista toimintaa mitä kaapissa oleva tuskin tekisi (esim tänään Kimmon erikoinen koskettelu)
Kimmo on joka bileissä inttänyt kerta toisensa jälkeen Hemmin suuntautumista ja Hemmi kiertelee ja kaartelee, viimeksi sai sanottua että streitti. Tuosta vastahakoisuudesta kuka tahansa paitsi heikkolahjainen tajuaisi ettei Hemmi halua käsitellä seksuaalisuuttaan kaiken kansan kuullen ja nähden. Kun Kimmo on muuten älykäs ja tarkkanäköinen henkilö, niin mitä ihmettä tuo kärttäminen oikein on. Olisiko Kimmo itse halunnut tulla ulos kaapista suorassa lähetyksessä? En keksi muuta selitystä kuin itsekkyys (näyttääkö Hemmi Kimmolle vihreää valoa) tai Hemmin pelaaminen ulos mikä olisi todella ruma temppu Kimmolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu:
- Räjäytellyt lapsena lokkeja, syöttämällä lokeille kemikaaleja jotka räjähtää lokin vatsassa.
- Käski muunsukupuolista koskemaan penikseensä.- Käski kaveriaan koskemaan penikseensä.
- Käski auktoriteettiasemassa kavereitaan "toogan" alle naamat penikseensä kiinni (ei totelleet)
- Volisee krapulassa ja huutaa ja hakee huomiota (paitsi silloin kun kaverit ei ole juoneet).
- Alkoholisti, ei voi vastustaa viinaa jos tarjotaan. Käyttäytyy kännissä todella huonosti.
-Läyhää selän takana. Tarinalle oli mielinkielin naamatusten ja sitten kavereille haukkui Tarinaa horoksi ja vaikka miksi. Villeä samoin haukkui selän takana, kun Ville ei suostunut maksamaan Krisun päikkäreitä, punoi kostoa kavereidensa kanssa, että Ville saa siitä hyvästä siivota enemmän.
Mitäs muuta?
Tätä on turha alapeukuttaa, lista on silkkaa faktaa, asioita, mitkä on tulleet talossa esiin, olen itse omin silmin nähnyt tai kuullut omin korvin kun Krisu on itse kertonut.
Krisu ei ole edelleenkään räjäytellyt lokkeja vaan hänen kaverit teki niin ja muutenkin tuosta listasta suurin osa on ihan keksimällä keksittyjä negoja. Jokaisesta asukkaasta saa tehtyä samanlaisen listan jos vain löytyy tarpeeksi vihaa häntä kohtaan.
”En minä, mutta kaverit...”
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset joilla kaikki puolet ovat hyvin integroituneet persoonallisuuteen tykkäävät Krisun tavasta näyttää itsensä maailamalle sellaisenaan. Ne jotka lohkovat ihanne minään ja poislohkottuun minään ovat katellisia Krisulle tajuttuaan että jotakin persoonallisuuden integriteetistä puuttuu. Ei integriteetti tarkoita että ihminen on tasapaksu ja ihanneminäänsä toteuttava vaan sitä että pärjää kaikkien omien puoliensa kanssa ja sietää itseään ihmisenä sellaisenaan.
Ja tästä seuraa että osaa ihmiset sellaisenaan pyrkimättä muuttamaan heitä. Krisu antaa tilaa vaikka ilmaiseekin miten joku muu ärsyttää niin ei hän puutu jonkun muun olemassa olon ehtoihin.
Hyvä tyyppi.
Hienosti osaat 2 sivistysanaa. Vielä kun opettelisit senkin, että on muitakin kuin kaksi vaihtoehtoa ja sorruit tuossa juuri argumentointivirheeseen "väärä dilemma":
"Väärä dilemma eli väärä vastakkainasettelu on argumentaatiovirhe, jossa asetetaan vain kaksi vaihtoehtoa tilanteessa, jossa niitä on useita.[1] Virheellinen dilemma kuuluu usein poliittiseen retoriikkaan ja mielipidevaikuttamiseen: meillä ei ole muita vaihtoehtoja. Äärimmillään se on esimerkiksi iskulauseissa jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan ja se, joka ei palvo Jumalaa, palvoo sielunvihollista. Kummassakin esimerkissä on neutraali suhtautuminen suljettu ulkopuolelle, jolloin jäljelle jää vain "hyvä" ja "huono" vaihtoehto kuten väärässä dilemmassa tyypillisesti.[2]"
Kuinka ollakaan Krisun kaverit räjäytteli lokkeja mutta Krisu ei. Krisun kaverit oli kiusaajia mutta Krisu ei. Ja porukka ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt selittyi Kimmon musta huumori. Tommosella taustalla huumorista tulee selviytymiskeino. Ihan kamala lapsuus.
Äidin miesystävän kanssa ei tullut toimeen, tunsi olonsa turvalliseksi vain oman isänsä luona joka hänestä oikeasti välitti. Isä kuitenkin teki itsemurhan kun Kimmo oli vielä ala-asteikäinen ja pari vuotta sen jälkeen pikkuveli kuoli onnettomuudessa. Anu, Helmeri, Kevin ja minä itki.
Vierailija kirjoitti:
Krisu:
Mitäs muuta? Tätä on turha poistaa, tämä on silkkaa faktaa, mikä on tullut talossa esiin. Älkää viitsiko Krisufanit olla säälittäviä, kaikista muistakin saa tuoda huonoja puolia esiin, miksi ei myös Krisusta?
Lisäys:
- On kuulunut koulussa kiusaajaporukkaan, väitti toki vaan kulkeneensa mukana ei tietenkään ole itse kiusannut vaan katsonut vaan vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset joilla kaikki puolet ovat hyvin integroituneet persoonallisuuteen tykkäävät Krisun tavasta näyttää itsensä maailamalle sellaisenaan. Ne jotka lohkovat ihanne minään ja poislohkottuun minään ovat katellisia Krisulle tajuttuaan että jotakin persoonallisuuden integriteetistä puuttuu. Ei integriteetti tarkoita että ihminen on tasapaksu ja ihanneminäänsä toteuttava vaan sitä että pärjää kaikkien omien puoliensa kanssa ja sietää itseään ihmisenä sellaisenaan.
Ja tästä seuraa että osaa ihmiset sellaisenaan pyrkimättä muuttamaan heitä. Krisu antaa tilaa vaikka ilmaiseekin miten joku muu ärsyttää niin ei hän puutu jonkun muun olemassa olon ehtoihin.
Hyvä tyyppi.
Ville taas on tyypillisesti omia negatiivisia puolia poislohkova tyyppi ja hirmuisesti tuhlaa energiaansa julkisivun ylläpitoon itselleen ja muille. Krisun tyyppinen vapaa sielu ei tarvitse tuota naamiota suojaksi vaan ottaa ja mättää maailmassa sellaisenaan.
Kun Ville yritti asettua yläpuolelle ja pohdiskeli julkisesti miten aikoo mennä mestaroimaan Krisua olin ihan että wtf koska ihanneminäänsä rakastunut Ville on itse oikeasti ongelmissa.
Mitä siis Anu on kertonut menneisyydestään/nuoruudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Krisu alkaisi tehdä tv ohjelmia kaikki katsoisivat vaikka matkailutv tä tai muuta.
Vilpittömästi uskon, että Krisu tulee saamaan työtarjouksia ohjelman jälkeen. Hän on hauska, mielenkiintoinen ja valovoimainen esiintyjä. Silloin laivatehtävän aikaan studiossa oli haastateltavana oikea risteilyisäntä, joka sanoi, että voisi palkata Krisun:)
Vilpittömästi toivon, että tämä kiusaaja ei saisi tuollaista palkkaa kiusaamisestaan, se olisi osoitus kaikille, että kiusaaminen kannattaa. Varsinkin tässä tapauksessa, kun tyyppi ihan konkreettisesti tulee kuuluisaksi kiusaamisestaan.
Mene hullu jo hoitoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevin: unelmoin omasta lapsesta
Kamera näytti Villen julman ilmeen :)
Totuus on se että lapsi tarvitsee isän ja äidin.
Jassoo.
Olin yksinhuoltaja ja juuri sinun kaltaisten ihmisten ennakkoluulot ja leimaavat asenteet saivat minut melkein palamaan loppuun yksinhuoltajana.
Onneksi osasin hakeutua yliopiston terveydenhoidon piiriin.
Tuosta on aikaa. Nyt tuen muita nuoria naisia, jotka parhaimmillaan ainoana vanhempana luovat lähes ihanteelliset olosuhteet sille, mitä lapsen kasvu vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla aika ylivoimainen tehtävä sanoa jokin Helmerin mielipide. Kaveri tosiaan täysin tyhjä taulu. Ja tuo kaveri voittanee Big Brotherin Suomen. Naurettavaa.
Helmerillähän on aika kova asenne työttömiä ja vähäosaisia kohtaan, ainakin sen räppivideon perusteella. Ottakaa itteenne niskasta kiinni, menkää töihin ja parantukaa. Ehkä tiedostaa, että jos tuo nuo asiat esiin, niin suosio voisi laskea? Perus kiiltokultakuvapoju, mutta pinnan alla kovat asenteet jyllää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidin miesystävän kanssa ei tullut toimeen, tunsi olonsa turvalliseksi vain oman isänsä luona joka hänestä oikeasti välitti. Isä kuitenkin teki itsemurhan kun Kimmo oli vielä ala-asteikäinen ja pari vuotta sen jälkeen pikkuveli kuoli onnettomuudessa. Anu, Helmeri, Kevin ja minä itki.
😨😢 Todella rankkoja kokemuksia. Itsemurha on jotenkin niin vaikea asia käsittää ja käsitellä. Kumpa kukaan ei enää sitä tekisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tyyppi.
Ville taas on tyypillisesti omia negatiivisia puolia poislohkova tyyppi ja hirmuisesti tuhlaa energiaansa julkisivun ylläpitoon itselleen ja muille. Krisun tyyppinen vapaa sielu ei tarvitse tuota naamiota suojaksi vaan ottaa ja mättää maailmassa sellaisenaan.
Kun Ville yritti asettua yläpuolelle ja pohdiskeli julkisesti miten aikoo mennä mestaroimaan Krisua olin ihan että wtf koska ihanneminäänsä rakastunut Ville on itse oikeasti ongelmissa.
Villessä ja Krisussa on myös jotain samaa: molemmat tykkäävät asettua toisten yläpuolelle.
Kyyneleet tulee Millan jutusta.
Vierailija kirjoitti:
Krisuhan toissailtana kun oli kännissä, niin otti peniksensä esiin ja vaati Keviniä koskemaan siihen. Jos joku ihmettelee Kevinin antipatioita Krisua kohtaan, niin tuolleen on kokenut seksuaalista häirintää hänen osaltaan. Öklöttävä tyyppi se Krisu, 3 kaljan jälkeen jo käyttäytyi noin, mitä jos olis saanut enemmän?
Tämä.
No niin tuli 😭 kuten myös Helmerin ja Kimmon
On tuolla kovia tyyppejä
Mikä lääkitys Krisulla on? Antabus?